Mitä Jutta G:n kasvoille on tapahtunut
Tuossa iltalehden aivan älyvapaassa pussikeitto jutussa Jutan kasvot näyttävät jotenkin niin muovisilta. Onkohan paljonkin operoitu kun näyttää noin erikoiselta?
Kommentit (19)
Botoxia on ainakin otettu otsaan. Telkussa pyörii mainokset Jutan uudesta tv-ohjelmasta ja kiinnitin huomiota täysin sileään ja liikkumattomaan otsaan.
Harmi, Jutta oli joskus tosi nätti nainen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:32"]
[/quote]
Oliko?
Vai ei suosittele laihduttamista keitolla?
Itsekään en suosittele ostamaan mersua. t. bemarikauppias
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:32"]
[/quote]
Oliko?
[/quote]
Samaa meinasin kysyä :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:17"]
Oot ap tyhmä
[/quote]
Onko Jutta Gustafsberg sinun mielestäsi joku toteemipaalu jota ei saa arvostella vaan ainoastaan kumartaa?
Poskissa on täytettä ja ylähuulessa myös
Eik mee kalliit fyllingit vähän hukkaan? Sama ku Bull ottas ripsien pidennykset
Hännonnikäiseni nainen. Mä olen siis 42v. Ei minullakaan ole ryppyjä vaan täysin sileä iho. Ja toki tota kuvaa on kuvankäsittelyllä siloiteltu.
Oisko laihduttanut rajusti ja jotain mesolankoja poskissa ja sit huulia ja otsaa käsitelty joka kuvassa tai luonnossa. Sääli.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:49"]Oisko laihduttanut rajusti ja jotain mesolankoja poskissa ja sit huulia ja otsaa käsitelty joka kuvassa tai luonnossa. Sääli.
[/quote]
En käsitä. Ei 40v olemikään ikäloppu. Ei rarvitse olla rupsahtanutja ryppyinen tuissa iässä. Olen mähnyt hänet livenä
On ihan normaalin ikäisensä näköinen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:50"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:49"]Oisko laihduttanut rajusti ja jotain mesolankoja poskissa ja sit huulia ja otsaa käsitelty joka kuvassa tai luonnossa. Sääli.
[/quote]
En käsitä. Ei 40v olemikään ikäloppu. Ei rarvitse olla rupsahtanutja ryppyinen tuissa iässä. Olen mähnyt hänet livenä
On ihan normaalin ikäisensä näköinen.
[/quote]
No katoitko noita tuoreita kuvia? On kuin eri ihminen.
Ei siinä muuta tarvita kuin kuvankäsittely.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:04"]
Bull ottas ripsien pidennykset
[/quote]
:´D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 08:13"]Ei siinä muuta tarvita kuin kuvankäsittely.
[/quote]
Näin mäkin ajattelin.
Onhan niitä operoitu jo vuosien ajan. Siinä ämmässä ei ole mitään luonnollista. Typerät ihmiset maksavat sen "koulutuksista".
Myös nenä on leikattu. Botoxia naamassa.
On aina ollut ruma ja lihava. Nyt on edelleen ruma. Ei näytä naiselta.
Oot ap tyhmä