Jos miehesi ilmoittaisi haluavansa muuntautua naiseksi niin luuletko että liittonne kestäisi?
Se on kuitenkin ihminen jota olet luvannut rakastaa niin myötä- kuin vastamäessäkin.
Kommentit (45)
Ei kestäisi. Jos haluaisin olla naisen kanssa, olisin oikean, aidon, naiseksi syntyneen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverina jatkuisi. Voitaisiin käydä yhdessä viihteellä miehiä katselemassa.
Oletko varma, että hänen kiinnostus kohdistuisi naisena miehiin?
No näinpä. Mun mielestä on omituista kun jotkut liittävät tämän niin selkeästi sukupuoleen, eli jos joku kokee olevansa nainen, sen on pakko tykätä miehistä. Eikö oo ikinä kuultu lesboista?
Jos katsoo esim julkisuudessa olevia transnaisia, niistä suurin osa on naisiin päin. Jos sitä kerran naisen kanssa on oltu naimisissakin, ni se ehkä viittais siihen ettei miehet välttämättä kiinnosta.
Aiheesta on hyvä kirja, Ennen kuin mieheni katoaa tms.
Tarkoitatko muslmimiehiä juutalaisia jotka varastelee naisten vaatteita rahaa ja myy itseään rahasta no eikö niillä jo ole hameet päällä eihän egyptiläiset muuta pidä kuin mekkoja.
No ei kestäisi, koska arvomaailmamme eivät kohtaisi. En usko transuskontoon. Olen heteronainen ja feministi, joten sanoisin moimoi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kestäisi, koska arvomaailmamme eivät kohtaisi. En usko transuskontoon. Olen heteronainen ja feministi, joten sanoisin moimoi.
Miten feminismi liittyy tohon mitenkään?
Olen naimisssa miehen kanssa. Joten mitä tekisin naisella?
Olen itse nainen ja hetero, joten tässä vastaus ap:n kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministinä kritisoin sitä, että miehet ilmoittavat olevansa naisia, vaativat tulla kohdatuiksi ja puhutelluiksi naisina ja pyrkivät naisten tiloihin ja naisten urheilusarjoihin.
Ap, sillä ei ole mitään väliä. Tätä asiaa et voi feikata. Jos haluat tällaista, ei ole kenellekään oikein piilotella juttua. Nyt vaan rehellisesti kissa pöydälle asian kanssa, et voi elää tällaisen salaisuuden kanssa vahingoittamatta itseäsi ja puolisoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministinä kritisoin sitä, että miehet ilmoittavat olevansa naisia, vaativat tulla kohdatuiksi ja puhutelluiksi naisina ja pyrkivät naisten tiloihin ja naisten urheilusarjoihin.
Tarkentaisin: he eivät ole vain miehiä, vaan transnaisia. Mutta tottakai syntyperäisille naisille tulee olla turvalliset tilat (WC, suihkutilat, saunat, vankilat) joihin eivät fyysiset miehet pääse "ilmoitusasiana" (koska maailmassa on liikaa pervoja jotka käyttävät tätä hyödykseen), sekä omat sarjansa urheilussa. Että tästä kyllä samaa mieltä, mutta transsukupuolisia ei tarvitse silti herjata, heillä riittävästi ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
kyllä koska olen bi seksuaali
Olen bi ja itse en. Tykkään oikeista naisista ja miehistä.
Se tästä vielä puuttuisikin
-kyyninen vanha nainen
Ei kestäisi. Yksi nainen tässä suhteessa on ihan tarpeeksi.
Luulisin kestävän. Rakastan ihmistä, en ole parisuhteessa pelkän peniksen kanssa.
Kyllä, hän on minun koko maailma. Ehkä se helpottaa, että olen jo lähtökohtaisesti biseksuaali :D
Loppuisi kuin kanan lento ha mies saa mennä eheytymään jonnekin kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin kestävän. Rakastan ihmistä, en ole parisuhteessa pelkän peniksen kanssa.
Ja jatkossa peniksen sijaan survot sitten black mambaa pyypyyhyn kun mies saksi pallinsa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jatkossa peniksen sijaan survot sitten black mambaa pyypyyhyn kun mies saksi pallinsa pois.
Seksielämämme ei ole pelkkää yhdyntää ja minä ja kumppanini huolehditaan siitä, että molemmat saa. En näe mitään ongelmaa siinä, että tarvittaessa hommataan dildo, jos jompikumpi sellaisen haluaa.
No jos olisin todella iäkäs, niin ehkä jatkaisin liitossa tottumuksesta. Yksinäinen vanhuus ei ajatuksena kiinnosta. Seksuaalinen mielenkiinto voisi kuitenkin kadota ellei olisi vähentynyt jo aiemmin reilusti.