Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni paljasti eilen olevansa ihastunut minuun! Miksi hän teki näin...

Vierailija
16.08.2015 |

Olen siis ollut jo jonkin aikaa ihastunut erääseen mieheen joka on kaverini poikaystävän kaveri eli olemme tavanneet ensimmäistä kertaa kaverini tupareissa. Iskin tähän mieheen silmäni heti. Hänen ulkonäkönsä ja olemuksensa miellytti ja mielyttää edelleenkin todella paljon. Hän myös katsoi minua aika intensiivisesti mutta kuulin hänen olevan varattu tosim huonossa suhteessa...nainen oli kuulemma pettänyt jne mutta en tiedä miksei ollut lempannut naista. No kuitenkin...mä ihmettelin monesti miksi sen katse ohjautui aina muhun kun oltiin useamman ihmisen porukassa. Ajattelin että kun hän seurustelee niin yritän "unohtaa" hänet, ehkä hän vain pitää ulkonäöstäni. Olen kuitenkin stalkannut hänen instagram profiilikuviaan siitä asti kun sain tietää hänen koko nimensä eli ihan alusta asti eli noin vuoden. Eilen sitten olimme baarissa minä, ystäväni, muutama muu tyttöpuolinen kaverimme ja kaverini poikaystävä ja muutama kaverinsa mukaanlukien tämä ihastukseni. Jossain vaiheessa iltaa kun osa porukasta oli vaihtanut baaria minä ja tämä ihastus jäätiin kaksin ja alkoholin rohkaisusta aloimme jutella. Hän sanoi että pitää minusta. Minä sanoin myös pitäväni hänestä. Ei nyt noin mutta tiivistettynä. Molemmat lähdimme omiin koteihimme ja aamulla (tai päivällä) kun heräsin avasin hänen instagraminsa jolloin näytölle lävähtikin: "profiili on yksityinen". Mulla ei itselläni ole profiilia sinne.
Mitä ihmettä tämä meinaa? Miksi se piilotti profiilinsa tuon eilisen episodin jälkeen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olet viimeksi käynnyt stalkkaamassa?onhan se voinnut olla yksityinen jo pidempään.tuskin nyt jokapäivä käyt siellä kytiksellä?tai ainakin toivottavasti et!

Vierailija
2/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:45"]Milloin olet viimeksi käynnyt stalkkaamassa?onhan se voinnut olla yksityinen jo pidempään.tuskin nyt jokapäivä käyt siellä kytiksellä?tai ainakin toivottavasti et!
[/quote]

kyllä sitä joka päivä on tullut katsottua kun roikun muutenkin puhelimella koko ajan netissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:45"]Milloin olet viimeksi käynnyt stalkkaamassa?onhan se voinnut olla yksityinen jo pidempään.tuskin nyt jokapäivä käyt siellä kytiksellä?tai ainakin toivottavasti et! [/quote] kyllä sitä joka päivä on tullut katsottua kun roikun muutenkin puhelimella koko ajan netissä. Ap

[/quote]

No huh huh mikä stalkkeri!

Vierailija
4/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:45"]Milloin olet viimeksi käynnyt stalkkaamassa?onhan se voinnut olla yksityinen jo pidempään.tuskin nyt jokapäivä käyt siellä kytiksellä?tai ainakin toivottavasti et! [/quote] kyllä sitä joka päivä on tullut katsottua kun roikun muutenkin puhelimella koko ajan netissä. Ap

[/quote]

No huh huh mikä stalkkeri!
[/quote]

IIIIK!
Ap

Vierailija
5/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

morkkis?

Vierailija
6/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:37"]morkkis?
[/quote]

Miten se liittyisi siihen että pitää piilottaa instagram profiili? Ai niin ja piti vielä mainita että tämä mies on nykyisin sinkku.

Vierailija
7/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt välttämättä liity mitenkään koko asiaan. Jos sinulla ei ole edes tunnuksia sinne, niin tuskin ajatteli mitenkään sinua siinä vaiheessa.

Vierailija
8/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kuulla joltain kaveriltaan, että olet käynyt stalkkailemassa.

Vierailija
9/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se häpeää joitain instagramkuviaan? Ja nyt kun sai tietää että säkin tykkäät hänestä niin se pelkää että mokaa jutun ja haluaa ettet näe niitä noloja kuvia? Ettei vaikutelma hänestä muuttuisi kuvien takia. Noin mä asian nään.

Vierailija
10/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:41"]Ei se nyt välttämättä liity mitenkään koko asiaan. Jos sinulla ei ole edes tunnuksia sinne, niin tuskin ajatteli mitenkään sinua siinä vaiheessa.
[/quote]

Jos se on jo vuoden päivät ollu julkinen niin ihmettelin miten just nyt piilotti sen. Kyllä toi nyt vähän herättää ajatuksia. Ap

Vierailija
11/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:42"]Sai kuulla joltain kaveriltaan, että olet käynyt stalkkailemassa.
[/quote]

Mitä se häntä sitten haittaa jos stalkkaan? En ole kuitenkaan kertonut kenellekään stalkkaamisesta. Jos hän on siellä omalla nimellään niin voihan sitä profiilia katsoa kuka tahansa. Miksi juuri se että minä stalkkaan häiritsisi häntä...?

Vierailija
12/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus x2: mies piilotti profiilinsa koska kierroksessa oli useampia naisia joiden ei halunnut tietävän toisistaan. Toki voi olla, että siellä on yksi ylitse muiden. Ehkä se olet sinä, ehkä joku toinen.

Vierailija
13/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olekaan oikeasti sinkku ja se pelkää että laitat sille jotain sydämiä sinne instagramiin.

Vierailija
14/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:41"]Ei se nyt välttämättä liity mitenkään koko asiaan. Jos sinulla ei ole edes tunnuksia sinne, niin tuskin ajatteli mitenkään sinua siinä vaiheessa.
[/quote]

Jos se on jo vuoden päivät ollu julkinen niin ihmettelin miten just nyt piilotti sen. Kyllä toi nyt vähän herättää ajatuksia. Ap
[/quote]

Niin no... joko a) piilottaminen ei liity sinuun millään tavalla b) mies ei halua sinun näkevän hänen Instagram-tiliään syystä, että ??? c) mies haluaa katsoa näetkö "vaivaa", että alatko seuraamaan hänen yksityistä tiliään (ei siis tiedä oletko siellä vai et).

Vierailija
15/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:43"]Ehkä se häpeää joitain instagramkuviaan? Ja nyt kun sai tietää että säkin tykkäät hänestä niin se pelkää että mokaa jutun ja haluaa ettet näe niitä noloja kuvia? Ettei vaikutelma hänestä muuttuisi kuvien takia. Noin mä asian nään.
[/quote]

Joo tää. Jos joku uus tuttavuus on täysin yhdentekevä niin silloin ei mieti niin paljon sanomisiaan, tekojaan tai sitä miltä näyttää mutta ihastuksen kanssa miettii tarkkaan kaiken sen mitä sanoo, tekee ja miltä näyttää.
Jos mä tapaisin jonkun ihanan miehen ja hän ihastuis muhun ja sais tietää mun nimen, kyllä mäkin miettisin millaisia juttuja tai kuvia mun nimellä löytyy internetistä (jos löytyisi).
Eli vahva veikkaus että nyt kun ihastuksenne molemminpuolisuus paljastui hän mietti juuri noin kuin edellä mainitsin ja haluaa siis minimoida sen mahdollisuuden että sun mielenkiinto lopahtaisikin jos ne kuvat siellä instassa ovat jotenkin noloja ja hölmöjä. Mokaamisen pelko. Ei mua ainakaan haittaisi vaikka 50 tyyppiä hullujenhuoneelta tykkäisi katsella kuviani mutta esim ihastuksen tai työnantajan kohdalla saattaisi haittaakin jos siis kuvani olisivat kyseenalaisia tai vain hölmöjä.

Vierailija
16/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.. lisää kaivataan!

Vierailija
17/27 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se VIHAA sua nyt!!!!

Vierailija
18/27 |