Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys: jos olisit mun kanssa naimisissa, niin millaisen aamiaisen loihtisit mulle näin sunnuntain kunniaksi?

Vierailija
13.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä syödä aamiaista.

Kahvia kehittelen samalla kun itsellekin.

Ehkä myöhemmin paistettuja munia.

Ota jääkaapista mitä oot sinne ostanut.

Vierailija
22/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettua saisit maistaa, siitä tykkään aamuisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin aamiaispellin. Laittaisin siihen pekonia, munia, paprikaa, broccolineja ja kirsikkatomaatteja. Sen lisäksi rapeakuorista leipää ja kahvia. Ehkä jotain hedelmiä.

Harmi, että olen (vastentahtoisesti) sinkku, niin ei pääse laittamaan aamiaista kenellekään.

Farmers Onlyn isännät hakee käsistään käteviä emäntiä.

Vierailija
24/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia sekä paahtoleipää juuston ja tuoreen kurkun kanssa, eli samaa kuin itse söin aamulla.

Vierailija
25/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamiaisen? Minä syön jo lounasta. t: aamuvirkku

Ei. Sä olet yökukkuja kun heräät ennen kuutta.

Vierailija
26/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä miten ihana mies olisit ^_^

Oikein ihanalle miehelle keittäisin kahvit, paistaisin kananmunat ja tekisin leivät, ellei hän haluaisi vaikka puuroa tai mysliä. Sen ihmeellisempiä aamupalavehkeitä ei mulla kotoa löydy. Jos mies ei olisikaan erityisemmin ihana niin hän saisi pelkät kahvit.

Vierailija
27/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies niin toisin sulle orkun sänkyyn.

Vierailija
28/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöisen voileivän.Paistaisin kevyesti graavilohta , siihen pinaattia (tilkka kermaa) ja paistettu tai pocherattu kananmuna. Kahvi.

Vierailija
29/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin pakotien avioliitosta ja ilmoittaisin mielenterveyspalveluihin että olen varmaan ollut psykoosissa. Naimisissa palstamiehen kanssa, huhhuh.

Vierailija
30/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan fiiliksestä. Joskus voisin tehdä englantilaisen aamiaisen, joskus kunnon brunssin, joskus jotain muuta. Joka sunnuntai tosin ei kannataisi olettaa saavansa valmista aamiaista.

Vierailija
31/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kannata huomioida eikä passata. Se alkaa pitää itseään kuninkaana ja puolisoa henkilökohtaisena orjanaan. Kohtelu on sitten sen mukaista.

Vierailija
32/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Jos olet mies niin toisin sulle orkun sänkyyn.

Tämä.

Joka miehelle se ei kelpaa vaikka suuret on puheet.

Vierailija
33/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan dieettisi huomioon eli sinulle puolikas greippi ja kylmää kahvia. Syömne toki yhdessä kuten aina, taidan paahtaa itselleni leipää appelsiinimehun kera, siihen hedelmiä ja kahvia pienellä suklaaherkulla. Tsemppiä kulta, enää 20 kiloa jäljellä!

Vierailija
34/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kannata huomioida eikä passata. Se alkaa pitää itseään kuninkaana ja puolisoa henkilökohtaisena orjanaan. Kohtelu on sitten sen mukaista.

Onneksi on sellaisiakin miehiä, jotka antaa samanlaista kohtelua takaisin <3

Vierailija
35/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä asuttiin yhdessä mieheni kanssa niin sunnuntaiaamiaiset saattoivat olla esimerkiksi munia ja pekonia, shakshukaa tai amerikkalaisia pannareita. Minulla ei ole tapana syödä aamiaista viikolla niin hitaina viikonloppuaamuina on kiva laittaa jotain muuta kuin puuroa ja leipää jo ihan senkin takia, että aamiainen syödään vasta joskus klo 12-14 aikaan.

Vierailija
36/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aamiainen loihditaan joka päivä klo 5:30, niin myös tänään eli kuppi kahvia, toinen matkaan mukaan ja kävellessä navetalle ehtii syömään eilen jääkaappin valmiiksi tehdyn sämpylän. Siitä se päivä sitten alkaa.

Vierailija
37/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minkäänlaista. Kahvin voin keittää, jos satun heräämään ensin. Aamupalan laitan vain pienille lapsille.

Niin just. En minä ainakaan halua tehdä mitään mukavaa koskaan kenellekään..

Jos minä jo nyt vastaan perheen ruokahuollosta eli suunnittelen viikon ruuat terveellisyyden, kustannukset ja mieltymykset huomioiden, teen ostoslistat, käyn kaupassa ja teen ruuat, niin sekö ei ole mitään mukavaa koskaan kenellekään? Oikeasti?

Vierailija
38/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain kunniaksi pidetään yhdessä brunch. Olet eilen hankkinut skumpan valmiiksi, minä taas huolehtinut croissantit jotka täytetään Serranon kinkulla+mozzarella tai jos haluaa niin savulohileipiä voidaan yhdessä tehdä, mysliä ja jugurttia, raikkaita hedelmiä ja lisäksi pannukakku/räiskäleet hillolla+vaahdoilla tai nutellalla tai ranskalaisittain, kahvia/teetä+mehua. Vaihtoehtoisesti jos olet jollain erikoisdietillä niin joku kiva salaatti onnistuu myös. Jälkkäri sitten makkarin puolella.

Vierailija
39/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Oletko uusavuton?

Vierailija
40/67 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kristitty saat kunnon hiivaleipää voita juustoa makkaraa tomaattiviipaleita kurkkua persiljaa keitettyä munaa tai paistettua, teetä kahvia maitoa tuoremehun.Tiivistemehua kannussa ja siitä mukaan jos tarvii ehtii ja muuten on pöydässä herkkuja.Aina on hammastahnaa saippuaa puhtaat pyyhkeet pestyt vaatteet.Muille uskonnoille mitään.Appelsiinitkin kuorittuna paloina ja omenat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän