Miksi jotkut miehet kerskailevat naisilla?
Juttelin taannoin mukavan oloisen miehen kanssa, joka alkuun vaikutti ihan fiksulta kaverilta. Erään asian yhteydessä tämä kuitenkin tokaisi, kuinka hänellä olisi naisia riittänyt, mutta ei itse ole kelpuuttanut. Huoh. Miksi jotkut miehet tekevät näin?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Sivistymättömiä lapsimaisia tuommoiset miehet. Pitävät *illun saamista jonkinlaisena saavutuksena ja päämääränä millä kehuskella. Lisäksi luulevat naisen saannin olevan joku status esine ja itsetunnon kohotus, niin tottakai sitä sopii kehua ja sillä ylvästellä.
Elikkäs lapsellista käyttäytymistä ja minua ihmetyttää se, mistä te näitä mieslapsia aina löydättekin parisuhde kumppaneiksi.
Naiselle pitää puhua sellaista mitä nainen haluaa kuulla. Se toimii aina. Sitten on yksi muiden kaatojen seassa. Niitä voi sitten käyttää sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut aina sinkku. Sen sijaan minulla on niin kauan kuin jaksan muistaa niin naisia kuin miehiä kavreina ja ystävinä ja muina läheisinä. Kun joku on joskus halunnut tietää parisuhdehistoriastani, niin olen asiasta rehellisesti kertonut.
Ehkä olisin selvinnyt helpommalla, jos olisin ymmärtänyt valehdella. On näet ollut hieman hämmentävää kohdata joidenkin kysyjien vastareaktiota vastaukseeni. Ymmärrän, että kun ikää on jo vähän enempi niin on ihan luonnollsita ja normaalia, että moni on jo ollut (tai on) parisuhteessa mutta sitä en ymmärrä miten jotkut kokevat sen, ettei ole ollut parisuhteessa niin kauniisti sanottuna erikoisena asiana.
Tai, että se tarkoittaisi minun olevan vähintään (kaappi)homo, uskovainen tai vain reppana, joka ei ymmärrä, ettei tule vastaisuudessakaan saamaan sitä seksipommin ja kodinhengettären ruumiillistumaa kumppanikseen.
Ei se ole ongelma, jos ystäväpiirissä on miehiä ja naisia. Tai vaikka menneisyydestä löytyisi useampikin parisuhde (iän myötä näin saattaa hyvinkin olla, kuten totesit). Mutta ongelma on siinä, kuinka kokemuksistaan kertoo. En tiedä, kuinka itse käyttäydyt, mutta moni mies kerskailee - ja sen huomaa. Se ei ole enää yhteistä keskustelua, vaan jonkinlaista rinta rottingilla kukkoilua. Näissä on ero. Ap
Kyllä se joillekin on. Tai ainakin jotkut kavereistani ovat useamman kerran ottaneet puheeksi, että onkohan "N.n" oikeasti (kaappi)homo kun sillä on kyllä paljon kavereina ja ilm ystävinäkin naisia ja käynyt treffeilläkin mutta N.N ei ole tiettävästi koskaa seurustellut. Miten tällainen on oikein mahdollista? Kun Ni.n on kuitenkin monin tavoin tosi hyvä tyyppi, joka mm. huolehtii niin itsestään kuin aina valmis jeesaamaan ja auttamaan muita. Vai mikä siinä on vikana
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä se tarkoittaa, että ovat korkean statuksen miehiä. Naisilla taas ei.
No mikäs estää toista taaperoa narraamasta samallailla, nenä pitenee ja ties vaikka puikkokin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ole kyllä kukaan mies tuon tyyppisiä juttuja selitellyt, siis yhtään mitään mistään muista naisista.
Olisi hauska nähdä minkä näköisiä ja oloisia miehiä nuo teidän kohtaamanne miehet ovat, jotka tuollaista tekevät.
Vieras ilmiö itselleni, joten kiinnostaa minkälaisia ovat!
Jos joku jaksaa kuvailla tarkemmin minkälaisia nuo miehet on, niin olisi kiintoisaa kuulla :)
Ei nämä miehet ole yhdestä muotista. Yksi tällainen oli hieman tukevan puoleinen duunarimies, ja toinen yliopistossa opiskeleva, kivan näköinen journalisti. Epävarmuus ei katso ulkonäköä, koulutusta tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ole kyllä kukaan mies tuon tyyppisiä juttuja selitellyt, siis yhtään mitään mistään muista naisista.
Olisi hauska nähdä minkä näköisiä ja oloisia miehiä nuo teidän kohtaamanne miehet ovat, jotka tuollaista tekevät.
Jos joku jaksaa kuvailla tarkemmin minkälaisia nuo miehet on, niin olisi kiintoisaa kuulla :)
Jos miehellä on vähänkään järkeä niin ei puhu muista naisista. Aivan sama paljonko niitä on. Tinder on vain räikein esimerkki saavista miehistä. Yhdellä miehellä on helposti monta naista. Sitten on niitä miehiä ja naisia jotka jää yksin. Sellaista se vain on eikä reiluudesta hyödytä lässyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä se tarkoittaa, että ovat korkean statuksen miehiä. Naisilla taas ei.
No mikäs estää toista taaperoa narraamasta samallailla, nenä pitenee ja ties vaikka puikkokin.
Iso on valtava etu naisten saamisessa. Yksi suurimpia valheita ettei sillä olisi merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehiä on kahdenlaisia:
-Niitä, jotka puhuvat seksistä, mutta eivät pääse harrastamaan seksiä
-Niitä, jotka harrastavat seksiä, mutta ymmärtävät pitää suunsa kiinni asiasta.
Se on juurikin näin.
Mitä enemmän puhetta, sen vähemmän oikeita tekoja.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Pahin oli kun matkustin pitkän matkan päästä treffeille miehen luokse, jota olin pari kertaa aiemmin treffannut. Hän alkaa sitten selittää, kuinka olisi mallityttöjäkin ollut tarjolla... Hyvä fiilis tuli.
Ei ne ymmärrä että tuollaisen tokaisun jälkeen meikäläisten kiinnostus on tasan nolla. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Niitä, jotka harrastavat seksiä, mutta ymmärtävät pitää suunsa kiinni asiasta.Se on juurikin näin.
Mitä enemmän puhetta, sen vähemmän oikeita tekoja.
Tuo on juttu jonka ilman jääneet haluavat uskoa. Kyllä paljon saaneet leuhkii kaadoillaan. Ainakin muille miehille. Se kun on kuitenkin saavutus jonka jokainen mies haluaisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso on valtava etu naisten saamisessa. Yksi suurimpia valheita ettei sillä olisi merkitystä.
En ole koskaan miehenä aatellut, että oman heppini koko kiinostaisi ketään niin paljon, että minun kannattaisi itse kertoa sen koosta yhtään mitään. - Jos tai kun nainen on saattanut pyytää lähettämään siitä hänelle kuvan, niin silloin viimeistään olen tiennyt, ettei meitä taida olla tarkoiettu yhteen. Ei siksi, että häpäisin tai kokisin inhotusta millään tavoin heppiäni kohtaan, vaan koska sellainen nainen, jonka kanssa haluaisin parisuhteeseen tai ylipäätään viettää aikaa ei vain käyttäydy näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miesten välisessä seksissä isolla melalla on merkitystä. En ole seurustellessani pannut hylkyyn yhtäkään miestä munan koon perusteella.
no kyllä enemmän kiinnostavuutta luo jos moni nainen on haksahtanu verrattuna että miehellä on ollut jtn kourallinen vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja vielä jos on paksu ja käyrä eikä mikään pitkulainen keihäs
Miehen biologiaan kuuluu siemenen levittäminen. Siksi käytös tahtoo siihen suuntaan yleensä mennä. Evoluutiossa on näin asetelmat edenneet ja miksi mies ei voisi olla iloinen, että biologia toteutuu ja jakaa sitä iloa muille?
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen mutta erittäin hyvännäköinen ja tyylikäs mies. Jätän tarkemman kuvailun väliin, saattaisi mennä liian tunnistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Niitä, jotka harrastavat seksiä, mutta ymmärtävät pitää suunsa kiinni asiasta.Se on juurikin näin.
Mitä enemmän puhetta, sen vähemmän oikeita tekoja.Tuo on juttu jonka ilman jääneet haluavat uskoa. Kyllä paljon saaneet leuhkii kaadoillaan. Ainakin muille miehille. Se kun on kuitenkin saavutus jonka jokainen mies haluaisi tehdä.
Niin ymmärrän hyvin, miehen elämässähän ei ole mitään muuta arvokasta kuin naiset.
Totuushan on että suominaiset rakastavat syrjäänvetäytyviä, lyhyitä, tanakoita, max. 5 naiskokemuksen omaavia (mukaan luetaan teinipussailut oman käden kanssa) miehiä.
paksumunaisilla supliikki miehillä ei ole mitään toivoa loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut paljon miehiä. Kertaakaan en ole tiennyt etukäteen, minkä kokoinen kenelläkin on. Kertaakaan en ole jatkanut keskustelua netissä miehen kanssa, joka on lähettänyt minulle kuvan vehkeestään. En jaksa muistaa, onko joku maininnut mittoja, mutta siitä olen varma, etten koskaan ole niiden perusteella päättänyt, että "tuon miehen kanssa haluan seksiä".
En siis oikein ymmärrä, miten iso voi olla valtava etu naisten saamisessa. Naisen pitämisessä se voisi ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on joistakin miehistä saavutus, kun todellisuudessa kuka tahansa saa piparia halutessaan.
Miksi jotku naiset ottavat koulutuksensa puheeksi?
Tiedätkö että voit mennä korottamaan peruskoulun numeroitasi iltakouluun? Sen jälkeen voit suorittaa vaikka aikuislukion ja pyrkiä ja opiskella sellaisessa koulussa joka nostaa itsetuntoasi niin että ei tarvitse olla kateellinen ja katkera naisten koulutuksesta.
Kolme turn offia miehissä: seksillä/ entisillä kerskailu, muijittelu ja naisille niin kateellinen ja katkera että aivan tirisee.