Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenvaarallisesti lihava nyt TLC

Vierailija
12.03.2022 |

Sanoi ettei pääse edes sängystä ilman apua ylös: mistä hän saa sen ruuan? Perheeltä tiedän, mutta en ymmärrä. Kuinka moni teistä hankkisi ruokaa sukulaiselle joka vain makaa ja syö, eli ellei liikkuisi itse, ei saisi ruokaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni sanoo tuota, että "antaa vaan tervettä ruokaa blabla".

Usein olen huomannut, että näissä perheissä on jompi kumpi näistä tilanteista.

1. Se ruuan tuoja on alistettu niin pahasti, etteivät uskalla sanoa sille lihavalle vastaan. He tietävät, että helvetti on irti jos sanovat vastaan, joten se on helmpi heille, että vain tekevät mitä se lihava tahtoo.

2. Se ruuan tuoja itseasiassa pyrkii ylläpitämään sen lihavan lihavuutta. Syitä tähän on monia, mutta periaatteessa se henkilö ei halua tai välitä siitä, laihtuuko se lihava vai ei. 

Ikävä tosiasia on, että osalle näistä ruokaa toimittaville saattaa olla jopa iso etu, jo s "lihava" pysyy ja jatkaa vain eloaan lihavana, jolloin ruokaa toimittava voi saada itselleen mahdollsiuuden elää esimerkiksi asunnossa, jossa on mm. suihku. lämmitys ja kohtuullisesti tilaa. - Jollei "lihavaa hoidokkia" olisi, niin he saattaisi "ruuantoimittaja" joutua elämään esimerkiksi trailerialueella kehnossa asuntovaunussa.

Jos vielä kyynisesti ajattelen, niin saattavat jopa elätellä toiveita siitä, että "lihavaa" kohtaisi jokin hoitovirhe, jonka johdosta voivat elätellä toiveita riakstua oikeudenkäynneillä.

Ja kyllä. - Kyllä ruuantoimittajissa on varmasti myös heitä, jotka ovat joutuneet asemaansa erpäterveen "vain" perhedynamiikan johdosta.

Sinkkumies

Vierailija
22/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just käänsin kanavaa tämän aloituksen ansiosta. Miksi niiden autoa piti palokunta olla sammuttamassa/jäähdyttämässä?

Se oli se toinen auto, läski matkusti toisessa. Näköjään pyörän laakeri jumittanut vauhdissa ja rengas syttynyt tuleen peräkärryssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ohjelman voisi kyllä lopettaa.

Eikö tämä ole yksi niitä parhaiste ohjelmia, joita katosessa moni meistä voi taputtaa itseään olalle ja lämmitellä omassa vaatimattomuudessaan:  Olen minäkin läs-ki ja ylipainoine mutta en sentään (vielä) ihan noin tukevassa kunnossa. 

Vierailija
24/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Se ruuan tuoja on alistettu niin pahasti, etteivät uskalla sanoa sille lihavalle vastaan. He tietävät, että helvetti on irti jos sanovat vastaan, joten se on helmpi heille, että vain tekevät mitä se lihava tahtoo.

2. Se ruuan tuoja itseasiassa pyrkii ylläpitämään sen lihavan lihavuutta. Syitä tähän on monia, mutta periaatteessa se henkilö ei halua tai välitä siitä, laihtuuko se lihava vai ei. 

Jos toinen on liikuntakyvytön tai pääseekin liikkumaan mutta vaikeasti, niin aika helppo on sitä irronnutta helvettiä kyllä vältellä. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja 300-kiloista ehtii varmaan karkuun ennen kuin se lyö jollain astalolla.

Et nyt tainnut ymmärtää sitä "alistettu" sanaa? Eihän tuollaisten ihmisten ympärillä pysy oikein ihmiset, joilla on itsearvoa ja jämäkkyyttä sanoa heille ei. 

Vierailija
25/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on liikuntakyvytön tai pääseekin liikkumaan mutta vaikeasti, niin aika helppo on sitä irronnutta helvettiä kyllä vältellä. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu ja 300-kiloista ehtii varmaan karkuun ennen kuin se lyö jollain astalolla.

Et nyt tainnut ymmärtää sitä "alistettu" sanaa? Eihän tuollaisten ihmisten ympärillä pysy oikein ihmiset, joilla on itsearvoa ja jämäkkyyttä sanoa heille ei. 

Asia on monimutkainen ja raastava. - Tuo "lihava" saattaa olla esimerkiksi oma äiti tai veli ja tai lapsi. - Jollei rinnalla olisi omaa vanhempaa tai omaa lasta ruokaa toimittamassa jne, niin monella ei olisi ketään. Tai samalla kun toimitat ruokaa jne saatat peltä, että jos toimit väärin niin saatat saada syytteen siitä, että olisit esimerkiksi tahallasi lyönytlaimin lapsesi hoidon ja ylläpidon, josta saattaa jo mahd ex-kumppanini riemastua ja haataa sinut käräjille, kuinka olet vaurioittanut teidän yhteistä lasta, josta hämn sentään omaksanut kalliit elatustuet.

Sinkkumies

Vierailija
26/26 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ohjelman voisi kyllä lopettaa.

Eikö tämä ole yksi niitä parhaiste ohjelmia, joita katosessa moni meistä voi taputtaa itseään olalle ja lämmitellä omassa vaatimattomuudessaan:  Olen minäkin läs-ki ja ylipainoine mutta en sentään (vielä) ihan noin tukevassa kunnossa. 

En minä ainakaan ylipainoisena ajattele noin. Minä en koe mitään samaistumista näihin ihmisiin ja tiedän etten tule koskaan olemaan tuon kokoinen, joten en ajattele mitään etten ole noin iso "vielä". Noiden ihmisten traumat ja tuo epätoivoinen ahmiminen on jotain sellaista, mihin en voi mitenkään samaistua. Ja se, että syön liian usein pullaa ja santsaan turhan usein lasagnea on jostain ihan toisesta maailmasta kuin näiden ihmisten elämät. En koe samaistumista noihin tunteisiin mitä he kertovat saavansa syömisestä. Mun kohdalla kyse on pelkästä mukavuudenhalusta ja saamattomuudesta, nää tyypit saa tyyliin orkkuja syömisestä ja on valmiita kuolemaan ilman kuin luopumaan tolkuttomasta ahmimisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme