Jebajee! Liikuin tällä viikolla NELJÄ kertaa
Olen ylpeä itsestäni. Yhteensä 20km reipasta kävelyä. Tästä se lähtee urheilijaelämä.
Kommentit (11)
Hyvä! Mäkin olen viikon aikana kävellyt 25km. Innostuin sauvakävelyst pitkästä aikaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:38"]Jee! Mä pyrin ens viikolla samaan :)
[/quote]
Oletko aloittanut liikkumisen vasta?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:39"]Hyvä! Mäkin olen viikon aikana kävellyt 25km. Innostuin sauvakävelyst pitkästä aikaa.
[/quote]
Toi sauvakävely voisikin olla hyvä. Tehostaako se kävelyä paremmin?
-aloittaja
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:39"]Hyvä! Mäkin olen viikon aikana kävellyt 25km. Innostuin sauvakävelyst pitkästä aikaa.
[/quote]
Toi sauvakävely voisikin olla hyvä. Tehostaako se kävelyä paremmin?
-aloittaja
[/quote]
Kävelen muutenkin nopeasti mutta tuolla saa vauhtia lisää. Nytkin menin 7.4km/h vauhdilla 45min. Kun on oikea tekniikka niin saa yläkroppakin liikettä. Ainakin hengästyn enemmän kuin kävellessä. Hölkästä en tykkää.
Meikäläisellä tulee viikossa 25 km kävelyä pakostakin, sitten lisäksi pari kolme kilometriä juoksua ja vielä kolmisenkymmentä kilsaa kävelyä pelkästä kävelemisen ilosta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:47"]Hienoa. Kohta juokset saman matkan! Jatka samaan malliin.
[/quote]
Mitenkä se juoksu kannattaa aloittaa? Kuinka kauan siihen menee että juoksee saman lenkin?
Vau, hyvältä kuulostaa..=) Itsellä loma/mummola/makkara episodi just loppunut. Huomenna viimeinkin napit korviin ja kunnon hikilenkille taas..=)
Jee! Mä pyrin ens viikolla samaan :)