Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys: jos olisit mun kanssa naimisissa, niin millaisen aamiaisen loihtisit mulle näin sunnuntain kunniaksi?

Vierailija
13.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia olen vapaaehtoisesti sinkku.

Itse tykkäisin hemmotella naista pienillä yllätyksillä ja auttamalla, mutta kerta suomiakat ajattelevat vain itseään, eivätkä suostu hemmottelemaan miestä, niin on parempi dumpata akat.

Vierailija
62/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olen vapaaehtoisesti sinkku.

Itse tykkäisin hemmotella naista pienillä yllätyksillä ja auttamalla, mutta kerta suomiakat ajattelevat vain itseään, eivätkä suostu hemmottelemaan miestä, niin on parempi dumpata akat.

Minä voin hemmotella miestä sunnuntaiaamuisin aamupalalla, jos mies muuten huolehtii perheen ruuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sai kuten joka aamu: hoitelen hänet käsipelin ja suulla. Nousen ylös, laitan kahvin keittymään, paistan pekonia ja kananmunia, ja noiden lisäksi paahtoleipää ja omenamehua. Eipä tuo minun maailmaani kaada, että annan hänelle orgasmin ja teen hänelle aamupalan joka aamu. Kiva jos saa toista ilahduttaa heti aamusta.

Hän ilahduttaa minua sitten monella muulla tavalla. Yhdessä oltu 20 vuotta.

Mieheltäsi lähtee henki tuollaisilla aamupaloilla.

Leivän päällä on yksi kananmuna ja yksi pekonisiivu niin sinusta se vie hautaan? Vai oliko se omenamehu joka vie? Vai kenties kahvi?

Meillä syödään terveellisesti ja nautitaan ruoasta. Jos se kaksi siivua pekonia päivässä vie hautaan niin sitten vie. Voin laittaa lisäksi muun tämän päivän ruoan: Tänään on ruokana päivällisellä luomuparsakaalia, luomukukkakaalia ja luomu ruusukaalia paahdettuna, kohta alan valmistamaan kokonaista broileria johon tulee tuoretta korianteria, luomu sitruunaa, soijakastiketta, mangochutney, sambaoelek vi ja valkosipulia. Lisäksi teemme rucola-appelsiinisalaatin. Iltapala on vihersmoothie, jossa on pinaattia, parsakaalia, sitruunaa, inkivääriä ja tuoretta minttua.

Vierailija
64/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamiaista niin en sitä toiselle myöskään tekisi.

Vierailija
65/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa kahvia ja tuoremehua. Sinä voit voit paistaa mustikkapannarit.

Vierailija
66/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamupalaa, joten en minkäänlaista. Heräämisavuksi saatan korkata energiajuoman, joten eiköhän sullekin sellainen kaapista löydy, ota sieltä.

Päiväruoaksi olen valikoinut kanansiipiä kastikkeineen – mutta vain yhden ihmisen annoksen verran, joten joutuisit loihtimaan omat ruokasi. Söisimme suurimman osan ajasta eri ruokia muutenkin, koska itse saatan yhtenä päivänä syödä 300 kaloria ja seuraavana 3000; minulla ei ole minkäänlaista rytmiä tai sääntöjä syömisen suhteen.

Vierailija
67/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos alkupalaksi nuolet piparia niin sanot vaan mitä haluat syödä jälkkäriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi