Laskin vaatteeni
1 paksu huppari
2 lyhythihaista t-paitaa
2 pitkähihaista t-paitaa
2 toppia
2 juhlavampaa mekkoa
1 kesämekko
1 ohut ja 1 paksu neule
1 lyhyt hame
2 shortsit
1 farkut
1 haaremihousut
1 3/4 legginsit
1 sukkahousut
4 paria sukkia ja yhdet villasukat
6 pikkuhousut
4 rintsikat ja yhdet urheiluliivit
1 college-housut
5 paria kenkiä (3 x erimalliset converset, 1 ballerinat, lenkkarit)
Olen ylpeä. Nää on vaatteet, joita olen viimeisen vuoden aikana käyttänyt, loput vein kierrätykseen ja annoin kavereille :)
Lisäksi vielä 1 kevyt takki, 1 sadetakki, nahkatakki ja kumpparit. Ja työhaalari.
Kommentit (11)
Etkö joudu pyykkäämään ihan jatkuvasti? Tuossa on niin vähän esim alusvaatteita... Mutta muuten kyllä varmaan ihanaa, etenkin jos noista saa hyviä asukokonaisuuksia :)
Kuudet pikkuhousut ja neljät sukat!!
Mua ihmetyttää tuo paitojen määrä.. Mä ainakin vaihdan joka päivä uuden t-paidan näillä keleillä; kahdella paidalla ei pitkälle pötki.
Mä olisin niin pulassa noilla, esim kun käy päivittäin salilla ja hikoilee, ei yhdet urheiluliivit riitä. Mä käytän pääasiassa mekkoja, silti mulla on useammat housut. Ja noilla vaatteilla mä en töistäni selviäisi. Mä käytän mekkoja ja jakkuja, villatakkeja. Ja pelkästään mustia mekkoja mulla on 7. Vähän erilaisia arkeen ja juhlaan.
Joutuisin pesemään joka päivä puolityhjiä koneellisia, jos minulla olisi noin vähän vaatteita. Samoin jatkuva pesu kuluttaisi niitä, esim. trikoopaitoja, ihan valtavan nopeasti.
Miulla pitää olla kahden viikon lomalle niin paljon vaatteita mukanani, ettei vaatteita tarvitse pestä matkan aikana, oli kyse sitten rantalomasta tai kaupunkilomasta tai niiden yhdistelmästä. Alusvaatteet eivät riittäisi mihinkään, jos niitä olisi noin vähän. Tyttärillenikin olen opettanut jo pienestä lähtien, että pikkuhousut vaihdetaan aamuin illoin.
hyvä ettei ole liikaa vaatteita, mutta en mä ihan noilla pärjäisi... t-paitoja pitää olla ainakin 10 ja alusvaatteita/sukkia myös reilusti
Huh. Yhdet pitkät housut (farkut), eikä tavallisissa arkihameissakaan juuri valikoimaa (yksi lyhyt hame)?
Oletan, että sinulla on kuivuri pesukoneen lisäksi, jotta saat äkillisesti likaantuneet vaatteet käyttöön heti seuraavaksi päiväksi.
Sulla on aika vähän vaatteita, en pärjäisi noin vähillä. Mulla tulee pelkästään mun eräily ja harrastusvaatteista enemmän kuin sulla on vaatteita yhteensä, mutta toisaalta harrastan useampaa lajia.
Millä vaatteilla oikein kuljet talvella kun on kauheat räntäloskat tai kun on 30 astetta pakkasta? Aika kevyen oloinen vaatevarasto Suomen säähän, varsinkin jos tykkää viettää aikaa muualla kuin neljän seinän sisällä.
Vähän yli 40 vaatetta jos oikein ynnäilin ja jos on edes 30€ uushankinta hinta keskimäärin, niin tekee hyvän matkaa toista tonnia ja tuossahan on melko pieni vaatevarasto. Taitaa kannattaa maksaa kotivakuutusta, kun huomio että muutakin omaisuutta on.