Epäilen, että kukkani on narsissi.
Kukkani on iljettävä keltalehtinen sipulikasvi, epäilen että se on Narsissi. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (16)
laitoin aloitukselle alapeukun koska NARSISSIT ovat kauniita ja hyviä kasveja :( :D
Usein narsissit ovatkin ulospäin kauniita ja hyviä mutta totuus paljastuu kun lähemmin tutustuu.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 16:45"]
Onko edistystä tapahtunut?
[/quote]Muutosta ei ole tapahtunut. Tuntuu kuin olisimme kasvaneet erilleen.
Näyttele kuollutta ja katso miten se reakoi.Jos ei mitenkään , on selvä narsissi.
Sinuna katsoisin pääsiäiseen asti ennenkuin teet päätöksiä!
Hankkiudu siitä eroon vielä kun voit! Älä ainakaan perusta kukkapenkkiä narsissin kanssa, sitten olet lopun ikääsi kiinni kiinni siinä sipuleiden kautta.
Älä ole huomaavinasi sitä, katso miten sen käytös muuttuu.
Jos se näyttää sinulle vain paisuvat nuput ja ajoittaa kukkimisensa aina poissaoloosi ja jättää sinulle vain ruskeat, kuihtuneet roskat lattialle, niin sinulla tosiaan on vaikea tapaus kotonasi.
Minullakin on pari. Olen kai pahasti läheisriippuvainen kun en voi erota niistä.
Voit yrittää terapiaa, mutta tuskin tehoaa tollaseen sipuliin.
Onko se koppava? Täynnä itseään? Salaa epävarma?
Minulla oli narsissi joka vieritti kuihtumisensa ja ylikastelunsa aina minun syyksi. Jätin hänet kesällä roskikseen. Pian sen jälkeen tutustuin hurmaavaan pelargoniaan. Suhteemme on sujunut tähän asti hyvin mutta nyt se ainainen kukkiminen on alkanut pikkuhiljaa ärsyttää.
Seksielämämme on kuihtunut, eikä hän puhu minulle. Taidan jättää mokoman..
Jos siitä on näin elokuussa jotain näkyvillä, se ei ole narsissi.
kaikenlaisia kotitunnistuksia!
Onko edistystä tapahtunut?