Jos miehesi ilmoittaisi haluavansa muuntautua naiseksi niin luuletko että liittonne kestäisi?
Se on kuitenkin ihminen jota olet luvannut rakastaa niin myötä- kuin vastamäessäkin.
Kommentit (45)
Ei. Olen hetero ja heteron kanssa haluan parisuhteen. Jos mies salannut tai löytänyt vasta oikean minänsä myöhemmin niin se hänen asiansa. Yhdessä en voisi enää jatkaa.
Ei kestäisi. Menin naimisiin miehen kanssa eikä muu ole mahdollista.
Ei kestäisi. Menin naimisiin miehen en naisen kanssa.
Ei, koska sen sääret näyttäisivät paremmilta minihameessa. En ole mikään tankki, mutta sillä on todella hoikat, pitkät jalat.
Ei. Olen myös kuullut että transitioituvat voivat olla hyvin itsekkäitä. Ja eräässäkin tapauksessa naisen poikaystävä, joka päätti olla nainen, koetti vakuuttaa tyttöystävänsä siitä, että tyttöystävä on oikeasti lesbo, koska tyttöystävä on muka aina rakastanut naista.
Rakkaus kyllä kestäisi mutta liitto silti loppuisi. Sitten suhteemme olisi jotain muuta, ystävyyttä ainakin.
Kaverina jatkuisi. Voitaisiin käydä yhdessä viihteellä miehiä katselemassa.
Sanoisin, että kyllä niitä naisia saa katsoa netistäkin. Ei tarvitse muuttua naiseksi päästäkseen naisten puku- ja saunatiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaverina jatkuisi. Voitaisiin käydä yhdessä viihteellä miehiä katselemassa.
Oletko varma, että hänen kiinnostus kohdistuisi naisena miehiin?
Ei. Olisi ihan eri ihminen kuin minkä kanssa menin naimisiin.
Epämukavalta tuntuva ajatus. En uskoisi sopeutuvani tuollaiseen muutokseen. Mutta eihän sitä silti koskaan tiedä.
Luulen, että kestäisi. Kuulostaa kliseiseltä, mutta sama ihminenhän se sisäisesti olisi aina jatkossakin. Ollaan molemmat myös sattumoisin aseksuaaleja. Varmasti seksuaalisemmille ihmisille olisi paljon vaikeampi rasti.
Ei kestäisi. Mua naurattaisi ihan liikaa, en voisi sitä tosissani ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestäisi. Lopettaisin parisuhteemme siihen paikkaan, mutta jonkunlainen ystävyys voisi säilyä. Luultavasti parisuhde olisi ollut jo ennen ilmoitusta epämääräinen ja seksitön.
Tämä. Ei se varmasti yllärinä tulisi ja meidän välillämme ei olisi ollut enää aikoihin mitään.
Kerroin miehelleni juuri tämän otsikpn ja sanoin, että tiedoksi: ylöä kestäisi.
Mies totesi. Että helppoa sanoa, kun tietää, ettei niin tule koskaan tapahtumaan…
Ei kiitos, en olisi siitä miehestä pätkääkään innoissani ja en tukisi häntä mitenkään. Muuttaisin pois heti.
Ei kestäisi. Lopettaisin parisuhteemme siihen paikkaan, mutta jonkunlainen ystävyys voisi säilyä. Luultavasti parisuhde olisi ollut jo ennen ilmoitusta epämääräinen ja seksitön.