Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUVA! Puuro paloi pohjaan, miten saan kattilan puhtaaksi?

Vierailija
30.09.2006 |

Toistamiseen kysyn jo teiltä neuvoa. Viimeksi sain vinkiksi että keittää pyykinpesuainevedessä. OK, se on tehonnut tähän asti hyvin, mutta nyt ei sekään auta!

Eli siis, kattilan pohjassa on paksu kerros mustaa, enkä saa sitä pois sitten millään. Nyt on hyvät neuvot kallliit, sillä tää on mun ainoa 3 litran kattila.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kokeillut

Vierailija
2/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat vaan konetiskiainetta kattilaan ja lasket vettä päälle. Pari tuntia ja sit heiluttelet kattilaan vähän niin näet että irtooko. jos irtoaa (kaiken ei tarvi) niin voit siten tiskiharjalla normaalisti pestä. Takuulla lähtee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottelen teille avuliaat ihmiset sitten miten kävi =)

Kiitos!

Vierailija
4/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on homma suoritettu. Ensin liottelin tiskikoneenaineessa n.2h, ei auttanut mitään...ehkä pikkuisen pinta oheni vaikka kiehautin ja yritin raaputellakin...

No mutta tuo SOKERIPALA, uskomaton juttu! Lähti kuin lähtikin eikä tarvinnut edes voimiaan loppuun käyttää=)

Kiitos teille ihan älyttömästi!

ap

Vierailija
5/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan ensin likoon (pesuaineveteen), ja seuraavan kerran kun laitan tiskikoneen päälle laitan kattilan sinne. Jos on vielä likainen, laitan taas likoon ja liosta koneeseen. Jatkan tätä kunnes kattila on puhdas.

Vierailija
6/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siinä mitään, kattila on puhdas ja se on pääasia! =D

-Iloinen ap-

Vierailija
7/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin konetiskiaine

Vierailija
8/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sokeripalaa ehdottanut.

Vierailija
9/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillu olen ja lähtee paremmin kun konetiakiaineella

Vierailija
10/10 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa semmoinen bo boul Swipen myyjältä. Se on sellainen suttura joka on aivan rautalanka kerän näköinen, mutta kuitenki muovia tms. Sillä ku pyäräyttää fairyn kans vaikka kolmen sentin pohjaan palanutta kerrosta niin kyllä lähtee. Se ei naarmi lasiakaan, esim liesitasot, akvaariot yms. Teho on aivan uskomaton. Ite oon ennakkoluuloinen tuollaisille, mutta mulla on ollu se 3 vuotta ja viel on uuden veroinen, maksoi muistaakseni 8 euroa ja poltan aika usein maitopuurot pohjaan joten se on ollu tehokkaassa käytössä :) Vastaavia saa kuulemma esim. k-kaupan siivousosastolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi