Millainen on "perusnätti"?
Kun joskus kuulee jonkun kuvailevan itseään jotenkin vähättelevästi tuolla termillä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka Purra persunätti?
Voisi olla. Ei kaunis ja tavallinen, mutta kuitenkin selkeästi plussan puolella.
Olen tainnut joskus kuvata itseäni noin. Vartalo on kuulemma tosi hyvä, hoikka, isot rinnat, tiimalasi siis. Mutta naamasta sanoisin tavallinen. Ei mitään rumentavia piirteitä, kun on isot nätit silmät, mitkä on erikoisen väriset. Symmetriset kasvot muutenkin, nenä ja suu kivat. Söpöksi sanotaan, mutta ei muistaakseni kauniiksi ole sanottu. Ilman meikkiä tai pienellä ehotuksella parempi kuin täydessä tällingissä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka Purra persunätti?
Ei ainakaan enää edes nätti. Ehkä oli nuorempana. Ja etten dissaisi niin katri helena on vanhanakin nätti. No mä olen víiskymppinen ja mulle katri helena on aina ollut vanha. Naama pysynyt tosi samana aivan älyttömän kauan. Hyvä laulaja vaikka en tykkää sellaisesta musiikista.
Hassu syy millä rannkataan /arvostellaan mikä tahansa live bändi. Jos katri helenena laulaa paranoidin niin mun lisäksi miljoonat ihmiset antaa sille arvosteluna 12/10.. Euroviisun voittokin mahdollista ilman osallistumista. Katri anna paåaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa esimerkkikuvia perusnäteistä!
Sanna Marin, kuvia netti täynnä.
Kiira Korpi