Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonkohän mä vähän (tai aika paljonkin) sairas ihminen?! :D

Vierailija
15.08.2015 |

Oon kattonu nyt jo tunnin ajan Youtubesta videoita hillittömien mustapäiden puristelusta. Mä huomaan miten mun koko keho jännittyy kun mustapäätä ronkitaan ja ihana helpotuksen tunne valtaa mielen kun mustapää saadaan ulos. Haaveilen niin, että saisin puristaa suuria mustapäitä ulos jonkun ihosta! Mulla oli ennen akne ja paljon mustapäitä, silloin vihasin niitä enemmän kuin mitään muuta, mutta nyt hetken jopa harkitsin, pitäisikö levittää johonkin kohtaan ihoa jotain oikein tukkivaa rasvaa, että saisin muutaman mustapään kehittymään. Siihen en sentään lähtenyt. Aika sairas taidan olla! :D :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:48"]

Voi ei, onneks tuollaista peliä ei ole - ostaisin heti jos olis :D

Onpas meitä sairaita paljon.

[/quote]

Myös mulle kelpaisi tuollainen, ah miten ihanaa, kun puhdistettava ei loppuisi millään!

Vierailija
2/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahalinkitä tännekin tuommoisia videoita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ihan samaa :D näppylä/paisevideot....ah!!!
Innoissani puristelen vaikka keneltä tahansa näppylöitä! Rakastan sitä. Samalla kynsien liuskottuminen ja niiden liuskojen repiminen + kuivan/irronneen nahan repiminen. Mies on mun henkilökohtainen tarpeiden tyydyttäjä noihin asioihin. Itsellä ei ikinä mitään näppylöitä eikä nahkaa tai liuskoittuvia kynsiä... :(

Miehen varpaankynnet liuskoittuu ja niitä on kiva näpertää ja jaloissa toisinaan irrallaan olevaa nahkaa. Mies monesti saunan tai suihkun jälkeen lykkää jalan mun syliin automaattisesti koska tykkään nyplätä kaikkea irti :D

Vierailija
4/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noi liuskottuvat kynnet ja niiden . Ällöä, mutta ihanaa.

Vierailija
7/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen aivan samaa, mutta onneksi en kovin usein :D videot ovat mielestäni kuvottavia ja pahimmissa voin fyysisesti pahoin, mutta silti tykkään katsoa niitä ja haaveilen, että pääsisin puristelemaan vastaavia itsekin (jopa niin paljon, että olen harkinnut kosmetologiksi ryhtymistä mutta siihen kuuluisi kaikkea muuta mielestäni tylsää). pidän itseäni sairaana mutten mahda asialle mitään :D

Vierailija
8/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just äsken, että pidän aika ällöistä asioista. Noi videot on kivoja ja mua ei yökötä esimerkiksi viemärin puhdistaminen ja siksi hoidan sen tässä taloudessa. Raja tosin kulkee viimeistään ulosteessa, mutta muuten pidän tuollaisista jutuista.

Vierailija
10/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin. Näin joskus (varmaan noiden videoiden katselun jälkeen) unta, jossa oli jonkinlainen finnienpuristelupeli. Josoiken muistan, niin siinä oli joku lasilevy minkä alle mahtui kädet ja siihen laitettiin joku vähän kuplamuovin tyyppinen juttu missä oli "finnejä". Sitten siihen sai vielä erikseen jonkun "paisesarjan", missä oli vähän haasteellisempia tapauksia. En yleensä muista unia, mutta tämä jäi hyvin elävästi mieleen :D Niin elävästi, että suunnittelin jo ostavani kys. pelin, kunnes muistin että untahan se vain oli.

Vierailija
11/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:42"]

On meitä muitakin. Näin joskus (varmaan noiden videoiden katselun jälkeen) unta, jossa oli jonkinlainen finnienpuristelupeli. Josoiken muistan, niin siinä oli joku lasilevy minkä alle mahtui kädet ja siihen laitettiin joku vähän kuplamuovin tyyppinen juttu missä oli "finnejä". Sitten siihen sai vielä erikseen jonkun "paisesarjan", missä oli vähän haasteellisempia tapauksia. En yleensä muista unia, mutta tämä jäi hyvin elävästi mieleen :D Niin elävästi, että suunnittelin jo ostavani kys. pelin, kunnes muistin että untahan se vain oli.

[/quote]

Hahaa mä en kestä, vähänkö mä nauroin tätä!! Ihan mahtava uni!! :D :D

Vierailija
12/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, onneks tuollaista peliä ei ole - ostaisin heti jos olis :D

Onpas meitä sairaita paljon.

Vierailija
13/13 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjöttävä harrastus sulla, muuhun en nyt kykene kuin tämä toteamiseen.