Minkä muotoinen vartalosi on?
Olen hoikka, rasvaprosentti on 25, eli olen nk. laihaläski. Sukuni naiset ovat kaikki mallia tiimalasin vastakohta. Paino kertyy meillä herkästi, mutta omalla kohdallani se ei ole ollut tuomio, kun muistan syödä jotenkin sinnepäin oikein ja liikkua monipuolisesti.
Mikä on sinun vartalomalli?
Kommentit (29)
Suorakulmio tai X. On mulla vyötärö kuitenkin eli en ole täysin tasapaksu palikka. En liho erityisesti mistään vaan rasva levittyy tasaisesti ympäri kehon. Semmoinen sopusuhtainen sanoisin.
Ex alusvaatemalli kirjoitti:
Muodosta nyt tiedä, pieni, siro & nätti.. isoilla rinnoilla = saa hätistellä miehiä kimpusta & odottaa kauhulla helteitä ja t paita ilmoja..
Burqa toimii tuossa. Suosiossa myös lämpimissä maissa.
Tasapaksu pötkö, jolla on vyötärönympärys kapeimmasta kohtaan 78 cm, vaikka painoindeksi 18. Nainen olen ja harrastan liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievästi Y-mallinen. Rinnat 75F. Persjalkainen. Vyötärö on selkeä, mutta lantion alue sen verran suora ettei voi tiimalasiksi sanoa. Rasva kerääntyy tasaisesti päästä varpaisiin. Olen aika lyhyt, 162/58kg. Lihasta on luonnostaan ja lihon ja myös laihdun helposti.
Täysin samanlainen kroppa paitsi rinnat 75 D.
Samat geenit jyllää sitten koska joudun syömään e-pillereitä lääkkeeksi ja ilman niitä kuppikoko ois just toi 75D. 😅
Omenan ja T-n välimalli.
Hartijat leveät suhteessa lantioon ja pään kokoon. Rintakehä leveä. Poikamainen lantio ja pieni takapuoli.
Ei tiimalasia.
Atleettinen tyyppi luonnostaan. Lihakset tulevat helposti. Melko epänaisellinen.
-z-
Varmaan lähinnä tiimalasia, mittani ovat 92-72-92
N43, BMI 23
Hoikka. Nuorena olin ylipainoinen ja kasvoiltani kuin syöttöporsas ja siitä johtuen kärsin edelleen itsetunto-ongelmista, vaikka olen pääsemässä kohta eläkkeelle.