Oletteko puhuneet teini-ikäiselle 16v pojalle ehkäisystä?
Kommentit (64)
Rehellisesti sanottuna en tiedä mitä sanoa lapselleni seksiasioista. Nykyään ei ole tyttöjä ja poikia ja olen itsekin vähän hämmentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut kakaroille että tässä maailmassa jokainen on vastuussa itsestään. Jos eivät osaa pitää housuja jalassaan ei minulta heru penniäkään.
Minulta taas heruisi. Haluaisin lastenlapsia ja olisin kyllä valmis auttamaan niiden kanssa. En haluasi, että saisi tauteja, mutta sillä ei olisi väliä vaikka lapsia tulisi. Olen nuori ja jaksan vielä ja voisin hyvin hoitaa niitä koko päivän ja viedä kouluun ja harrastuksiin. Joten vaikka lapsestani tulisi yh-isä 16v ei haittaisi yhtään. Päinvastoin.
Miksi ihmeessä tarvisi mitään puhua? Koulussa saavat tarvittavan tiedon ja moneenkin kertaan. Meillä ei ole kyllä sanaakaan puhuttu seksiasioista kotona.
Meidän uskomme mukaan sukupuolinen kanssakäyminen kuuluu ainoastaan avioliittoon miehen ja naisen välille. Tällöin ei myöskään ole tarvetta ehkäisyyn. Lapset ovat Jumalan lahja.
Sano vaan että lakanoille voi tulla kotonakin, jos tilanne on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos poikasi saa eteisessä selkää köyristyttävän siemensyöksyn ja liukastuu omaan spermaansa?
Sitten pitää lyödä käteen Loirin elämänkerta.
Olen mutta en vain siksi ettei saata ketään raskaaksi, vaan myös siksi ettei saa mitään sukupuolitauteja.
Tiedoksi biologian tunneilla nukkuneille: miespuolinen ihminen ei voi tulla raskaaksi.
Miksei täälä ole kuin trolleja ja vajaaälyisiä kommentoimassa? Vastaukset yleisimpiin kommentteihin:
1) Seksi todellakin on 16 vuotiaiden(kin) hommaa, tuo on se kriittisin ikä.
2) Lapsi varmasti osaa käyttää kumia, eri asia kehtaako ostaa, se on joillekin tosi noloa jostain syystä.
3) Mitään nautinnontuottamis vinkkejä ei aikuinen ala lapselleen kertomaan!
4) 16 v poika ei muuta seksuaalivalistista VANHEMMILTAAN tarvi kuin muistutuksen että onhan kumeja, ellei niin osta hänelle.
5) Pitää kertoa että seksitaudit on yhtä iso uhka kuin raskaus, tauteja ei näe silmillä ja kertoo missä voi käydä tautitestit tekemässä.
Supertippuri on taas rantautunut Pirkanmaan talousalueelle.
Vierailija kirjoitti:
14 vuotiaalle pojalle kondomipaketti käteen. Kyllä nykyään teinit tietää enemmän seksiasioista kuin heidän vanhemmat 👍
Siis tuohan on sama kuin kannustaisit harrastamaan holtittomasti seksiä. Edesvastuutonta.
Silloin kun poika oli teini, niin puhuttiin noista asioista tietysti. Eikä se ollut mitenkään vaivaannuttavaa. Kondomin käytön tärkeyttä tuli kyllä korostettua.
Kun poika oli 16v, niin maksoin hänelle bordellissa käynnin Espanjan lomareissullamme. Siinähän tuo oppi käytännössä viimeistään kumin käytön.
Minä maksoin ystäväni tytölle, saman ikäinen kuin poikani, että käy opettamassa poikaa ehkäisyssä. Poika sanoi nauttineensa kovasti, meni kerralla heti koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut kakaroille että tässä maailmassa jokainen on vastuussa itsestään. Jos eivät osaa pitää housuja jalassaan ei minulta heru penniäkään.
Minulta taas heruisi. Haluaisin lastenlapsia ja olisin kyllä valmis auttamaan niiden kanssa. En haluasi, että saisi tauteja, mutta sillä ei olisi väliä vaikka lapsia tulisi. Olen nuori ja jaksan vielä ja voisin hyvin hoitaa niitä koko päivän ja viedä kouluun ja harrastuksiin. Joten vaikka lapsestani tulisi yh-isä 16v ei haittaisi yhtään. Päinvastoin.
Mene töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos poikasi saa eteisessä selkää köyristyttävän siemensyöksyn ja liukastuu omaan spermaansa?
Sitten pitää lyödä käteen Loirin elämänkerta.
Siitä sai alkunsa Loirin kaatuilijan ura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää lapsia keskenänne. Pois turhat välikädet.
Kun kumppanin valitsee omasta perhepiiristä tietää mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 vuotiaalle pojalle kondomipaketti käteen. Kyllä nykyään teinit tietää enemmän seksiasioista kuin heidän vanhemmat 👍
Ei tiedä. Tai no, ehkä jos ne vanhemmat on osuneet lama-ajan teineiksi ja jääneet ilman valistusta? Tai ovat kouluttamattomia.
Nykyteineillä on kaikki mahdollinen valistusaineisto kännykässä, heidän vanhempana olivat koulun seksivalistuksen ja kirjaston varassa. Mitä luulet, kumpi oikeasti tietää enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en.
Isommat keskustelut käytiin 13 vuotiaana ja sen jälkeen muistuteltu aiheesta. Kondomeja on aina veskissä saatavilla.
Onpa kiva varmasti muistutella ja kääntää veistä haavassa, jos toinen ei saa bimbalabousaa. Sama kuin muistuttelisi pitkäaikaistyötöntä, että pitää antaa verokortti tai menee 60% veroa.
Tuo on muuten totta. Nuorena in celinä veetutti aika paljon joka tuutista tuleva turvaseksivalistus.