Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö miehenne jos kuulisitte vanhasta sivusuhteesta?

Vierailija
13.03.2022 |

Selvisi, että miehellä on kaksi vuotta sitten ollut muutaman viikon suhde eksäänsä. Ovat nähneet muutamia kertoja ja sekstailleet. Meillä oli tuolloin kriisi ja epäilinkin tuota, mutta vasta nyt mies jäi ns. pakon edessä kiinni ja tunnusti kaiken.

Tuntuisi idioottimaiselta jäädä suhteeseen, vaikka tuon kriisiajan jälkeen meillä on mennyt hyvin ja menisi siis edelleen, ellen olisi saanut tietää tuosta. Mitä ihmettö siis teen?

Ja tiedän - pettää kerran niin pettää toisenkin...

Hullulta tuntuu ajatus laittaa elämä uusiksi.

Mies katuu ja on hyvin suostuvainen tällä hetkellä kaikkiin (älyttömiinkin) ehdotuksiini häpeissään, kuten kostoseksiin taholtani, uuden asunnon hankintaan (pettivät siellä) jne.

Voiko tästä nousta enää...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne, meillä oli sama mutta mies jäi kiinni heti alkuunsa. Jäätiin yhteen ja tuosta on jo vuosia, mutta kyllä se lopullisen särön suhteeseen jätti. Ja opetti elämästä, että mikään ei ole täydellistä ja mitä vaan voi tapahtua. Jos rakastat miestä ja hän sinua ja suhde on oikeasti muuten hyvä, jää.

Vierailija
2/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis hoitaa parisuhteen kriisejä hakeutumalla exänsä syliin... Voi olla, että sitä exää pannaan välillä myös ilman kriisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi. Sellainen pilaa aina ne parhaatkin hetket, kun yhtäkkiä taas muistuu se valheellisuus mieleen.

Vierailija
4/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheistään saa oppia. Jäisin suhteeseen koska siinä oli kurja vaihe menossa eikä ote oikeasta elämästä.

Vierailija
5/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aika epäluotettavalta tapaukselta vaikuttaa, jos vaikeina aikoina lähtee heti vieraisiin.

Vaikka olisi exän kanssa vehdannut niin siltikin. Epäluotettava.

Minulle tämä olisi deal-breaker ja päättäisin suhteen. Olen ollut tilanteessa, jossa puoliso on jäänyt kiinni pettämisestä ja voin sanoa, että suhde ei siitä ikinä toipunut.  Rikkinäisestä ei ehjää enää saa ja luottamuksen voi menettää vain kerran. 

Vierailija
6/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuisi pettämisen "laadusta". Jonkun vanha yhden illan tai lyhyen sekoilun takia en välttämättä eroaisi jos se olisi yksittäinen ja meillä menisi suhteessa hyvin. Sen sijaan jos olisi ollut pidempi suhde toiseen naiseen ja hänen kanssa yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia niin todellakin eroaisin välittömästi.

Vierailija
7/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, mies siis veti tuolloin melko hullujen riitojemme jälkeen hirveät perseet ja meni kostoksi minulle eksänsä luo tai kutsui hänet luokseen. Tämän jälkeen pohti että mitä helvettiä tuli tehtyä ja mitä on tehnyt minulle, näin lyhyesti. Tämä selviää viesteistä kaverilleen noilta ajoilta.

Voisin niellä tuon jos se olisi tapahtunut kerran, mutta se on tapahtunut kuulemma kahdesti, minkä lisäksi ovat nähneet muutenkin esim. baarissa. Heillä siis lähemmäs 10 vuoden yhteinen historia, meillä neljän...

Vierailija
8/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus olisi mennyt ja takaisin se ei tulisi. En jäisi tai ainakin pitäisi muutaman kuukauden tuumaustauon, jolloin miettisin mitä minä haluan. Sillä tauolla molemmat olisivat vapaita tulemaan ja menemään tietenkin.

Oma elämä ei voi olla niin täydellisesti toisen elämästä kiinni, että hyväksyy toiselta kaiken kauan mitä toinen keksii.

Vierailija
9/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, mies siis veti tuolloin melko hullujen riitojemme jälkeen hirveät perseet ja meni kostoksi minulle eksänsä luo tai kutsui hänet luokseen. Tämän jälkeen pohti että mitä helvettiä tuli tehtyä ja mitä on tehnyt minulle, näin lyhyesti. Tämä selviää viesteistä kaverilleen noilta ajoilta.

Voisin niellä tuon jos se olisi tapahtunut kerran, mutta se on tapahtunut kuulemma kahdesti, minkä lisäksi ovat nähneet muutenkin esim. baarissa. Heillä siis lähemmäs 10 vuoden yhteinen historia, meillä neljän...

Tuossa olisi jo monta asiaa mitä en miehessä hyväksyisi, eli sanoisin heippa ja moikataan, jos tavataan. Sitten lähtisin ja en enää edes ajattelisi toista. Ei hänestä olisi minun rakkaaksi, uskotuksi ja mahdollisten lasteni ihanaksi isäksi. Ei tuollaisesta miehestä olisi mihinkään, sillä hän on vinkuva pikkupoika, pitäköön exä hänet siis, kun kerran on yksin ja puutteessa.

Vierailija
10/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa olisi jo monta asiaa mitä en miehessä hyväksyisi, eli sanoisin heippa ja moikataan, jos tavataan. Sitten lähtisin ja en enää edes ajattelisi toista. Ei hänestä olisi minun rakkaaksi, uskotuksi ja mahdollisten lasteni ihanaksi isäksi. Ei tuollaisesta miehestä olisi mihinkään, sillä hän on vinkuva pikkupoika, pitäköön exä hänet siis, kun kerran on yksin ja puutteessa.

Eksä on uudessa suhteessaan vakiintunut.

Ap

Vierailija
11/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ållö typerä ukko. Heti vaihtoon tuollainen    pas......ainen.  Ei  tule koskaan olemaan uskollinen kenellekkään.

Vierailija
12/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä kymmenillä ja 36 avioliittovuoden jälkeen haittaisi vaikka olisi parasta aikaa toisen sylissä.

En siis jättäisi, hän saa jättää minut jos haluaa.

Vierailija
13/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi lapsia ja nyt menee hyvin, saattaisin jäädä suhteeseen. Se tietenkin edellyttäisi mieheltä sitoutumista pariterapiaan ja luottamuksen rakentamista uudelleen alusta saakka.

Jos oma mieheni olisi jäänyt kiinni vastaavasta ennen lapsia, olisin laittanut välittömästi vaihtoon.

Vierailija
14/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusuhde - eli siis penetroitui ja ejakuloi toiseen naiseen useita kertoja.

Vierailija
15/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä on uudessa suhteessaan vakiintunut.

Ap

Jospa se miehen exäkin riitaantuu uudessa suhteessaan ja soittaa miehellesi, että tarvii panoseuraa.  Tiedä mitä houkutuksia miehelläsi tulee, kun lähtee viihteelle tai saa jonkun uuden kollegan töihin... Voitko luottaa häneen?

Vierailija
16/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Pythagoraan lause vanhaksi sivusuhteeksi?

Vierailija
17/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suurin osa naisista ei tiedä, miten paljon miehet heitä pettävät.

Muutoin tässä maassa olisi pelkkiä eronneita perheitä ja vuoroviikkolapsia.

Sillä että käväsee pelkän seksin takia kerran tai pari liittonsa aikana vieraassa sängyssä, ei ole mitään tekemistä siihen, etteikö mies rakastaisi vaimoaan ja välittäisi perheestään.

Tuollaiset jutut ovat pelkkää hillintöntä himoa ja seikkaulunhalua.

On onnetonta, jos jossakin perheessä liitto särkyy ja koko yhteinen elämä heitetään jätelavalle, pilataan lasten elämä ja kaikki muukin,  vain ja ainostaan yhden syrjähypyn takia.

Vierailija
18/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies itse kertonut ikinä jos nyt ei olisi "pakon edessä" tunnustanut? Miten tuo tapahtui, kiristikö joku häntä kertomaan? Oletko varma ettet nytkin ole kuullut vain sitä "suotuisampaa" miehen versiota tapahtumista?

Vierailija
19/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap en, en jättäisi.

Ja pettämistä ovat muutkin asiat kuin vain toinen nainen ja toinen mies.

Esimerkiksi raha-asioissa tai ostoissa tai rahapelien pelaamisessa, sun muissa jutuissa.

Noista asioista suuttuisin tosi pahasti ja jopa lopullisesti, toisin kuin siitä, että pyörähtää jonkun naikkosen kanssa pikaisesti sängyssä ympäripäissään tai himojen hyrrätessä ja kosto mielessä.

Vierailija
20/30 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, en enää koskaan pystyisi luottamaan toiseen, ja ilman luottamusta ei ole siedettävää parisuhdetta.

Tässä on monta seikkaa, jotka puoltavat eroa; mies käsittelee vaikeita asioita pettämällä, ilmeisesti pitää pettämistä hyväksyttävänä ja lisäksi on valehdellut ja pimittänyt asian vuosia. Miksi tuollaista luuseria viitsisi enää katsella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän