Mikä vitsi tuo erika wikmanin "seksikkyys" on? Pidetäänkö häntä oikeasti sellaisena??
Kommentit (124)
Itte meinaan boikotoida tätä Erika ihan tästä syystä ja tämän Danny yhteyden takia. En jotenkin vaan suostu siihen että julkkikset toisiansa boostailee ja tekee rahaa julkisuudella ihan miten vaan. Jos olisi itsenäisenä noussut, niin ok, mutta Danny avulla ratsastamalla, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos mopsin meikkaisi räikeästi ja pistäisi peruukin päähän ja vetäisi latexia ylle…
Exactly!
Vierailija kirjoitti:
Itte meinaan boikotoida tätä Erika ihan tästä syystä ja tämän Danny yhteyden takia. En jotenkin vaan suostu siihen että julkkikset toisiansa boostailee ja tekee rahaa julkisuudella ihan miten vaan. Jos olisi itsenäisenä noussut, niin ok, mutta Danny avulla ratsastamalla, niin ei.
Eiköhän tässä kuviossa Danny ollut se hyväksikäyttäjä. Miten voi johonkin laulukilpailuun ottaa tuomariksi sellaisen, joka hoitelee voittajan omien bisneksiensä mukaan?
Tyyli ei ole enää seksikäs kun menee yli, mutta onhan hän naisena paljon sex appealia omaava. Muodokas ja kaunis blondi. Miehet tykkää.
Yrittääkö jotenkin matkia Madonnaa? Iltiksen kuvassa body joka on aika paljastava, samantapainen oli Madonnalla videollaan aikoinaan. No, ajat ovat muuttuneet. Loihan Madonna loistavan uran paljasteluistaan huolimatta. Erika ei ainakaan Suomen markkinoilla taida onnistua, on liian pieni maa.
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö jotenkin matkia Madonnaa? Iltiksen kuvassa body joka on aika paljastava, samantapainen oli Madonnalla videollaan aikoinaan. No, ajat ovat muuttuneet. Loihan Madonna loistavan uran paljasteluistaan huolimatta. Erika ei ainakaan Suomen markkinoilla taida onnistua, on liian pieni maa.
Näyttäis ikävästi kulkevan Tuksun viitoittamaa tietä.
Minulla ei ole mitään antipatioita kumpaakaan kohtaan. Toivon oikeastaan että hän lähtisi pois julkisuudesta ennen kuin joutuu myymään liikaa itsestään.
En ymmärrä minäkään. Vähän sellainen suttuinen, kikkamainen/tuksumainen, tyyli on halvan näköistä mautonta rättiä ja siihen kun lisää ysärimeikit päälle, niin saa kaksikymppisen näyttämään ihan hiton paljon vanhemmalta kuin on.
Hän leikittelee taitavasti niin trendikkäällä retrolla Kikka-tyylillä, mutta toisaalta tuo sen tähän päivään naisten vapautumisen teemalla. Herkullinen, hauska ja aidosti herättävä, ajan hermoon iskevä kokonaisuus.
Mitä kertoo meistä jos emme diggaa, tai yhä muka valveutuneita emme hyväksy naisen seksuaalisuutta?
Napakymppi, kaunis ja rohkea Erika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis ikävästi kulkevan Tuksun viitoittamaa tietä.
Minulla ei ole mitään antipatioita kumpaakaan kohtaan. Toivon oikeastaan että hän lähtisi pois julkisuudesta ennen kuin joutuu myymään liikaa itsestään.
Siinähän se ero on: suuri yleisö näkee hänet Tuksu kakkosena, ja hän harhaisena itse (+taustaryhmänsä missä ilm. Danny ja Wiskari) jonain Madonnan/Kikan/Cicciolinan reikarnaationa =iso ristiriita.
Minua tökkii eniten se, että matkii muita, kun pitäisi olla oma itsensä/jotain uutta. Voisi ajatella että joku "Sanni" olisi alkanut luomaan uraansa muiden "jämille niin ei se toimi. Kikat ja Cicciolinat on jo nähty, kopioita ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Hän leikittelee taitavasti niin trendikkäällä retrolla Kikka-tyylillä, mutta toisaalta tuo sen tähän päivään naisten vapautumisen teemalla. Herkullinen, hauska ja aidosti herättävä, ajan hermoon iskevä kokonaisuus.
Mitä kertoo meistä jos emme diggaa, tai yhä muka valveutuneita emme hyväksy naisen seksuaalisuutta?
Toivottavasti tämä oli sarkasmia.
Kouhkataan vaan medioissa. Tuskin kovin monen mielestä on seksikäs. Iltalehden/ IL sivuilla Erikan kumipuvussa alkaa olla jo niin kapea haarakiila, että torttu vilkkuu justiin kohta. Tosi nolo.
Heteronaisena en osaa tarkemmin sanoa, mutta ainakin näyttää itseään ihan reilusti vanhemmalta. En ikinä olisi uskonut että on ikäiseni, luulin n. 10 vuotta vanhemmaksi.
Eniten minua ihmetyttää Erikan tyylissä se mennyt aika. Liekö Dannyn peruja, mutta nykyään pinnalla on Billy Ilish ymv. +vasta IL vai IS uutisoi ettei enää nähtäisi "Samahtha Fox"-otsikoita koska aika on muuttunut. Naiskuva muuttuu koko ajan, vielä joksus ysärillä latexbody oli tosi cool ja sxy, mutta näin 2022 enää vain noloa/vanhaa.
Loistava esiintyjä joka tapauksessa. Osaa heittäytyä ja on karismaattinen. Vihaajat vihaa!
Ei liian suuret silikonit ja naamatäytteet ketään seksikkääksi tee, Vikmanin huomionhaku vaikuttaa lähinnä epätoivoiselta. Ei jatkoon.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä oli sarkasmia.
Hauskaahan tässä on se, että on paljon vanhempia ja alemman koulutuksen omaavia naisia (kuten kommentoija todennäköisesti), jotka ottavat Erikan imagon "tosissaan", ja paheksuvat sitä.
Erikan idea nimenomaan on tehdä vitsiä stereotypioista, nauraa niille myös itse ja samalla kerätä huimat voitot ja julkisuus tällä show:lla. Joka on yhtä aikaa sekä nerokasta, että juuri tämän ajan teemoihin iskevää.
Kai siinä käy niin, että kun toistetaan jotain riittävän monta kertaa, niin se on totuus.
Minä ehkö sanoisin ”säälittävä”, ”pelle”, ”outo”. Seksikäs on Sophia Loren nuorena ja vaimo mun kauluspaita päällään, kun käy aamulla hakemassa kupin kahvia sänkyyn, tukka vielä vähän takussa.