Jebajee! Liikuin tällä viikolla NELJÄ kertaa
Olen ylpeä itsestäni. Yhteensä 20km reipasta kävelyä. Tästä se lähtee urheilijaelämä.
Kommentit (11)
Hyvä! Mäkin olen viikon aikana kävellyt 25km. Innostuin sauvakävelyst pitkästä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:38"]Jee! Mä pyrin ens viikolla samaan :)
[/quote]
Oletko aloittanut liikkumisen vasta?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:39"]Hyvä! Mäkin olen viikon aikana kävellyt 25km. Innostuin sauvakävelyst pitkästä aikaa.
[/quote]
Toi sauvakävely voisikin olla hyvä. Tehostaako se kävelyä paremmin?
-aloittaja
Hyvä! Mä olen tänään kävellyt reilut 17000 askelta eli noin 12 km :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:39"]Hyvä! Mäkin olen viikon aikana kävellyt 25km. Innostuin sauvakävelyst pitkästä aikaa.
[/quote]
Toi sauvakävely voisikin olla hyvä. Tehostaako se kävelyä paremmin?
-aloittaja
[/quote]
Kävelen muutenkin nopeasti mutta tuolla saa vauhtia lisää. Nytkin menin 7.4km/h vauhdilla 45min. Kun on oikea tekniikka niin saa yläkroppakin liikettä. Ainakin hengästyn enemmän kuin kävellessä. Hölkästä en tykkää.
Lenkkeilin tällä viikolla 100km. :)
Rv 37
Meikäläisellä tulee viikossa 25 km kävelyä pakostakin, sitten lisäksi pari kolme kilometriä juoksua ja vielä kolmisenkymmentä kilsaa kävelyä pelkästä kävelemisen ilosta.
Hienoa. Kohta juokset saman matkan! Jatka samaan malliin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:47"]Hienoa. Kohta juokset saman matkan! Jatka samaan malliin.
[/quote]
Mitenkä se juoksu kannattaa aloittaa? Kuinka kauan siihen menee että juoksee saman lenkin?
Vau, hyvältä kuulostaa..=) Itsellä loma/mummola/makkara episodi just loppunut. Huomenna viimeinkin napit korviin ja kunnon hikilenkille taas..=)
Jee! Mä pyrin ens viikolla samaan :)