Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitää valita: MIES vai LAPSET. Jommasta kummasta pitää luopua.

Vierailija
30.09.2006 |

Ja onko mies vai lapset rakkaampia (mietin vain toisen ketjun innoittamana, kumman nuo ihmiset valitsevat jotka rakastavat miestä enemmän kuin lapsiaan).

Itse valitsen lapsen. Helppoa. Ei ole miestä eikä koskaan niin rakasta miestä voi tullakaan joka menisi lapseni edelle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä se elimien luovutus menee ihan siirtolistan kautta eikä sitä voi päättää kenelle ne annetaan, mutta munuaisen luovutus on poikkeus.

Vierailija
22/25 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos te rakastatte samalla tavalla miestä kuin lapsianne niin en yhtään ihmettele avioerotilastoja, pettämisjuttuja tms., eihän kukaan mies jaksa tuollaista vaimoa edes katsella, ehkä hänkin pitää teitä vain " kaverina" joka hoitaa hyvin kodin ja lapset.

niinhän ilmeisesti ainakin mun mies pitää mua jonkin näkösenä kaverina. Tänäänkin ekat sanat oli, että " mitähän mä oikein sillon näin sussa." Naimisissa ollaan oltu 14 v. Tulipa hyvä mieli. Ei tarvi edes kysyä kummat valitsisin miehen vai lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni rakastan elämäni suurena rakkautena ja lapsiani rakastan äärettömästi. Rakkaus on vain erilaista.

Vierailija
24/25 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos puoliso käskee valita hänet ja hänen kanssa tehdyn lapsen tai entisen suhteen lapsen. Puoliso kysyi kumman valitset. Vastasin että en valitse kumpaakaan. Mutta jos totta puhutaan niin valitsen molemmat lapset ja puoliso pois.  

Vierailija
25/25 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Sama vastaus miehellä. Onnellinen parisuhde jo 22v ajan.