Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan talvea - vertaistukea, ehdotuksia?

Vierailija
13.03.2022 |

Olen huomannut, että muutun pimeään vuodenaikaan kuin toiseksi ihmiseksi, ulkoilu ei tuo samalla tavalla mielihyvää, henkisesti vaikea olla ylipäätään monin tavoin. Nyt kun valoa on alkanut tulla lisää, tunnen saaneeni taas itseäni takaisin ja pitäväni elämästäni enemmän.
Onko kenelläkään tarjota vinkkejä tai kokemuksia, mikä on auttanut selviämään talven yli mahdollisimman hyvin? Niin että osaisi jopa iloita talvesta. Olen kokeillut kirkasvalolamppua ja D-vitamiinilisää - onko jotain muuta, minkä joku olisi kokenut hyödylliseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure sitä sitten puolen vuoden päästä.

Vierailija
2/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään talvesta ja en tykkää kesästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, inhoan talvea. Taas tuntuu että talvi on kestänyt ikuisuuden. En ymmärrä yhtään niitä ketkä haluavat vielä lomallansa lähteä sellaiseen paikkaan missä on lunta. Nyt se tuntuu olevan trendikästä. Helsingissäkin on ollut niin paljon lunta, että täälläkin pääsee hyvin hiihtämään.

Vierailija
4/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan jäätikkökeliä. Lumeton talvi on ok. Pimeys ei haittaa vaikka valoisa aika on tietysti parempi.

Vierailija
5/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darfurissa on ikuinen kesä ja paljon vapaata maata.

Vierailija
6/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kokea talviajan niinkin vaikeaksi, että olen kesäisin liian riemuissani ollakseni harmissani siitä että kesäisin on paahtavan kuuma olo :D

Vierailija
7/7 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut lukea kieliä ja opiskella sellainen hyvä ammatti, jolla voi saada työtä ja kunnon palkkaa ulkomailla. EU on nyt niin laaja, että kuumiakin maita on, leudoista puhumattakaan.

Itse tein niin. Mitä aikuinen ihminen vinkulierte, kun itse on päättänyt Suomeen jäädä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän