Miksi jotkut miehet kerskailevat naisilla?
Juttelin taannoin mukavan oloisen miehen kanssa, joka alkuun vaikutti ihan fiksulta kaverilta. Erään asian yhteydessä tämä kuitenkin tokaisi, kuinka hänellä olisi naisia riittänyt, mutta ei itse ole kelpuuttanut. Huoh. Miksi jotkut miehet tekevät näin?
Kommentit (66)
Minäkin pidän kirjaa monenko "järven" yli olen soutanu.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Pahin oli kun matkustin pitkän matkan päästä treffeille miehen luokse, jota olin pari kertaa aiemmin treffannut. Hän alkaa sitten selittää, kuinka olisi mallityttöjäkin ollut tarjolla... Hyvä fiilis tuli.
Eihh. Tällainen on niin ihmeellistä. Eikä tämä omakaan tuttavuuteni ollut ensimmäinen tämän tyyppinen mies, johon olen elämäni aikana törmännyt. Itselleni tällainen viestii lähinnä vain epävarmuudesta ja huonosta itsetunnosta, jota pönkitetään tällä tavalla teinipoikamaisesti. Hämmentää, kuinka miehet ei ymmärrä, miten luotaantyöntäviä tuollaiset kommentit on. Ap
Onhan tuo junttia mutta toisaalta jos mies sanoisi, että hänestä ei ole koskaan ollut kukaan nainen oikeasti kiinnostunut, niin tämä taatusti saisi sen yhden, joka hetken jo ennätti olla muuttamaan mielensä miehestä.
Miehet jotka kehuskelevat näin ei tosiasiassa ole kokeneet yhtään mielenkiintoa naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo junttia mutta toisaalta jos mies sanoisi, että hänestä ei ole koskaan ollut kukaan nainen oikeasti kiinnostunut, niin tämä taatusti saisi sen yhden, joka hetken jo ennätti olla muuttamaan mielensä miehestä.
Miksi pitää sanoa yhtään mitään naisistaan? Varsinkin jos asiasta ei edes kysytä.
Koska miehillä se tarkoittaa, että ovat korkean statuksen miehiä. Naisilla taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen itsen vähättelykään viehättävää ole. Tällaisten ääripäämiesten tulisi opetella reflektoimaan itseään ja pohtia, kuinka sitä itsetuntoa saada paremmalle tolalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska miehillä se tarkoittaa, että ovat korkean statuksen miehiä. Naisilla taas ei.
Tai näin miehet itse luulevat. Itselleni se on suora merkki siitä, että mies on epävarma. Ja tällainen saattaisi hyvinkin tietää myös muita ongelmia..
Naisille on valtavan tärkeää, että mies on pannut vähintään kymmeniä eri naisia. Kokematon mies on iso trun off suurimmalle osalle naisista.
M28
Vierailija kirjoitti:
Naisille on valtavan tärkeää, että mies on pannut vähintään kymmeniä eri naisia. Kokematon mies on iso trun off suurimmalle osalle naisista.
M28
Nainen vaistoaa miehestä, onko tällä ollut naisia. Mutta jos mies puhuu siitä, niin kiitos ja hei.
Naiset rakastavat kilpailla miesten huomiosta ja kampittaa toisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi KUMPAAKAAN asiaa pitää tuoda korostetusti esille?
Vierailija kirjoitti:
M28
Ikävää, että olet tässä uskossa. Ja ikävää, että yleistät. Onko tämä miesten piireissä jokin yleinenkin käsitys? Näin naisena kuulostaa todella kummalliselta, enkä allekirjoita tätä millään tavalla. Ap
Joillakin miehillä ei ole mitään muuta kuin se oma elin ja sen ympärillä pyörii koko elämä. Muuta ne ei sitten saavutakaan. Jos sen naisiin laitetun energian pistäisi ihan oikeasti jotain järjenkäyttöä ja osaamista vaativaan puuhaan niin voisi ihan oikeaakin menestystä tulla.
Itse olen ollut aina sinkku. Sen sijaan minulla on niin kauan kuin jaksan muistaa niin naisia kuin miehiä kavreina ja ystävinä ja muina läheisinä. Kun joku on joskus halunnut tietää parisuhdehistoriastani, niin olen asiasta rehellisesti kertonut.
Ehkä olisin selvinnyt helpommalla, jos olisin ymmärtänyt valehdella. On näet ollut hieman hämmentävää kohdata joidenkin kysyjien vastareaktiota vastaukseeni. Ymmärrän, että kun ikää on jo vähän enempi niin on ihan luonnollsita ja normaalia, että moni on jo ollut (tai on) parisuhteessa mutta sitä en ymmärrä miten jotkut kokevat sen, ettei ole ollut parisuhteessa niin kauniisti sanottuna erikoisena asiana.
Tai, että se tarkoittaisi minun olevan vähintään (kaappi)homo, uskovainen tai vain reppana, joka ei ymmärrä, ettei tule vastaisuudessakaan saamaan sitä seksipommin ja kodinhengettären ruumiillistumaa kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat kilpailla miesten huomiosta ja kampittaa toisia naisia.
Tämä pitää paikkansa. Iso osa naisista ikävä kyllä 🙄
Koska miehiä on kahdenlaisia:
-Niitä, jotka puhuvat seksistä, mutta eivät pääse harrastamaan seksiä
-Niitä, jotka harrastavat seksiä, mutta ymmärtävät pitää suunsa kiinni asiasta.
Vierailija kirjoitti:
M28
Jos olen kiinnostunut miehestä, on pelkästään positiivinen yllätys jos selviää, ettei hänellä olekaan ollut paljoa naisia.
No niinpä! Pahin oli kun matkustin pitkän matkan päästä treffeille miehen luokse, jota olin pari kertaa aiemmin treffannut. Hän alkaa sitten selittää, kuinka olisi mallityttöjäkin ollut tarjolla... Hyvä fiilis tuli.