Äitiyspakkauksrn NIMI PITÄÄ VAIHTAA
Vanhempain pakkaukseksi. Äitiyspakkaus nimi syrjii miehiä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, just. Se on kyllä tosi syrjivää miehille, kun paketti annetaan raskaana olevalle naiselle ja sitä kutsutaan äitiyspakkaukseksi. Kyllä ihan yhtälailla voi antaa raskaana olevalle miehellekin!
On se kun enää sais käyttää edes termiä äiti. Biologiasta on tullut kielletty aihe.
Anteeksi vain, mutta pakkaus annetaan vanhemmille ei äidille.
Äiti sen hakee raskausaikana, ei isällä ole edes mahdollisuutta sitä hakea, ellei ole adoptoiva homopari. Siinä pakkauksessa on äidillekin asioita, kuten nännivoide, siteitä, liukkari ja pariskunnalle kondomeja. Loput tarvikkeista sitten lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, just. Se on kyllä tosi syrjivää miehille, kun paketti annetaan raskaana olevalle naiselle ja sitä kutsutaan äitiyspakkaukseksi. Kyllä ihan yhtälailla voi antaa raskaana olevalle miehellekin!
On se kun enää sais käyttää edes termiä äiti. Biologiasta on tullut kielletty aihe.
Anteeksi vain, mutta pakkaus annetaan vanhemmille ei äidille.
Äiti sen hakee raskausaikana, ei isällä ole edes mahdollisuutta sitä hakea, ellei ole adoptoiva homopari. Siinä pakkauksessa on äidillekin asioita, kuten nännivoide, siteitä, liukkari ja pariskunnalle kondomeja. Loput tarvikkeista sitten lapselle.
Tässäkin kohtaa pakkaus on hyvin syrjivä! Pakkauksessa siis ei ole miehelle mitään. On tämä maailma niin hullu paikka kun hritä jotka siittävät lapsen ei edes huomioida.
Ei tämä kyllä kuulu rnään 2000-luvulle. Pakkaus on koko perheelle vaikkakaan siinä ei ole isäoletetulle mitään tarvikkeita.
Pakkauksen nimi tulisi kyllä muuttaa pikaisesti.
Onhan siinä tuotteita äitioletetulle mutta pääasiassa kuitenkin vauvalle.
Äidit yrittävät vain omia kaiken vaikka miehet tekevät kyllä täysin puolet hommista jos ei enemmänkin.
N23
Nyt kannattaakin keskittää koko huomio näennäisongelmiin.
Se vie pois näläntunteen ja auttaa kestämään elintarvikepulaakin tulevaisuudessa-niin kauan kuin netti meillä vain toimii...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä nykymuotoinen nimi on käsittämättömällä tavalla miehiä syrjivää.
Ei todellakaan syrji miehiä eikä nimen muuttaminen kiinnosta miehiä.
Mies
Mun mielestä Pena olis hyvä nimi.
Typerää saivartelua. Eikö sisältö kuitenkin ole olennaisempaa kuin nimi?
Vierailija kirjoitti:
No halooo... Sisältökin syrjii miehiä.
Kirveshenkilö, putkihenkilö, sähköhenkilö, talonhenkilö, onkohan nämä jo "virallisia" nimiä. Ihme nillitystä pelkistä sanoista, kovin on herkkänahkaista porukkaa.
Mua ainakin äitioletettuna häiritsee se että isäoletetut jäävät huomiotta rlämän suuressa vaiheessa kun perheeseen syntyy uusia tulokkaita.
Onhan se nyt totta että äitiyspakkaus syrjii miehiä. Sitä ei voi kukaan kiistää.
Ihmettelen kun naiset ei tue tätä vaihdosta vaikka ovat aina muuten syrjimistä vastaan 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä nykymuotoinen nimi on käsittämättömällä tavalla miehiä syrjivää.
Ei todellakaan syrji miehiä eikä nimen muuttaminen kiinnosta miehiä.
Mies
Minä oon miäs ja mun miälestä se syrjii.
Ruvetaankin nyt hei tässä keskustelemaan pronomineista!
Vanhan, Speden 'Pronomini-rock'in malliin:
' Minä, sinä, hän;
me, te, he ;
nuo, juo, ne'
jne.
Vierailija kirjoitti:
Mites ois Pertti ?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt totta että äitiyspakkaus syrjii miehiä. Sitä ei voi kukaan kiistää.
Ihmettelen kun naiset ei tue tätä vaihdosta vaikka ovat aina muuten syrjimistä vastaan 😳
Mitä siellä pitäisi olla miehille? Kortti jossa lukee "onneksi olkoon siittiösi toimii ja erektiokin on kelvollinen"
Naiset vaatii kaikessa tasa-arvoa. Siis kaikessa asioissa jotka ovat naisille hyväksi. Ei siis tässä. He kokevat menetävänsä jotakin mikäli nimi vaihdettaisiin.
Jos tuleva äiti saa äitiyspakkauksen niin kyllä tulevan isänkin pitää saada oma isyyspakkaus. Niin ja vauvalle (tai vauvoille jos tulossa on monikkolapset) omat vauvapakkaukset ja mahdollisille isommille sisaruksille tietysti pitää antaa omat sisaruuspakkaukset.
Startbox