Oletko sinä se kaveripiirisi tai työpaikkasi isorintaisin?
Ovatko muut kateellisia sinulle vai miten käyttäytyvät sinua kohtaan?
Saatko paljon huomiota?
Mitä kokoa ovat rintaliivisi?
Kommentit (66)
Olen 70E, ja vituttaa, aina kysytään onko silikonit kun olen muuten niin pieni. Kerran yksi nainen tokaisi että jos olisi minä ei olisi todellakaan ottanut tämänkokoisia silikoneja kun näyttää tosi tyhmältä. Joo kiva mutta mulla ei ole silikoneja. Haluaisin pienennyttää rintani mutta liian kallista
Joskus huomaan, että miehet puhuvat tisseilleni, eivät minulle. Hassua!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:18"]65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t
[/quote]
Nyt bikini tissikuva jakoon, muuten en usko.
En, päinvastoin. Olen se pienirintaisin. :(
En ole, ja aiemmin olin tosi kateellinen isorintaisille, mutta taannoin lihoin kymmenisen kiloa josta osa meni myös b/c rintoihin ja tuntui kuin rinnat olisi koko ajan tiellä, varsinkin pehmustettujen hieman kokoa lisäävien liivien kanssa. Nyt olen ihan tyytyväinen näihin pienehköihin rintoihin joille myöskin miehet joskus puhuu naamani sijasta.
En ole, kokoni 70g. Ja minä kyllä olen aika hoikka kaikinpuolin (farkkukoko 36). Ystävistä monella on isommat rinnat, ovat kyllä vähän pulskempia kuin minä. En tosiaan tiedä heidän kokojaan, eikä kyllä kiinnostakaan.
En ole kokenut, että kukaan olisi koskaan ollut mulle kade, mistään. Jos joku on ollut, ei ole sitä näyttänyt tai en ole huomannut.
Olen saanut paljon huomiota miehiltä ja saan edelleen, vaikka olen yli 40 v. Sillä ei ole mulle mitään merkitystä, olen ollut saman miehen kanssa teinistä asti, enkä ole aikeissa vaihtaa. Joskus nuorena ärsytti kun vanhat miehet töllötti, se oli jotenkin todella ällöttävää. Nykyään en välitä kenenkään tuijotuksista.
Olen. 75DD. Eipä mun rinnat ole käsittääkseni mitenkään puheenaiheena tai muutenkaan mun sosiaalisessa ympäristössä mikään juttu.
Nuorempana olin pukeutumisessa räväkkä. Silloin yksi mies sanoi, että hän ei kestä, kun olen niin seksikäs.
N45
Taidan olla vaikka ovatkin vain 75D mutta yllättävän pieniä tissejä liikkuu ympärilläni :O
Minä olen aina ollut. 75E koko ja lähinnä itsellä sellainen olo etten voi käyttää kuin peittäviä paitoja etten näytä luntulta. Kaverit voi ostaa kivoja kesämekkoja ja toppeja, mutya minä näytän tyrkyltä niissä. Enkä halua näyttää kun ärsyttää nykypäivän tyrkkybimbot.
Muutoin olen porukat lyhyin 162cm pituudella ja vaatekoko S-M, joten rinnat näyttää epäsuhtaiselta.
Ei kukaan ole kateellinen, koska kaveripiirini ei ole sen tyyppistä että tavoitellaan isoja tissejä.
Itsekin voisin haluta vähän sopusuhtaisemmat, mutta onneksi sentään nuo on pyöreät eikä riipat jos jotain hyvää tässä.
Itse olen kateellinen muhkeista pepuista, jotka näyttää hyvältä farkuissa.
Oma takamus ihan lättänä jumppasi tai ei.
No voi hyvänen aika. Kyllä on aina porukan isoimmat, mutta eipä siitä ole keskustelua tarvinnut viritellä:D
Olen isotissisin. 75 D (joka on suurempi kuin 85D koska mitä pienempi ympärysmitta isot kupit näyttää isommilla).
No anyway. Tykkään siitä huomiosta, nautin siitä. Elämäni varmasti romahtaisi jos ne menettäisin.
Naiset vähän karsastaa mua kunnes tutustuu muhun ja silloin kuulee aina että sehän oot tosi kiva.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä. On monella isommatkin. Joku 85D. [/quote] 70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä. 85D on normi plösö. Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi. t. 75G
[/quote]
Ei ne dd:t ole hoikalla erityisen isot. Sellaiset mitä suurin osa (jotka ei tajua rintsikoiden koosta mitään) arvelisi korkeintaan c-kupiksi.
[/quote]
OHehe. Nimenomaan hoikalla ne on erityisen isot. Lihavalla on poimua ja kumpua muuallakin.
[/quote]
Siinä 32dd eli 70dd kuppikokoisia rintoja oikeankokoisissa rintaliiveissä, ei näytä mielestäni erityisen isoilta?
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=DD&age=&brand=&sister_sizes=0&search=Search
[/quote]
ja tarkennus, että dd-kuppikoko on suomessa e-kuppikoko, meillä kun ei ole noita tuplakirjaimia. Eli suomalaisittain nuo on 70e kupin rintoja.
Laittakaa kuvia, tissit on luotu miesten iloksi.
https://static.ylilauta.org/files/fi/orig/vwp7vbud/11232708_618324061602498_1747342734_n.jpg Siinä on tissiä teille.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:08"]Olen. Eikai kukaan kateellinen näistä voi olla. Työpaikalla vain naisia... Miehet luulee että mun silmät on rinnoissa mutta ei se mua enää haittaa. Oon tottunut.
[/quote]
Olen pienirintaisena vähän kateellinen ainakin töissä. Huomasin nyt kesällä, kun meillä on työpaikalla samanlaiset t-paidat ja hameet, että minun isorintainen vanhempi työkaverini pääsee joissakin asioissa helpommalla kun miehet paapovat ja auttavat häntä huomionkipeinä katseet mukamas salaa rinnoissa. Jopa nuoret kesätyöntekijäpojat. Ehkä hän laiskuuttaan käyttää sitä hyväksikin. Ja joo olen miesvaltaisella työpaikalla.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä. On monella isommatkin. Joku 85D. [/quote] 70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä. 85D on normi plösö. Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi. t. 75G
[/quote]
Ei ne dd:t ole hoikalla erityisen isot. Sellaiset mitä suurin osa (jotka ei tajua rintsikoiden koosta mitään) arvelisi korkeintaan c-kupiksi.
[/quote]
Hehe. Nimenomaan hoikalla ne on erityisen isot. Lihavalla on poimua ja kumpua muuallakin.
[/quote]
Siinä 32dd eli 70dd kuppikokoisia rintoja oikeankokoisissa rintaliiveissä, ei näytä mielestäni erityisen isoilta?
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=32&cup=DD&age=&brand=&sister_sizes=0&search=Search
[/quote]
Mulla on nimenomaan koko 70dd ja kyllä miehet niitä isoiksi kommentoi (ja naiset). Oon kyllä lyhyt tiimalasi, joten kurvit korostuu ;)
Voi jestas näitä rinta-kyselyjä!
Kyllä olen työpaikkani ja kaveripiirini isorintaisin. Itse asiassa minut on valittu jo viitenä perättäisenä vuotena koko kaupunkimme isorintaisemmaksi henkilöksi. Eli olen herättänyt huomiota ja varmaan myös kateutta, ainakin kanssakilpailijoissa. Mittani ovat liikesalaisuus.
isorintaiset saa aivan älyttömän määrän enemmän huomiota miehiltä joka paikassa!