Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaiket illat poissa kotoa lomalla

Vierailija
23.07.2015 |

Ongelmani on seuraavanlainen: Mieheni on lomalla ja viettää kaiket illat kavereidensa kanssa. Hän viipyy usein myöhään yöhön. En todellakaan epäile häntä pettämisestä, hän ei ole ollenkaan sitä tyyppiä. Olen vain hieman loukkaantunut, ettei hän vietä enemmän aikaa minun kanssani. Olen itse töissä, eikä meillä ole valitettavasti yhteistä loma-aikaa ollenkaan tänä kesänä. Tietysti haluan, että mieheni nauttii ansaitusta lomastaan, mutta kieltämättä tunnen itseni työpäivien jälkeen vähän yksinäiseksi. En oikein jaksa tavata kavereita töiden jälkeen, mutta olisi kiva jutella miehen kanssa. Mikä avuksi? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa rationaalisesti.

Vierailija
4/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:29"]

Toinen nainen.

[/quote]

Millä perusteella? Tunnen hänen kaverinsa ja tiedän miehen olleen heidän kanssaan. 

Vierailija
5/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Jos ei miehesi oma-aloitteisesti halua viettää aikaa kanssasi, et kai halua häntä pakottaakaan? Mitä iloa siinä olisi? Mä en kyllä tajua miksi yleensä olla yhdessä jos ei halua viettää aikaa toisen kanssa.

Vierailija
6/6 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongemana on varmasti se, että mies kokee sinut vähän turhan tylsäksi loman viettoon eikä halua kahlehtia itseänsä työpäivästä väsyneen naisen kuunteluun. Itse asiassa aika tylsää lomaahan hän viettäisi, jos istuisi montakin iltaa viikossa sinun kanssasi, kun et jaksa tehdä muuta kuin puida työpäivääsi läpi. Toisaalta luulisi, että lomapäivistä riittäisi jokunen siihenkin. Ehkä olette tässä molemmat vähän itsekkäitä.

Nyt pää pystyyn. Ei sinun onnesi saa olla miehestä kiinni. Älä tule töistä suoraan kotiin katsomaan tyhjää kämppää vaan lähde rauhassa lataamaan akkuja. Käy uimassa/jumpassa, tapaa kaveri ja syö hänen kanssaan päivällistä/illallista ja tule kotiin ja käperry sohvannurkkaan katsomaan jotain helppoa elokuvaa/tv-sarjaa. Kun miehen kanssa seuraavan kerran tapaatte, niin ehdota, että viettäisitte yhden romanttisen koti-illan viikossa, jolloin kokkaatte yhdessä ja vietätte aikaa keskenänne. Muuten kannattaa illat järjestää miehestä riippumatta. Ethän itsekään haluaisi viettää lomaa kotona vain, koska puoliso ei jaksa lähteä mihinkään, mutta toisaalta varmasti jokainen haluaa nähdä sitä puolisoaankin edes joskus.  Kompromisseja! Lataa akkusi niinä hiljaisina iltoina ja sovi, että kerran viikossa lähdette yhdessä jonnekin pitämään hauskaa tai vaikkapa vain elokuviin tai mitä nyt haluatte tehdäkään. Näin teillä on yksi koti-ilta ja yksi menoilta yhdessä ja loput voit viettää niin, että saat ladattua energiaa tuohon menoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi