Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet kerskailevat naisilla?

Vierailija
13.03.2022 |

Juttelin taannoin mukavan oloisen miehen kanssa, joka alkuun vaikutti ihan fiksulta kaverilta. Erään asian yhteydessä tämä kuitenkin tokaisi, kuinka hänellä olisi naisia riittänyt, mutta ei itse ole kelpuuttanut. Huoh. Miksi jotkut miehet tekevät näin?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain henkisesti heikot kehuskelevat valloituksillaan,Pukki ei ole kehuskelun aihe vaan HÄPEÄ !Puheet ja vitsit aina kaksimielisiä , silloin on ehdoitta hakeuduttava ammattiapuun. Henkinen sairaus , jonka voi ehkä vielä korjata , ennenkuin ihmissuhteet katkeavat.

Vierailija
22/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömiä lapsimaisia tuommoiset miehet. Pitävät *illun saamista jonkinlaisena saavutuksena ja päämääränä millä kehuskella. Lisäksi luulevat naisen saannin olevan joku status esine ja itsetunnon kohotus, niin tottakai sitä sopii kehua ja sillä ylvästellä.

Elikkäs lapsellista käyttäytymistä ja minua ihmetyttää se, mistä te näitä mieslapsia aina löydättekin parisuhde kumppaneiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut aina sinkku. Sen sijaan minulla on niin kauan kuin jaksan muistaa niin naisia kuin miehiä kavreina ja ystävinä ja muina läheisinä. Kun joku on joskus halunnut tietää parisuhdehistoriastani, niin olen asiasta rehellisesti kertonut.

Ehkä olisin selvinnyt helpommalla, jos olisin ymmärtänyt valehdella. On näet ollut hieman hämmentävää kohdata joidenkin kysyjien vastareaktiota vastaukseeni. Ymmärrän, että kun ikää on jo vähän enempi niin on ihan luonnollsita ja normaalia, että moni on jo ollut (tai on) parisuhteessa mutta sitä en ymmärrä miten jotkut kokevat sen, ettei ole ollut parisuhteessa niin kauniisti sanottuna erikoisena asiana.

Tai, että se tarkoittaisi minun olevan vähintään (kaappi)homo, uskovainen  tai vain reppana, joka ei ymmärrä, ettei tule vastaisuudessakaan saamaan sitä seksipommin ja kodinhengettären ruumiillistumaa kumppanikseen.

Ei se ole ongelma, jos ystäväpiirissä on miehiä ja naisia. Tai vaikka menneisyydestä löytyisi useampikin parisuhde (iän myötä näin saattaa hyvinkin olla, kuten totesit). Mutta ongelma on siinä, kuinka kokemuksistaan kertoo. En tiedä, kuinka itse käyttäydyt, mutta moni mies kerskailee - ja sen huomaa. Se ei ole enää yhteistä keskustelua, vaan jonkinlaista rinta rottingilla kukkoilua. Näissä on ero. Ap

Vierailija
24/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastavat kilpailla miesten huomiosta ja kampittaa toisia naisia.

Tämä pitää paikkansa. Iso osa naisista ikävä kyllä 🙄

Näinhän jotkut miehet kuvittelevat ja siksi sanovat tuollaisia typeryyksiä. Yritetään saada nainen tuntemaan, että muitakin olisi muka tätä miestä ottamassa joten toimi nyt äkkiä kun vielä kerkeät. Juu ei kiitos. Jos niitä naisia ihan jonoksi asti on niin sieltä vaan valitsemaan sitten. Jännästi nämä jäävät itse roikkumaan ja ulvomaan perään. Ei ehkä ollut sittenkään ihan niin haluttu kuin halusi antaa ymmärtää.

Vierailija
25/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo junttia mutta toisaalta jos mies sanoisi, että hänestä ei ole koskaan ollut kukaan nainen oikeasti kiinnostunut, niin tämä taatusti saisi sen yhden, joka hetken jo ennätti olla muuttamaan mielensä miehestä.

Ei tuollainen itsen vähättelykään viehättävää ole. Tällaisten ääripäämiesten tulisi opetella reflektoimaan itseään ja pohtia, kuinka sitä itsetuntoa saada paremmalle tolalle. Ap

Kiitos. - Itsetunnossani ei ole kiinni parisuhteesta. Itse olen hyvin iloinen ja onnellinen siitä, että minulla on niin naisia kuin miehiä kavreina, ystävinä ja muina läheisinä. Oma kohtaloni on ollut aina parhaimmassakin tapauksessa päästä, niin kuin sanotaan friend zonelle. En valita. Ystäävyydet ja kaveruudet naisten kanssa ovat antaneet elämääni enemmän kuin osaan sanoa.

Mutta aina joskus sitä toivoisi jotain enemmän. Lienenkö sitten jollain tavoin konservatiivi kun mielikuvissani on asioita, jotka kuuluvat vain ja ainoastaan parisuhteeseen kahden ihmisen välille. - - - Ja ehkä tuo mitä edellä kirjoitin, että kukaan nainen ei olsi ollut kiinnostunut oli vähän kärjistettyä.

Voi olla, että on ollutkin oikeasti minusta kiinnostunut mutta ei parisuhde mielessä. Ei parisuhde ja vaikka ystävänä olo ole toisilleen vastakkaiset vaan kahdesta erilaisesta ihmissuhteesta. Silti toisinaan tuntuu pahalta kun haluaisin myös joskus kokea ja tuntea (jne) sen, mitä on olla ja elää parisuhteessa.

Vieläkin pahemmalta tuntuu kun en tiedosta, että mikä tai mitä minussa nimenomaisesti sellaista, joka estää minua pääsemästä parisuhteeseen. Kun kuullostaa niin kovin lattealta ajatella, että toisilla käy parempi tai ainakin erilainen tuuri ja onni.

Vierailija
26/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistymättömiä lapsimaisia tuommoiset miehet. Pitävät *illun saamista jonkinlaisena saavutuksena ja päämääränä millä kehuskella. Lisäksi luulevat naisen saannin olevan joku status esine ja itsetunnon kohotus, niin tottakai sitä sopii kehua ja sillä ylvästellä.

Elikkäs lapsellista käyttäytymistä ja minua ihmetyttää se, mistä te näitä mieslapsia aina löydättekin parisuhde kumppaneiksi.

Lisäksi ovat mahdollisesti narsisteja, jotka nauttii huomiosta ja siitä, että on omasta mielestä ollut suosittu naisten keskuudessa kenellä on ollut paljonkin hyviä mahdollisuuksia.

Vierailija
27/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, näitä on valtavan paljon. Ikävä kyllä. Jätin vielä tämän yli kolmikymppisen yksilön kasvamaan. Ap

Vierailija
28/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo junttia mutta toisaalta jos mies sanoisi, että hänestä ei ole koskaan ollut kukaan nainen oikeasti kiinnostunut, niin tämä taatusti saisi sen yhden, joka hetken jo ennätti olla muuttamaan mielensä miehestä.

Miksi pitää sanoa yhtään mitään naisistaan? Varsinkin jos asiasta ei edes kysytä.[/quot

Ei tietenkään pidä. Kyllä minä olen oppinut pitämääni suuni kiinni omanparisuhde historiani suhteen. mutta olen myös kohdannut niin naisia kuin miehiä, joita se on syystä tai toisesta kiinnostanut... 

Vierailija
29/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää sanoa yhtään mitään naisistaan? Varsinkin jos asiasta ei edes kysytä.[/quot

Ei tietenkään pidä. Kyllä minä olen oppinut pitämääni suuni kiinni omanparisuhde historiani suhteen. mutta olen myös kohdannut niin naisia kuin miehiä, joita se on syystä tai toisesta kiinnostanut... 

No mulla ei ole ollut tapana asiasta kysyä. Ihan oma-aloitteisesti mies on alkanut näistä selittämään.

Vierailija
30/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama kuinka paljon on naisia soutanut. Jos juntisti rehvastelee niin kyllä naisena tuo on turn off. Teini-ikäisen tasolle jääneen miehen puhetta, varmaan ne joita tällaiset miehet on kiinnostanut on vain maksulliset naiset tai teini-ikäiset naiivit nuoret jotka ei paremmasta vielä tiedä.

Kypsä ja fiksu mies osaa keskustella aiheista mistä on väliä esim. omista arvoista, mielenkiinnon kohteista ja tavoitteista, muu on sontaa aikuiselle naiselle. Emotionaalisesti älykäs mies on oikeasti vaikea löydettävä.

Vierailija
31/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liberaali arvomaailmaltani ja esim. seksuaalisuus on mielestäni lain puitteissa jokaisen oma asia. Jotkut tykkää harrastaa, jotkut ei niin kauheasti jne.

Jotkut ihmiset olettavat heti ja jotenkin itsestäänselvästi, että koska olen liberaali ajatusmaailmaltani, olen sitä myös esim. seksielämässäni. Mitä en todellakaan ole. En voisi kuvitellakaan seurustelevani jonkun helpon yleismiesjantusen tai jokapaikanhöylän kanssa - höylän joka on nzzinut koko kylän ja naapuripitäjästäkin puolet. En halua olla tällaisen touhutipan yksi lastu vain lainehilla hänen soutaessa sitä 'kulumatonta' järveään. Kyllä se kuluu, mieli kuluu, kyynistyy, raadollistuu. Inhoan myös bakteereja ja tauteja.

Samaten btw, asiasta kymmenenteen, vaikka kannatan rotujen tasa-arvoa, en itse voisi kuvitellakaan olevani seksisuhteessa toisenrotuisen kanssa. No, ehkä aasialaiset saattaisivat mennä, kaukasialaiset ja aasialaiset. Mutta muut ei - ei vaan sytytä. Ja tätä monet eivät tunnu käsittävän. Joidenkin on ihan mahdotonta erottaa toisistaan yleiset elämänkatsomukselliset asiat omista henkilökohtaisista mieltymyksistä. He ilmeisesti kokevat nämä asiat yhdeksi ja samaksi asiaksi, ja kaiken muun valheellisuudeksi. Minusta ne eivät ole. Esim. en kauhistele ja päivittele jos joku pitää ruskeatukkaisista ja -silmäisistä miehistä, enkä ala tällaisia vainoamaan, vaikka itse pidän vaaleahiuksisista ja -silmäisistä miehistä.

Vierailija
32/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on joistakin miehistä saavutus, kun todellisuudessa kuka tahansa saa piparia halutessaan.

Miksi jotku naiset ottavat koulutuksensa puheeksi?

Vierailija
33/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut aina sinkku. Sen sijaan minulla on niin kauan kuin jaksan muistaa niin naisia kuin miehiä kavreina ja ystävinä ja muina läheisinä. Kun joku on joskus halunnut tietää parisuhdehistoriastani, niin olen asiasta rehellisesti kertonut.

Ehkä olisin selvinnyt helpommalla, jos olisin ymmärtänyt valehdella. On näet ollut hieman hämmentävää kohdata joidenkin kysyjien vastareaktiota vastaukseeni. Ymmärrän, että kun ikää on jo vähän enempi niin on ihan luonnollsita ja normaalia, että moni on jo ollut (tai on) parisuhteessa mutta sitä en ymmärrä miten jotkut kokevat sen, ettei ole ollut parisuhteessa niin kauniisti sanottuna erikoisena asiana.

Tai, että se tarkoittaisi minun olevan vähintään (kaappi)homo, uskovainen  tai vain reppana, joka ei ymmärrä, ettei tule vastaisuudessakaan saamaan sitä seksipommin ja kodinhengettären ruumiillistumaa kumppanikseen.

Ei se ole ongelma, jos ystäväpiirissä on miehiä ja naisia. Tai vaikka menneisyydestä löytyisi useampikin parisuhde (iän myötä näin saattaa hyvinkin olla, kuten totesit). Mutta ongelma on siinä, kuinka kokemuksistaan kertoo. En tiedä, kuinka itse käyttäydyt, mutta moni mies kerskailee - ja sen huomaa. Se ei ole enää yhteistä keskustelua, vaan jonkinlaista rinta rottingilla kukkoilua. Näissä on ero. Ap

Kuullostat ja vaikutat fiksulta, - Joo varmasti on juuri noin kun kerroit. Ehkä, joillekin jonka asian olen suoraan kertonut -vastauksena heidän suoraan kysymykseensä- on suurin yllätys se, että olen asian kanssa sinut. Tai en ainakaan ole asiaa sen kummemmin osannut selitellä ja perustella oma-aloitteisesti. Joillakin on kai jonkinlainen kuvitelma,. että jos ja kun on hyvä tyyppi, niin hän kyllä päätyy ja pääsee aina pariuhteeseen, jos ja kun vain on itse valmis, tai vaikka ei ihan aina itse olsikaan valmis mutta ei osaa vastustaakaan mahdollisuutta elää ja olla parisuhteessa.  

Vierailija
34/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on valtavan tärkeää, että mies on pannut vähintään kymmeniä eri naisia. Kokematon mies on iso trun off suurimmalle osalle naisista.

M28

Mutta naiselle ei tarvitse kertoa, onko kokemusta vai ei. Nainen huomaa sen kyllä kertomattakin.

Vierailija
35/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on joistakin miehistä saavutus, kun todellisuudessa kuka tahansa saa piparia halutessaan.

Koulutuksella on parisuhteen kannalta suurempi merkitys kuin aiemmilla suhteilla.

Jos mies on harrastanut 100 naisen kanssa seksiä (kerran kunkin kanssa) ja toinen mies on harrastanut SAMAN naisen kanssa 1000 kertaa seksiä (kerran päivässä 3 vuoden ajan, eli ei sinänsä saavutus sekään), niin onko se 100 naista "kaatanut" muka edelleen parempi kuin yhden kaatanut?

Vierailija
36/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko miehenä esittää veikkaukseni. - Koulutuksen esiin nostaminen on yksi tapa hakea selvyyttä siitä, onko minulla ja kumppanillani samantapainen arvomaailmaa ja siten yhteistä jaettavaa tai kiinnostuksen kohteita. Tietysti pelkkä koulutus ei tee kenestäkään parempaa ihmistä ja erikoulutustautoilla voi olla kiinnostunut niin samoista kuineri -asioista. 

Mutta jotain kertooo se, miten suhtautuu koulutukseen yleisemmin. Se, että olen suorittanut maisterin tutkinnon ei kerro vielä paljon mitään. Mutta kertonee enemmän jos joku suhtautuu minuun kuullessaan koulutukseeni - Onko hänen ensimmäien asjatuksensa, jonka haluaa tuoda julki se, että olisin  hänestä yksi kädentaidoiltani hyvin osaamaton ja todellisuudesta irrottautunut huu-haa humanisti. Vai olisiko se, että ahaa millätavoin olen "humanisti" 

Vierailija
37/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksella on parisuhteen kannalta suurempi merkitys kuin aiemmilla suhteilla.

Jos mies on harrastanut 100 naisen kanssa seksiä (kerran kunkin kanssa) ja toinen mies on harrastanut SAMAN naisen kanssa 1000 kertaa seksiä (kerran päivässä 3 vuoden ajan, eli ei sinänsä saavutus sekään), niin onko se 100 naista "kaatanut" muka edelleen parempi kuin yhden kaatanut?

Osoittaa se sen, että ko. mies joka "kaataa" sata naista kelpaa muillekin kuin sille yhdelle.

Siihen se varatun miehen pokaaminen hotelli Vantaalla perustuu.

Vierailija
38/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoittaa se sen, että ko. mies joka "kaataa" sata naista kelpaa muillekin kuin sille yhdelle.

Tai sitten ne 100 ovat olleet kännipanoja, joíssa laatu ei aina ratkaise. Tai ratkaisee sen verran, ettei uusintaa ole tullut.

Vierailija
39/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehestä näkee päällepäin, kelpaisiko hän muille kuin sille yhdelle. Laadukkaan miehen ei tarvitse todistella omaa kelpaavuuttaan kaadoilla. Hän tietää ettei niiden saamisessa olisi mitään vaikeuksia, mutta valitsee olla vain yhden naisen kanssa.

Vierailija
40/66 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatojen määrää ei ole järkevää kertoa naiselle/naisille. Kysyttäessä yksi tai korkeintaan kaksi aikaisempaa pitkä suhde. Yhden yön juttuja ei ole tietenkään ollut. Naisilla toki saa olla ja niiltä on turha odottaa rehellistä vastausta. Humalassa on paljastunut sen verran että on pitänyt lopettaa juttu siihen. Sitä kun on vain yksi vaihtuvista niin ei ole järkeä jatkaa enempää.