Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekaisi minusta pahoinpitelyilmoituksen JA NYT SYYTTÄJÄ SYYTTÄÄ!!!

Vierailija
16.08.2015 |

Pahoittelen tunnekuohoua otsikossa.

Meillä oli aviomieheni kanssa helmikuussa 2015 tilanne, jota ei voi kutsua edes riidaksi. Istuimme olohuoneessa, mies soitti siskolleen, ja sisko tapansa mukaan haukkui minua. En lähde mukaan moiseen ja nytkin peruutin paikalta pois.

Totesin kuitenkin miehelle puhelun jälkeen, että pirhana kun et koskaan pidä mun puoltani. Tästä mies sitten suivaantui napaten kiinni pitkistä hiuksistani ja repien eri suuntiin. Samalla istui päälleni jatkaen tukistusta, minä haukoin henkeäni lattiaa vasten. Aika tukko hiuksia lähti jne.

Kun vihdoin pääsin karkuun, soitin poliisille. Niin teki mieskin. Kun poliisi tuli paikalle, osoitteli mies poskeaan, johon olin kuulemma lyönyt kolmesti nyrkillä. En edes tiedä, miten nyrkillä lyödään. Tajusin, että miehestä on päästävä eroon ja nopeasti.

SUURIN JÄRKYTYS TULI KUITENKIN PERJANTAINA POSTILAATIKOSSA ETEEN: Virallinen syyttäjä on päättänyt nostaa asiassa pahoinpitelysyytteen minua vastaan. Miestäni vastaan ei mitään. Eikä syyte koske edes mitään lievää pahoinpitelyä, vaan todellakin tuota väitettyä "nyrkillä takomista".

Mitään todisteita tai todentajia ei ole. Vain miehen puheet. Syyttäjä vaatii minimissään 40 päiväsakkoa, mahdollisesti jopa ehdotonta vankeutta.

Miten tällainen on mahdollista Suomessa???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kommenttini nro 22 oli siis vastaus nrolle 20, ei sinulle 21!

Ap

Vierailija
22/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle nro 21 haluan lausua isot kiitokseni!

Toki saan varmasti omia sukulaisiani tarvittaessa todistajiksi, jos siitä on apua. En ole vielä ehtinyt ajatella asiaa, eikä papereissa lukenut mitään todistajista tai todistusteemoista.

Narsismi-aiheesta luin aikanaan jonkun verran, kun pähkäilin eroani miehestä ja päädyin lähtemään miehen työpäivän aikana. En halunnut ottaa mitään riskejä.

Narsismi vaan näyttäisi olevan jotakin, jota ihminen ei oikein pysty edes tajuamaan. Ihan toinen todellisuus ja jonkinlainen kokoaikainen ihmisen elämänmittainen näytelmä. Itselleni oli tosi vaikea uskoa, että miehessäni olisi ollut muuta, kuin ns. narsistisia piirteitä, jotka saivat usein vallan vaikeiden hetkien tullen.

Jos mies näki minussa heikkoutta, muuttui hän aina kylmäksi kuin mikä. Jos kyseenalaistin hänen tekemisiään, olin aina tahallaan ilkeä. Jos erehdyin itkemään miehen nähden, oli se aina "karmeaa vinguntaa". Tosin, jos syypäänä huonoon olooni oli joskus selkeästi joku muu ulkopuolinen ihminen, kannusti mies aina hyökkäämään ko. tahoa vastaan.

Tunsin lopulta, että miehen koko elämä oli jonkinlaista taistelua: pakenemista, puolustamista ja ennen kaikkea hyökkäämistä. Siskonsa oli samankaltainen ja siskoonsa verrattuna mies tuntui usein suorastaan pehmolta.

Mutta tämä, että mies sen kun hyökkää edelleen. Ei päästä minua menemään. Luojan kiitos siitä, että meillä ei ole yhteisiä lapsia!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä joku "stadin kovin" kehui kuinka oli saanut vartijan liriin niin, että ärhenteli tälle. Kiinniotettuna jäi hetkeksi yksi ja hakkasi itseään jollain esineellä sen näköiseksi, että on lyöty.

Että kyllä näitä kullannuppuja on.

Tsemppiä!

Vierailija
24/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo. Kirjoitusharjoitus ja huono

Vierailija
25/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Onneksi otin raittiin!

Vierailija
26/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyte ei mene lävitse. Sana sanaa vastaan. Valitse seurasi jatkossa huolellisemmin ja vältä paitsi väkivaltaisia, myös sellaisia tyyppejä, joilla on suuruudenhulluja harhoja ("poliisi on mun käsissä")

Vierailija
27/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näin päin. Tuotahan naiset harrastaneet ammoisista ajoista lähtien.

Vierailija
28/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Menet ihan rauhallisena oikeuteen ja annat oman selityksesi asiasta. Tämä voi olla yksi tapa mieheltä yrittää pitää sinut kynsissään ja nythän hän onnistuu siinä. Ei sinun vapauttasi kukaan vie, et joudu vankilaan ja vaikka (mikä on epätodennäköistä) saisit vaikka läpsäisystä pahoinpitelytuomion, ei sekään vielä vapauttasi vie eikä pilaa elämääsi. Mies haluaa, että pelkäät, ahdistut ja ajattelet häntä koko ajan. Lopeta sellainen.

Kaikki on ihan hyvin ja tulevaisuus on kirkas.

Vierailija
29/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään tekstareita, jotka puhuisivat sun puolesta?

Vierailija
30/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:51"]

Kerrankin näin päin. Tuotahan naiset harrastaneet ammoisista ajoista lähtien.

[/quote]

Turpa kiinni. Miten ap ansaitsee tuollaista, kun ei hänellä ole mitään tekemistä huijanneiden naisten kanssa?

Vierailija
31/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 05:46"]

Teininä joku "stadin kovin" kehui kuinka oli saanut vartijan liriin niin, että ärhenteli tälle. Kiinniotettuna jäi hetkeksi yksi ja hakkasi itseään jollain esineellä sen näköiseksi, että on lyöty. Että kyllä näitä kullannuppuja on. Tsemppiä!

[/quote]

Sitä on sitten Fight Club katsottu tarkkaan läpi. Vai oliko se American Beauty. Ei kyl se oli FC.