mitä sinulla on juuri nyt päällä + ikäsi?
HenkkaMaukan puoleen reiteen yltävä ananasmekko, mustat kiilakorkoiset ballerinat ja musta nilkkapituinen neuletakki.
ikää 32v
Kommentit (76)
Vaaleat shortsit, pääkallo t-paita, varrettomat sukat ja musta hattu.
T: M32w
Blackhorset ja mustat sellaset. M34
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:36"]Alapeukuttajat ovat saapuneet! Tervetuloa!
[/quote]
Kiitos! Siitä sulle alapeukkua
Lila bandeau ja vaaleamman violetit lököshortsit, ikä 26
N48: kissakuvioinen jättisuuri hupullinen fleece kylpytakki, useamman vuoden ikäinen ja ihanan pehmonen. Ei muuta.
Valkoset pehmeet shortsit ja joku musta rääsykangastoppi
Ikää 16v
Punaiset caprit, valkoinen t-paita ja harmaa huppari.
N41v.
Pinkki, kuuden euron hellemekko. Ei muuta. Olen 36.
Pitkä liehuva kukkamekko. Nahkatennarit ja sukat. Alkkarit. 49v
Leikittiin pukuleikkiä tytön kanssa, mulle tuli päälle pinkki röyhelömekko, pinkit pussihousut, pinkki huivi, pinkit aurinkolasit ja pinkki hiuspanta. Arvatkaa tytön lempiväri..
Mustat collagecaprit, sininen tunika. Ruma asu mutta oikeen mukava tälläiseen kotipäivään ; )
Ja ikää 35
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:48"]Leikittiin pukuleikkiä tytön kanssa, mulle tuli päälle pinkki röyhelömekko, pinkit pussihousut, pinkki huivi, pinkit aurinkolasit ja pinkki hiuspanta. Arvatkaa tytön lempiväri..
[/quote]
Ja ikää 27 :)
Hihaton t-paita eikä mitään muuta. Tarkoitus omaa kivaa, samalla on as-suomi sivu auki ja sormet väliin sisällä.
mustat pyjamahousut ja musta t-paita. Pitäis imuroida ja pestä vessa, sitten siivoan uima-altaan, uin ja käyn suihkussa....ehkä ehdin päivävaatteisiin ruoka-aikaan mennessä :)
43v
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:52"]Iän vanha (mummon vanha) tunikamainen hippipaita ja flanelliyökkärihousut. [/quote] Ikivanha...
[/quote]No meillä päin sanotaan ainaki "iän vanha" ..