Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on se, että nainen elää perheessä kuin olisi yksinhuoltaja, eli

Vierailija
30.09.2006 |

ei koskaan huomioi miestä ruoanlaitossa, tekee sapuskat vain itselle ja lapsille (mies ottakoon jämiä jääkaapista), ei koskaan pese miehen vaatteita, ei korjaa tämän jälkiä millään tavalla (vaikka samalla siivoaisi esim astiat pöydästä, ei ottaisi miehen astiaa) - jos kattaisi pöytää, jättäisi miehen ilman JNE.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että parisuhteessa on ongelmia. Tunteita toisia kohtaan ei enää ole, asutaan vain yhdessä.

Vierailija
2/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tunne ketään joka tekisin noin. Toisinpäin se onkin sitten jo vähän yleisempää, eli että perheellinen mies elää ja käyttäytyy kuin hänelle ei perhettä olisikaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuommoisesta kuullut ja sitä toistakaan tilannetta ei meillä ole mutta läheltä hipovia on tuttavapiirissä. Tunnetko jonkun tällaisen äidin?

Vierailija
4/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin toimittiin jo ennen lapsia, eli kumpikin kattoi omat astiat pöytään ja siivosi jälkeensä. Nyt kun on lapsia, hoidan itseni lisäksi myös heidät. Toki pyykit kaikkien pyykit pestään yhdessä, mutta en välttämättä " hoida" miehen vaatteita sen enempää. Ja ruokaa teen ison satsin, aina se ei miehelle kelpaa.

En katsoisi että liitossamme on mitään ongelmia, aikuiset ihmiset huolehtivat itse itsestään.

Vierailija
5/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.8

Vierailija
6/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos teen ruokaa, teen sitä kaikille. Jos pesen mustia vaatteita, voin laittaa samaan myös miehen vaatteita.

Odotan kyllä samaa mieheltä, eli ottaa myös mut huomioon. Vaikkapa jos hakee juotavaa, kysyy multa otanko myös (jne - jne).

Erikseen hänen ei tarvitse mun vaatteita pyykätä eikä toisinpäin (sama tulee kokkaamiseen yms).

ap

Vierailija
7/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki saattaa myös mies tehdä ruuat, kattaa pöydän ja siivota omansa ja lasten jäljet. Mukavahan olisi jos olis aikaa kokkailla yhdessä, niin kuin joskus tehtiin ennen lapsia. Oli tarjoilukin paljon monipuolisempaa.

Vierailija
8/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkiä, en todellakaan lajittele vaatteita sinun-minun, vaan täytän konetta niin pitkälle kuin vaatteita sinne mahtuu. Kun laitan ruokaa, laitan sitä kaikille, samoin mies. Voileivän saatan tehdä vain itselleni, mutta silloinkin kysyn, ottaako joku muu. Näin tekevät myös meidän teinit. Ja ruuan jälkeen joku korjaa luontevasti astiat pois, toinen täyttää astianpesukonetta jne.

Olen täysin eri mieltä sen vastaajan kanssa, jonka mielestä aikuiset ihmiset huolehtivat vain itsestään. AIKUISUUS on vastuun ottamista ja huolenpitoa myös toisista.

Vierailija
9/9 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut yleistää.

Toki ruokaa tehdään iso määrä, että siitä riitää kaikille ja kuten sanoin, pyykit pestään yhdessä. Tuo pöydän kattaminen ja siivoaminen on jäänne jostain... Muutenkin tankkaamme lautaset ja mukit hellalta ja jääkaapista, joten pöydällä ei ole paljon muuta siivottavaa kuin omat astiat, joten ne menevät kätevästi koneeseen samalla kun nousee pöydästä. Eli ei olla mitään koti-ihmisiä muutenkaan. Pyykitkin usein noukitaan telineeltä/rummusta sitä mukaa kun tarvitaan.

Hih, jo taas nousi itsekunnioitus:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi