Katselen tässä avioerojuristin numeroita.t.ammattivalittaja
Kyllästyttää tämä miehen passaaminen päivä päivältä enemmän. Tänäänkin raadoin selkä vääränä taas kokopäivän kun tein ruokaa ja pesin pyykkiä. Ei ole ihmisen arvoista elämää tämä. Taidan laittaa avioeropaperit vetämään heti maanantaina.
Kommentit (11)
No höpsis ole uutta. Ja mihin sä juristia tarvisit.
Omaisuuden jakoon kun meillä ei ole avioehtoa ja pojan yksinhuoltajuuteen.ap
Eikö se mies suostu sitten tasapuoliseen jakoon, ja miksi sä yksinhuoltajuuden haluaisit. Nyt et kyllä ole oikea ammattivalittaja.
Olen oikea ja pojalle on paras asua mun luona tässä omakotitalossa. Talo on miehen nimissä ja sen takia tarvitsen juristin.ap
Eihän se mies edes halua sitä kakaraa.
Mutta et sinä mitään tee. Eikä uutta miestäkään ole kuin korkeintaan mielikuvituksessasi.
Kova on uhoaminen aina, teot vähän vähemmässä
hei joko oot löytäny avioerojuristin? voisin suositella yhtä hyvää tyyppiä joka "hoiti"mun ongelman jota aviopuolisoksikin kutsutaan ;)
Jaa taas näyttää olevan joku toinen ammattivalittaja asialla. Itse olin jo tuohon aikaan nukkumassa.t.ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää tämä miehen passaaminen päivä päivältä enemmän. Tänäänkin raadoin selkä vääränä taas kokopäivän kun tein ruokaa ja pesin pyykkiä. Ei ole ihmisen arvoista elämää tämä. Taidan laittaa avioeropaperit vetämään heti maanantaina.
Mulla on jo uusi mieskin katsottuna.ap