Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko nähneet sotaunia, ja jos olette, niin millaisia?

Vierailija
13.03.2022 |

Minä näin viime yönä unta, jossa olin kai jollakin koululla Suomessa siviilitöissä, ja sinne saapui venäläisiä sotilaita oleskelemaan. Sitten suomalaiset hyökkäsivät sinne ampuen, ja juoksin lumikasan kiertäen kulman taakse, mutta oikeaan sääreeni osui yksi tai kaksi luotia. Ilmeisesti suomalaiset ampuivat vahingossa tai tahallaan, luullen minua viholliseksi. Sitten ajattelin mennä pohkeeseeni haavoittuneena pimeän parkkipaikan yli metsään piiloon rähinän ajaksi, ja sitten heräsin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena, ehkä 7-8 vuotiaana näin unta että oli sota ja olin piilossa meidän pihassa isossa lumihangessa. Tuli paljon sotilaita ja yksi huomasi minut. Minä kauheasti näytin elekielellä että älä sano mitään! Ohi menivät.

Vierailija
2/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama yö sitten näin unen Putinin pitkästä pöydästä. Pöydällä juoksi tulessa oleva karhu, joka hyökkäsi Putinin kimppuun ja raateli hänen kuoliaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kampin keskuksen katolla ja katselin, kun vanhaa linja-autoasemaa kohti lensi miehitetty ohjus (!). Ajattelin törmääkö se rakennukseen, mutta ei, se sujahti sen yli.

Vierailija
4/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta missä joku venäläinen karvalakkipäinen upseeri ampui Putinin kameroiden edessä.

Vierailija
5/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiin että penis oli ohjus ja se räjähti. SIttten joutui vaihtamaan lakanat.

Vierailija
6/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi. Ihan riittävästi on näissä uutisissa, joita hereillä ollessa lukee.

Vierailija
7/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhtenä aamuyönä aurausauton kolinaan ja siinä unenpöpperöissäni ensimmäinen ajatus oli että jaa tulivat ne sitten tännekin.

Vierailija
8/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että presidentti Zelensky tuli kotiini tekemään remonttia. Vähän kyllä punastutti ja kaverit kiusas että oon löytänyt uuden miehen.

Vierailija
9/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin yhtenä aamuyönä aurausauton kolinaan ja siinä unenpöpperöissäni ensimmäinen ajatus oli että jaa tulivat ne sitten tännekin.

Minä heräsin yhtenä yönä kolahdukseen ja ajattelin että tulihan se aurausauto lopulta tännekin, mutta paskanmarjat. Samassa törkykunnossa kadut on edelleen.

Vierailija
10/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että olin alkuun normaalisti töissä ja sain lopulta helikopterikyydin toiseen toimistoon, jossa päivän päätteeksi lounas. Lounaalta lähdettyä jouduin sotavangiksi johonkin bussiin ja kyydissä oli paljon muitakin naisia, mutta kukaan ei puhunut Suomea. Söin siellä puuroa ja katselin kun maisemat vaihtui ja ihmiset soti ympärillä. Sitten heräsin.

Vierailija
11/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joitakin vuosia sitten unen jossa Putin hyökkäsi Suomeen. Olin jossain päin Helsinkiä hävittäjien pommittaessa ja lentäessä yli. Kaupunki oli pahasti tuhoutunut ja tulessa.

Silloin olin huvittunut epärealistiselta tuntuneesta unesta, eipä nykytilanteessa naurattaisi enää...

Vierailija
12/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa näin. (Erittäin harvinaista, että unissani olisi ihmisiä.)

Olin lentokoneessa, matkalla... Taiwaniin. Lentoreittiin oli tullut jokin muutos (en muista mikä, mutta laskeuduimme kai eri kohteeseen, kuin oli alun perin ollut tarkoitus).  Kohteessa kaupungilla taivaalta putoili pienikokoisia, paikallisen näköisiä ihmisiä, joilla oli kaikilla turkoosinväriset paidat ja vähän jotain oranssia kuosissa. Heitä putoili kuin heinäsirkkaparvesta. Kaikki olivat melko saman näköisiä, ja tunnelma oli kuin jostain pelistä. 

Seuraavaksi olin ruokajonossa. Tarjolla oli valtavasti keittolihaa, ja otin lautaselle (vadille) varmasti yli kilon lihaa, jotta saisin varmasti mureimman osuuden.

Vierailija
13/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että olin alkuun normaalisti töissä ja sain lopulta helikopterikyydin toiseen toimistoon, jossa päivän päätteeksi lounas. Lounaalta lähdettyä jouduin sotavangiksi johonkin bussiin ja kyydissä oli paljon muitakin naisia, mutta kukaan ei puhunut Suomea. Söin siellä puuroa ja katselin kun maisemat vaihtui ja ihmiset soti ympärillä. Sitten heräsin.

Oikeesti!? Viime yönä? Minäkin lensin (lentokoneella), ja sitten söin (lihaa).

Vierailija
14/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unen missä Putte antoi Salelle köniin.

Vierailija
15/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unen missä Putte antoi Salelle köniin.

Noh Igor, onko tuntipalkka jo noussut? Onhan tuo trollaaminen kovaa työtä 😅

Vierailija
16/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!? Viime yönä? Minäkin lensin (lentokoneella), ja sitten söin (lihaa).

Kyllä, viime yönä! Me ollaan joillain samoilla taajuuksilla.

Vierailija
17/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta jossa Putin aloitti maailmansodan ja minun täytyi ryhtyä kiireellä pakkaamaan tavaroita samalla miettien sukulaisten tilanteita ja mihin suuntaan pakenisin ensin.

Vierailija
18/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta et putiinin kans heitetiin tikkaa. Tauluna oli maapallo ja kisailtiin mikä maa valloitettais seuraavaksi. Putte pyöritti ja minä heitin, hups meni sivulta ohi suoraan otsaan...

Vierailija
19/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrrä jahtasi minua vodkapullo kourassa kapealla, harmaalla kujalla. Heitin syrrää kivellä, juoksin pakoon mutta syrrä tavoitti minua. Ilmoitti sitten, että tarvitsee muutaman dollarin ydinkärjen ostoa varten.

Vierailija
20/37 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että minut pakotettiin katsomaan venäläisiä uutisia. Siellä puhuttiin rauhanturvaoperaatiosta. Olin kuolla vitutukseen, mutta en saanut liikkua ja pakko oli katsoa. Huone oli pimeä ja ankea. Sotilaat vahti, että katson telkkaria.