Naisille kysymys: jos olisit mun kanssa naimisissa, niin millaisen aamiaisen loihtisit mulle näin sunnuntain kunniaksi?
Kommentit (67)
Saisit pullon kaljaa, sitähän sä halusit.
Mieheni keittää itse aamukahvin, voitelee leivän ja juo tekemänsä smoothien. Valintakriteerinä oli itse pärjääminen ja kypsyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palvelijat ovat erikseen. Jos olet kädetön, jalaton, aivoton, mene johonkin laitokseen. Kyllä ne siellä loihtivat yhtä jos toistakin.
Ei mikään ihme, että ihmisten liitot on ihan kuralla, jos toisen ilahduttaminen mielletään palvelemiseksi. Aika kylmää kyytiä..
Tämä toimii niin että kumpikaan ei vaadi sitä ja kumpikin tekee sitä omasta halustaan. Se että toinen vaatii saavansa tuollaista palvelua vie ilon koko touhusta.
Jos kelpaa sama kuin mulle niin bon appetit: pikari aloe vera-mehua, pakuriteetä kauramaidolla, pähkinäinen energiapallo.
En syö aamupalaa, ne jotka syö voivat ihan omin pikku kätösin ottaa tarvikkeet jääkaapista.
Riippuu millä tavoin olet hemmotellut vaimoasi? Ei hemmottelua=ei aamiaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaista. Kahvin voin keittää, jos satun heräämään ensin. Aamupalan laitan vain pienille lapsille.
Niin just. En minä ainakaan halua tehdä mitään mukavaa koskaan kenellekään..
Jos minä jo nyt vastaan perheen ruokahuollosta eli suunnittelen viikon ruuat terveellisyyden, kustannukset ja mieltymykset huomioiden, teen ostoslistat, käyn kaupassa ja teen ruuat, niin sekö ei ole mitään mukavaa koskaan kenellekään? Oikeasti?
Marttyyri ilmoittautuu!
Arsenikkisoppaa valkoisella kärpässienellä! Ja mairean hymyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaista. Kahvin voin keittää, jos satun heräämään ensin. Aamupalan laitan vain pienille lapsille.
Jos minä jo nyt vastaan perheen ruokahuollosta eli suunnittelen viikon ruuat terveellisyyden, kustannukset ja mieltymykset huomioiden, teen ostoslistat, käyn kaupassa ja teen ruuat, niin sekö ei ole mitään mukavaa koskaan kenellekään? Oikeasti?
Marttyyri ilmoittautuu!
Ja sinä tulit typeryyttäsi esittelemään. Hienoa!
Ohis
Mies sai kuten joka aamu: hoitelen hänet käsipelin ja suulla. Nousen ylös, laitan kahvin keittymään, paistan pekonia ja kananmunia, ja noiden lisäksi paahtoleipää ja omenamehua. Eipä tuo minun maailmaani kaada, että annan hänelle orgasmin ja teen hänelle aamupalan joka aamu. Kiva jos saa toista ilahduttaa heti aamusta.
Hän ilahduttaa minua sitten monella muulla tavalla. Yhdessä oltu 20 vuotta.
Rakastan aamiaisen laittamista. Yhdessä tehdään illalliset, mies hoitaa liha ja kalaruuat ja grillaukset, minä huolehdin kasviksista, mutta aamulla en halua häntä keittiöön. Tänään puristin veriappelsiineista tuoremehua, keitin espressoa ja vaahdotin kuuman maidon. Paistoin pienen munakkaan, johon laitoin persiljaa ja juustoraastetta. Pari paahtoleipää, ensimmäisen päälle juustoa, salaatinlehti ja kurkkua ja toisen päälle raparperihilloa. Nautittiin hitaasti. Ei sen kummempaa, eikä paljoakaan vaivaa.
Kipakan potkun perzeelle.
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mies sai kuten joka aamu: hoitelen hänet käsipelin ja suulla. Nousen ylös, laitan kahvin keittymään, paistan pekonia ja kananmunia, ja noiden lisäksi paahtoleipää ja omenamehua. Eipä tuo minun maailmaani kaada, että annan hänelle orgasmin ja teen hänelle aamupalan joka aamu. Kiva jos saa toista ilahduttaa heti aamusta.
Mieheltäsi lähtee henki tuollaisilla aamupaloilla.
Tekisin sellaisen mistä tykkäät. Omalle miehelleni tein kaurapuuroa ja mansikoita, lisäksi oli kahvia, leipää, juustoa, keitettyjä kananmunia ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marttyyri ilmoittautuu!
Ja siinä ilmoittautui laiska hyväksikäyttäjä.
Viikkoon en olisi käynyt pesulla ja istahtaisin ilman pikkareita naamasi päälle sanoen nuole, siinä aamiaisesi.
kyllä kunnon miehen tulee loihtia aamiainen rouvalleen, ei rouvan.
Noh, tämähän on tyystin vain teoreettinen kysymys minulle sillä en ensinnäkään mene naimisiin; kenenkään kanssa.
Mutta näin siis teoreettisesti pohdiskellen, uskoisin etten tekisi mitään vaan potkisin sinut ylös keittämään minulle kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäsi lähtee henki tuollaisilla aamupaloilla.
No kuoleepahan ainakin tyytyväisenä.
Riippuisi paljolti siitä, millaisen aamiaisen olisit loihtinut minulle viime sunnuntaina.