Kotipitsan 500 metrin kuljetus maksaa 8.9 euroa
kuljettaako ne sitä pitsaa jollain limusiinilla?
Kommentit (26)
Suomessa käytetään rahamäärissä pilkkua.
Mikset muuten hae itse?
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuten hae itse?
Muutin juuri tätä käytäntöä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luuseri!
Mutsis on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuten hae itse?
ap
No muuta takaisin ja hae se pitsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuten hae itse?
apNo muuta takaisin ja hae se pitsa.
En jaksa keskustella kanssasi koska ullakollasi möykkääävät intiaanit häiritsevät liikaa ajatteluasi.
Niiden liiketoiminta on pitsan paistaminen. Tuossa ajassa, kun se kaveri juoksee kuskaamassa yhtä pitsaa kotiisi se olisi paistanut useamman pitsan.
Älä nyt ainakaan lyllerrä yhtään jääkaappia pidemmälle.
Älä huoli. 600 metriä tulee samalla hinnalla
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. 600 metriä tulee samalla hinnalla
Kannattaa muuttaa vähän kauemmaksi, jotta saa mahdollisimman monta metriä samalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
No sitten varmaan jaksat juosta hakemaan sen.
Korona-aikaan niin idiootti kommentti.
Mutta Kotipitsa ja kotimaisten kauppojen kotiinkuljetus on aivan lapsen kengissä. Foodoramarketista ilmainen kuljetus varttiin, K- ja S-ketjulta 9,90e pahimmillaan vastaan viikon päähän. Onneksi Kotipitsaa ei tarvitse muutenkaan harkita syövänsä.
Esimerkiksi koronan takia ei lähdetä hakemaan yhtään mitään. Silloin voisi kuvitella, että lähimmästä ravintolasta/ruokakaupasta tilaaminen tulisi halvimmaksi. Mutta ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikaan niin idiootti kommentti.
Mutta Kotipitsa ja kotimaisten kauppojen kotiinkuljetus on aivan lapsen kengissä. Foodoramarketista ilmainen kuljetus varttiin, K- ja S-ketjulta 9,90e pahimmillaan vastaan viikon päähän. Onneksi Kotipitsaa ei tarvitse muutenkaan harkita syövänsä.
Jos jätät ne koronalasit syrjään hetkeksi, kumpi tartuttaakaan 500 metrin aikana enemmän, se pitsaa kuskaava työntekijä vai av-mamma joka hakee sen itse?
Jos olet sitä mieltä, että joku palvelu ei ole sinulle niin arvokas kuin siitä pyydetty hinta, niin jätä se palvelu ostamatta. Mikä tässä konseptissa on niin mahdottoman vaikeaa käsittää?
Jos ei jaksa hakea 500m päästä itse pizzaa, saakin maksaa vaikka tuplat tuohon.
Joo se niiden nykyinen kuljetusten "dynaaminen hinnoittelu" on ihan naurettava ja välillä hinnat nousee taivaisiin lyhyelläkin matkalle. Pitäköön pizzansa, kun halvemmalla ja kiinteällä kuljetusmaksulla tai ilmaisella kuljetuksella voi tilata muualta.
Pizza maksaa kympin. Sen toimitustapa tuohon hintaan on "vapaasti varastosta"
Toimitus ovelle on eri hintainen. Jollakin henkilöllä menee se 15-30min aikaa pakata pizza autoon, ajaa tilaajan luo (usein yli 500m), toimittaa pizza, palata ravintolaan. Siellä odotellessa hänelle pitää edelleen maksaa palkkaa, tilasi joku pizzan tai ei.
Toimitus on siis lisäpalvelu, sitä ei ole pakko valita. Jos valitset sen, maksat hinnan jonka palvelun tuottaja katsoo tarpeelliseksi veloittaa.
Noin helppoa se on.
Kirjoitin tästä itsekin, minut haukuttiin, kun en autottomana lähtenyt parin kilsan päähän hakemaan itse pitsaani. Eli siis koitin tilata lounasajan loppupuolella eräs päivä pitsaa, mutta tilausmaksu oli lähes saman verran kuin itse pitsa! En tiedä ketä tämä uusi hinnoittelumalli hyödyttää, mutta ennen maksimihinta oli 5,90€ ja sen nyt vielä juuri ja juuri saattoi maksaakin. 8€ ja yli on jo ihan liikaa, ja pelkkää sylkemistä kuluttajan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Pizza maksaa kympin. Sen toimitustapa tuohon hintaan on "vapaasti varastosta"
Toimitus ovelle on eri hintainen. Jollakin henkilöllä menee se 15-30min aikaa pakata pizza autoon, ajaa tilaajan luo (usein yli 500m), toimittaa pizza, palata ravintolaan. Siellä odotellessa hänelle pitää edelleen maksaa palkkaa, tilasi joku pizzan tai ei.
Toimitus on siis lisäpalvelu, sitä ei ole pakko valita. Jos valitset sen, maksat hinnan jonka palvelun tuottaja katsoo tarpeelliseksi veloittaa.
Noin helppoa se on.
Arvon autisti/dippainssi, ei ne Kotipitsankaan kuljettajat ole erikseen jossain taukotilassa odottelemassa. Ne tekevät töitä pitsojen parissa kuten muutkin, eroavat vaan sillä, että heille lankeaa mahdolliset kuljetuskeikat sinä päivänä.