Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sinä se kaveripiirisi tai työpaikkasi isorintaisin?

Vierailija
16.08.2015 |

Ovatko muut kateellisia sinulle vai miten käyttäytyvät sinua kohtaan?

Saatko paljon huomiota?

Mitä kokoa ovat rintaliivisi?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:08"]Olen. Eikai kukaan kateellinen näistä voi olla. Työpaikalla vain naisia... Miehet luulee että mun silmät on rinnoissa mutta ei se mua enää haittaa. Oon tottunut. [/quote] Olen pienirintaisena vähän kateellinen ainakin töissä. Huomasin nyt kesällä, kun meillä on työpaikalla samanlaiset t-paidat ja hameet, että minun isorintainen vanhempi työkaverini pääsee joissakin asioissa helpommalla kun miehet paapovat ja auttavat häntä huomionkipeinä katseet mukamas salaa rinnoissa. Jopa nuoret kesätyöntekijäpojat. Ehkä hän laiskuuttaan käyttää sitä hyväksikin. Ja joo olen miesvaltaisella työpaikalla.

[/quote]

Millä tavalla isorintainen  muka koittaa hyötyä, jos hänellä on samanlaiset vaatteet kuin sinulla? Vaikka rintojen saama huomio ärsyttäisikin, niin töissä on aika riskaabelia alkaa avuliaille miehille tiuskimaan. Pitäisikö sinun mielestäsi saada enemän huomiota, koska olet nuorempi?

Vierailija
42/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh näitä viestejä! Mitä välii??

Vierailija
44/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko sinä se kaveripiirisi tai työpaikkasi isorintaisin?"

En ole

"Ovatko muut kateellisia sinulle vai miten käyttäytyvät sinua kohtaan?"

Joskus kateuttakin ilmenee, mutta harvoin ystäväpiirissä.

Saatko paljon huomiota?

Riittävästi ja töissä joskus liikaakin asemastani johtuen.

Mitä kokoa ovat rintaliivisi?

En käytä, vaikka joskus puinkin päälleni tyttöystäväni liivit kun sekstailtiin. Leikillään. Se tosin sanoi, että nyt heität ne heti pois.

T: Mies

Vierailija
45/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä.

On monella isommatkin. Joku 85D.
[/quote]
70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä.
85D on normi plösö.
Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi.
t. 75G

Vierailija
46/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joku 80 tai 85 E/F ja aikalailla kaveripiirin isoimmat on, yhdellä on samankokoiset. Työkaverit vaihtuu aina, koska olen vuokratyöntekijä, mutta yleensä silti isoimmat.

Asiasta ovat aina kaverit puhuneet ja positiivisesti olleet hieman kateellisia. Toki saan hieman huomiota, mutta koitan minimoida sitä sillä en nauti miesten huomiosta (oma poislukien). 17-vuotiaana oli aina varsinkin afrikkalaiset mua iskemässä, olen oppinut etten näytä mitenkää helposti lähestyttäväältä vai miten sen nyt sanoisi. En osaa selittää, mutta eleillä koitan estää miesten lähestymisen ja hyvin toimii.

Vierailija
47/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä. On monella isommatkin. Joku 85D. [/quote] 70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä. 85D on normi plösö. Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi. t. 75G

[/quote]

Ei ne dd:t ole hoikalla erityisen isot. Sellaiset mitä suurin osa (jotka ei tajua rintsikoiden koosta mitään) arvelisi korkeintaan c-kupiksi. 

Vierailija
48/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 70I. Kaverit kuittailevat lähinnä hyväntahtoisesti, eivät olisi kavereitani jos olisivat ilkeitä. En ole vielä työelämässä, mutta opiskelen miesvaltaisella alalla. Siellä menee välillä jutut vähän yli, ei auta kuin olla paksunahkainen. Pahimmat jutut eivät varmasti edes minun korviin asti kantaudu. Joidenkin miesopiskelijoiden asenteista huomaa, että minulla ei voi ilmeisesti isojen rintojen takia olla aivoja, ainakin kohtelu on välillä sen mukaista.

Vierailija
49/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin karvaisin, mutta lihaksikkain ehkä hyvinkin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
50/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin karvaisin, mutta lihaksikkain ehkä hyvinkin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
51/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:18"]65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t
[/quote]

Äläpä, ihmiset ei ymmärrä tätä. Mulla on "vaan" E/F ja silti todella vaikeaa löytää sopivat rintsikat. C-tissiset saa ok rintsikat jollain 12 eurolla ja mulla maksaa yli 50 e jos en halua etsiä todella pitkään ja tyytyä epämukaviin. Bikiniyläosa oli yli 60 euroa, Seppälästä sais tyyliin kympillä normit.

Vierailija
52/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:18"]65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t [/quote] Äläpä, ihmiset ei ymmärrä tätä. Mulla on "vaan" E/F ja silti todella vaikeaa löytää sopivat rintsikat. C-tissiset saa ok rintsikat jollain 12 eurolla ja mulla maksaa yli 50 e jos en halua etsiä todella pitkään ja tyytyä epämukaviin. Bikiniyläosa oli yli 60 euroa, Seppälästä sais tyyliin kympillä normit.

[/quote]

Oletko varma että sinulla on oikean kokoiset liivit haussa, jos e ja f kupit tuntuvat aina epämukavilta? 

Vierailija
53/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä, olen isorintaisin vaikka koko onkin vain 75/80C mallista riippuen.

Kateutta ei ole, normikokosethan nämä on.

Joskus kun ystävieni vaatteita lainaan niin huomio kiinnittyy kun muualta sopiva paita on tisseistä liian pieni :D

Vierailija
54/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:18"]65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t [/quote] Äläpä, ihmiset ei ymmärrä tätä. Mulla on "vaan" E/F ja silti todella vaikeaa löytää sopivat rintsikat. C-tissiset saa ok rintsikat jollain 12 eurolla ja mulla maksaa yli 50 e jos en halua etsiä todella pitkään ja tyytyä epämukaviin. Bikiniyläosa oli yli 60 euroa, Seppälästä sais tyyliin kympillä normit.

[/quote]

Voithan sinä käyttää pieniäkin? Nekin on aika seksikkäät.

Vierailija
55/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pienirintaisin.

Vierailija
56/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

75J ja onneksi pääsen lokakuussa leikkaukseen. Miehet tosiaan puhuvat vain rinnoille myös monet naiset harrastavat rinnoille puhumista. Ihan tarpeeksi huomiota olen saanut niin hyvässä kuin pahassa. Odotan innolla elämää normaalikokoisten rintojen kanssa ilman jatkuvia selkä ja niskakipuja.

Vierailija
57/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä. On monella isommatkin. Joku 85D. [/quote] 70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä. 85D on normi plösö. Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi. t. 75G

[/quote]

Ei ne dd:t ole hoikalla erityisen isot. Sellaiset mitä suurin osa (jotka ei tajua rintsikoiden koosta mitään) arvelisi korkeintaan c-kupiksi. 

[/quote]

Hehe. Nimenomaan hoikalla ne on erityisen isot. Lihavalla on poimua ja kumpua muuallakin.

Vierailija
58/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kokoa 80J, tissit ovat valtaisat ja tuntuvat tursuvan noistakin yli. Hankkisin hieman isommat, jos löytyisi, mutta tuo Changen koko on paras, mitä olen onnistunut löytämään, kun en halua kuitenkaan mitään mummoliivejä käyttää. Herättävät huomiota, jossain vaiheessa tulevat aina puheenaiheeksi niin naisten kuin miestenkin kanssa. Kateutta en ole kokenut, ihailua kylläkin ja varmasti joku hiljaa mielessään pitää niitä kammottavina.

Vierailija
59/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 D jabisoimmat tissit on... Olen työpaikan ainoa nainen :)

Täälläpäin miehet osaa käyttäytyä, kaikilla on tissipari kotonakin, eikä kukaan kommentoi tisseistäni työpaikalla ainakaan mun kuulteni.

Kaveripiiristä en osaa sanoa, en ole niiden tissejä sillä silmällä, evvk.

Vierailija
60/66 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä.

On monella isommatkin. Joku 85D.
[/quote]
70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä.
85D on normi plösö.
Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi.
t. 75G
[/quote]
Rinnanalusmitta ei kerro, onko nainen hoikka vai lihava, tiedän erittäin muhkeita päärynöitä liivikoolla 70A-C. Toisaalta ympärysmitta 85 voi yhdistyä hoikkaan alaosaan, luuston rakenne on avainasemassa näissä. Esim. minulla 20 kg:n lihominen ei ole kasvattanut rintaliivikokoa yhtään.