Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päästä miestäni mukaan synnytykseen.

Vierailija
15.08.2015 |

Haukuitte munattomaksi ja luuseriksi miehen, joka kertoi täällä, että ei halua mukaan synnytykseen.

Mikäs minä olen naisiani, kun en missään nimessä halua päästää miestäni synnytyssaliin? Tosin en tiedä muuttuuko mieli H-hetkellä, mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä etten halua. Syitä mm. se, etten halua miehen ärsyttävän minua millään lailla, ja että seksielämämme ei vaurioituisi sen takia. Haluan että mieheni näkee minussa muutakin kuin äidin, ja uskon että saan sen ehkäistyä sillä, ettei hän näkisi kun minusta tulee äiti.

Noh antakaa palaa. Olenko paska nainen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreni päätyi syntymään sektiolla. Parempi aloittaa elämä isän rinnalla kuin kätilön.

Vierailija
22/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:34"]Itse oon kaverin kanssa menossa synnyttämään. Mies jää lasten kanssa. Mielelläni hänet ottaisin mukaan mutta sitten ei olisi lapsenvahtia.
[/quote]

Kaveri ei voi vahtia lapsia? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tätä ketjua pintaan sitten kun taas itketään siitä, ettei jonkun ukko halua osallistua. 

Muistan nimittäin tapelleeni täällä jonkun feministin kanssa ihan verissä päin kun sanoin, ettei kenenkään miehen pitäisi joutua näkemään sellaista tapahtumaa. Silloin se oli av-mammoille kovinkin oleellista ja tärkeää, että mies on läsnä synnytyksessä ja muunlaiset miehet haukuttiin junteiksi luusereiksi :D

Vierailija
24/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä synnytystä aivan kuten nainen ei ymmärrä seksiä. Mies ei ymmärrä myöskään puutarhaa, kuten nainen ei ymmärrä videopelejä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
25/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän olin aviomiehenä mukana ja vasta vuosien päästä sain tietää, että en ollutkaan isä.
Jos olet epävarma isästä, älä vaadi aviomiestä mukaan.

Vierailija
26/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut miestä synnytykseen mutta se tunki mukaan ja just sitä shittiä se oli mitä arvelinkin. Minun pitää selittää panikoivalle ukolle että "ei tämä edes satu, älä vaan katso sinne, pysy nyt vaan siinä, anna sitä vettä." Eli synnyttämisen lisäksi piti koko ajan paapoa miestä. On munatonta naisilta vaatia miehiä mukaan ja on munatonta miehiltä tulla sinne jos ei kestä kusta, paskaa, oksennusta, neuloja, ehkä myös huutoa. Voisin mennä tämän toisen synnyttämään yksin, mutta ei käy taaskaan. Toivottavasti menee nopeasti tämä synnytys niin ei tarvitse tuota paapoa.

Vierailija
27/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:22"]

Miehenä voin sanoa, etten tule elämäni aikana osallistumaan ainoaankaan synnytykseen. Se on kokemus, josta jään erittäin mielelläni paitsi.

[/quote]Minun mies ajatteli samoin. Tai oikeastaan se pelkäsi synnytystä niin kovasti,että jätti minut mielummin kitumaan yksin.Ihmetteli aina , miksei kaikille voida tehdä keisarileikkausta. Sitten viimeiseen synnytykseen tuli(äitinsä varmaan pakotti?) Oli kyllä tyytyväinen ja sanoi,että eihän siellä veri lentänytkään. En itse osannut miestä synnytykseen kaivata. koska ajattelin,että siitä on vain enemmän huolta ja harmia kun täytyy miehen viihtyvyydestäkin siinä vielä huolehtia, mutta siitä oli oikeasti apua. Ja niin vain miehen silmistä kyyneleet valui, kun oli niin liikuttunut kuopuksen syntymästä. Tuntikaupalla istui vauva sylissä,eikä millään malttanut lähteä kotiin . Katui kun ei ollut isompien lasten syntymähetkellä paikalla. Sitä tunnetta ja kokemusta ei mikään muu tässä maailmassa voita.

Vierailija
28/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 20:58"]Haukuitte munattomaksi ja luuseriksi miehen, joka kertoi täällä, että ei halua mukaan synnytykseen.

Mikäs minä olen naisiani, kun en missään nimessä halua päästää miestäni synnytyssaliin? Tosin en tiedä muuttuuko mieli H-hetkellä, mutta tällä hetkellä olen sitä mieltä etten halua. Syitä mm. se, etten halua miehen ärsyttävän minua millään lailla, ja että seksielämämme ei vaurioituisi sen takia. Haluan että mieheni näkee minussa muutakin kuin äidin, ja uskon että saan sen ehkäistyä sillä, ettei hän näkisi kun minusta tulee äiti.

Noh antakaa palaa. Olenko paska nainen?
[/quote]

No suoraan sanottuna olet. Se on miehenkin lapsi joka syntyy ja mielestäni hänellä on halutessaan oikeus nähdä lapsensa syntymä.

Vierailija
29/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:43"]

Mies ei ymmärrä synnytystä aivan kuten nainen ei ymmärrä seksiä. Mies ei ymmärrä myöskään puutarhaa, kuten nainen ei ymmärrä videopelejä.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]No jopas nyt yleistät. Kyllä puutarhan päälle ymmärtää vaikka kuinka moni mies. Jos sinä et niin älä silti yleistä. Täällä meilläpäin kaikkien naapureiden miehet hoitaa puutarhojaan  niin ,ettei naisella ole siihen mitään sanoista.

Vierailija
30/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:34"]

Itse oon kaverin kanssa menossa synnyttämään. Mies jää lasten kanssa. Mielelläni hänet ottaisin mukaan mutta sitten ei olisi lapsenvahtia.

[/quote]

Miksei kaverisi jäisi lasten kanssa?

Nojoo, ekassa synnyksessä siskoni oli mukana koska mies joutui myöskin sairaalaan onnettomuuden takia eikä kyennyt tulemaan. Se harmitti miestä tosi paljon kun ei päässyt paikalle.

Tokaan mies pääsi mukaan, esikoinen oli siskollani hoidollasi.

Ensi vuoden alussa pitäisi syntyä kolmas lapsi ja jälleen mies on tulossa mukaan ja lapset menevät siskolleni.

Vierailija
31/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:34"]Itse oon kaverin kanssa menossa synnyttämään. Mies jää lasten kanssa. Mielelläni hänet ottaisin mukaan mutta sitten ei olisi lapsenvahtia.
[/quote]

Kaveri ei voi vahtia lapsia? :D
[/quote]

Lapset ovat olleet niin vähän hoidossa missään että ovat tottuneet olemaan vaan äidin ja isän kanssa.

Vierailija
32/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia mutta jos joutuisin synnyttämään niin en todellakaan haluaisi ketään tuttua sinne, vain hoitohenkilökunnan jotta juttu saataisiin hoidettua. Mikä syy kenenkään ois siinä olla vain kattomassa sitä kitumista, ähkimistä ja kiroilua?

Vierailija
33/33 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies/tukihenkilö siellä ähkimistä katsomassa ole. Vaan tukemassa äitiä. Synnytys tosiaan voi viedä pari päivääkiin, ja on oikeasti hyvä, että on joku tukena.Ja kyllä se on miehellekin kokemus. Kun saimme lapsen syliini, mies sanoi kiitos. Olin antanut hänelle kaikkein tärkeimmän asian maailmassa, oman tyttären

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän