Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä muotoinen vartalosi on?

Vierailija
13.03.2022 |

Olen hoikka, rasvaprosentti on 25, eli olen nk. laihaläski. Sukuni naiset ovat kaikki mallia tiimalasin vastakohta. Paino kertyy meillä herkästi, mutta omalla kohdallani se ei ole ollut tuomio, kun muistan syödä jotenkin sinnepäin oikein ja liikkua monipuolisesti.

Mikä on sinun vartalomalli?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasin vastakohta eli pötkylä norppa. Ei siis ole kyse ylipainosta. Vaan vartalon malli on tuo, leveä vyötärö jne

Vierailija
2/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalokyrpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi- y sekoitus

Vierailija
4/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisara

Vierailija
5/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallini on tiimalasi, eli läski on kerääntynynyt lantiolle, reisiin, rintoihin, käsivarsiin ja alavatsalle, mutta vyotärö on kapea.

Vierailija
6/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tynnyri

Vierailija
7/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodosta nyt tiedä, pieni, siro & nätti.. isoilla rinnoilla = saa hätistellä miehiä kimpusta & odottaa kauhulla helteitä ja t paita ilmoja..

Vierailija
8/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex alusvaatemalli kirjoitti:

Muodosta nyt tiedä, pieni, siro & nätti.. isoilla rinnoilla = saa hätistellä miehiä kimpusta & odottaa kauhulla helteitä ja t paita ilmoja..

Ei huolta. Kun isorintainen pukee ison T-paidan, ei kukaan tiedä oletko siro vai et.

T. Toinen samanmoinen.

Vierailija
9/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex alusvaatemalli kirjoitti:

Ei huolta. Kun isorintainen pukee ison T-paidan, ei kukaan tiedä oletko siro vai et.

T. Toinen samanmoinen.

Täällä myös yksi, joka pukee päälleen väljät vaatteet. Ihanaa kun saa keskittyä omaan olemiseen, eikä tarvitse tuntea jatkuvasti katseita niskassa. Vaikka eipä se paljoa minua kiinnosta, vaikka joku katsoisikin. Ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
10/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä olen. Hoikkana näytän suht sirolta, sopusuhtaiselta ja urheilulliseltakin. Rasva kertyy rintoihin, reisiin ja takapuoleen, mutta toisaalta vatsani turpoaa todella herkästi ja lihomisen huomaa siitä ensimmäisenä. Olen varmaan jotain suoravartaloisen ja tiimalasin väliltä. Jos lihoisin reilusti, olisin omena.

Vierailija
11/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ex naisen sanoilla luikkuperse. Ei ollut ensimmäinen nainen jota ärsytti etten liho oikeasti mistään. Kun mennään yli 40 ikään niin aika moni alkaa lihoa. En tiedä miksi siitä on tullut niin tavallista jopa normaalia? No minä en puutu toisten asioihin. Mullakin on omat ongelmat vaikkei ole ylipainoa.

Vierailija
12/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi Y-mallinen. Rinnat 75F. Persjalkainen. Vyötärö on selkeä, mutta lantion alue sen verran suora ettei voi tiimalasiksi sanoa. Rasva kerääntyy tasaisesti päästä varpaisiin. Olen aika lyhyt, 162/58kg. Lihasta on luonnostaan ja lihon ja myös laihdun helposti.

Vierailija
13/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoinen ihmisen muotoinen vartalo.

Vierailija
14/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai eniten tiimalasi. Nuorena selkeämmin.

Opiskelin nuorena ompelua, ja siksi muistan omat mittani tarkasti, kun olin 23: 96-74-98.

Nyt vaihdevuosi-ikäisenä mittani ovat 100-84-102. Laihdutan viittä kiloa, ja siksi tiedän, kun juuri mittasin itseni.

Vierailija
15/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan päärynä lähimpänä? Siro yläkroppa, pienet rinnat, kapea vyötärö, leveä lantio. Sporttisella tavalla hoikka (bmi 19).

Vierailija
16/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapallo oon, mutta ei väliä. 

Vierailija
17/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisena olin omena/tynnyri.

Hoikkana minulla on Y-vartalo. Leveät hartiat, muuten hoikkaan kokooni nähden runsaat rinnat, melko olematon vyötärö ja tiukka perse. Lisäksi olen petite-mallia.

Sisarillani on täysin erilainen vartalotyyppi, päärynä ja ei petite-tyyppiä. Äitini on päärynä mutta siro. Olen iloinen siitä, että minulle sattui tämä yhdistelmä.

Vierailija
18/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksu pömppömassulla :/

Vierailija
19/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievästi Y-mallinen. Rinnat 75F. Persjalkainen. Vyötärö on selkeä, mutta lantion alue sen verran suora ettei voi tiimalasiksi sanoa. Rasva kerääntyy tasaisesti päästä varpaisiin. Olen aika lyhyt, 162/58kg. Lihasta on luonnostaan ja lihon ja myös laihdun helposti.

Täysin samanlainen kroppa paitsi rinnat 75 D.

Vierailija
20/29 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantapallo