Oletteko puhuneet teini-ikäiselle 16v pojalle ehkäisystä?
Kommentit (64)
Teineille puhutaan ehkäisystä jo heidän ollessaan alakoulussa. Toki vanhemman on hyvä tarkentaa, että jo yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi.
Itseasiassa en.
Isommat keskustelut käytiin 13 vuotiaana ja sen jälkeen muistuteltu aiheesta. Kondomeja on aina veskissä saatavilla.
Tuossa kohtaa on jo myöhäistä puhua.
Yleensä koulussa kerrotaan ne asiat jo 13-14 vuotiaille, joten voit tietenkin kerrata samat pojallesi uudelleen.Ei se haittaakaan tee.
Tietysti olisi vielä fiksumpaa, jos ostat hänelle paketin kortsuja. Kannattaa ohjeistaa myös, miten niitä voi käyttää suuseksissä. Neuvo myös, minne otetaan yhteyttä mahdollisen sukupuolitaudin tarttuessa. Pelkkä raskaus ei ole se suurin riski, vaan kaikenlaista muutakin voi tapahtua.
Ollaan puhuttu 14v jo parivuotta sitten. Lisää myöhemmin kun koulussakin on puhuttu.
Meidän perheessämme eivät tuon ikäiset harrasta aikuisten juttuja
Jos tuon ikäisillä on seksiä, niin pitäisi olla sen verran fiksu, että osaa ihan itsekin hankkia kortsuja. On tosi outoa, jos äitee niitä pojalleen ostaa...
Olen kertonut lapselleni ettei nykyisin ole sukupuolia joten ketä tahansa voi panna ilman kortsua jos käy tautitesteissä.
Ei enää, kun alkoi seurustella vakituisesti jo 15-vuotiaana, eli eiköhän ehkäisy ole jo hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut lapselleni ettei nykyisin ole sukupuolia joten ketä tahansa voi panna ilman kortsua jos käy tautitesteissä.
Miten niin nykyisin? Eli siis joskus on ollut mutta mihin ovat kadonneet?
Puhuin juuri kuusivuotiaalle. Musta olet 10 vuotta myöhässä.
16-vuotiaana olin jo siementänyt kymmeniä tuheroita.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en.
Isommat keskustelut käytiin 13 vuotiaana ja sen jälkeen muistuteltu aiheesta. Kondomeja on aina veskissä saatavilla.
Onpa kiva varmasti muistutella ja kääntää veistä haavassa, jos toinen ei saa bimbalabousaa. Sama kuin muistuttelisi pitkäaikaistyötöntä, että pitää antaa verokortti tai menee 60% veroa.
Luulet ettei se muuten saa sitä selville? Kerro vielä että kaljasta tulee humalaan.
Sovimme siskoni kanssa että hän opettaa pojalleni käytännönasiat, kuten kuminkäytön ja nautinnon tuottamisen naiselle.
Ei tarvitse tyttöystävän masentua kun ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin nykyisin? Eli siis joskus on ollut mutta mihin ovat kadonneet?
Ennen opetettiin että on
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaana olin jo siementänyt kymmeniä tuheroita.
S a a tananSonni! Sinäkö se minunkin tyttäreni siemensit!!?
Vierailija kirjoitti:
Sovimme siskoni kanssa että hän opettaa pojalleni käytännönasiat, kuten kuminkäytön ja nautinnon tuottamisen naiselle.
Ei tarvitse tyttöystävän masentua kun ei osaa.
Mahtavaa!
Olen sanonut, että penistä vain takapuoleen.