Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen johtuu

Vierailija
30.09.2006 |

hellyyden puutteesta,

Ihminen on luotu saamaan hellyttä, seksiä ja ymmärrystä.

Sitä haetaan sieltä mistä sitä saa!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin tuntuu että nainen pettää todennäköisimmin juuri tuosta syystä. oma ukko ei pidä hyvänä eikä kehu.

Vierailija
2/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää huolta, ei sitä kukaan tunteet omaava ihminen kestä, jos ei saa huomiota ja hellyyttä

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se vain on niiin noloa tarvita ja ottaa vastaan jotain.

Vierailija
4/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee miehen kanssa parisuhteessa ihan päin puskaa, no, eräs IHANA mies kehu mua ja piti kuin prinsessaa, sekstailtiin monen monta tuntia ja mä olen aivan myyty.

Vierailija
5/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se saa pitää naista kun kukkaa kämmenellä, silloin säilyy arvostus.

Että kaikkihan on ihmisten omasta käyttäytymisestä kyse.

Vierailija
6/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä hellyyttäkö sitten saa joltain puolituntemattomalta hoidolta........ Joopa joo... Pettäminen johtuu huonosta itsetunnosta ja v****maisesta luonteesta!!

Vierailija
7/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa enemmän hellyyttä. Tai voihan se pettäjäkumppani olla myös tuttu!

Vierailija
8/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minustakin tuntuu että nainen pettää todennäköisimmin juuri tuosta syystä. oma ukko ei pidä hyvänä eikä kehu.

Se aika oli raskasta :( Vaikka kuinka yritin sanoa exälle, että minun on paha olla, kun en saa hellyyttä, exää ei olisi voinut vähemmän kiinnostaa. Voi, miten minä heräsinkään eloon, kun toinen mies sitten halusikin seksiä minun kanssani, vaikka minua ei se mies edes kiinnostanut, vaan ainoastaan se, että joku haluaa minua. Ex ei ollut pitkään aikaan huomioinut minua. No, nyt se sitten onkin ex.

Vierailija
9/31 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa, ymmärrystä, hoivaa ja hellyyttä, mitä oma mies ei suostu antamaan vaikka sitä pyytäisi ja rukoilisi

Jos se tuntematon puhuu sinulle, kuuntelee sinua, ymmärtää sinua ja antaa aikaa sinulle, niin kyllä se silloin saa sitä seksiäkin

jos oma mies ei kuuntele, ei puhu, ei ymmärrä, ei suostu antamaan aikaansa, niin kuinka käy??? Ilman jää

Näin meillä, pyysin mieheltä kesällä että etkö voi halata ja suukotella, antaa hellyyttä pitää kädestä, soittaa tai tekstata minulle töistä tai ihan muuten vaan, niin mies tokaisi ei minulla ole aikaa tuollaiseen???

Nyt on sitten mies jolla on aikaa minulle, joka kuuntelee minua, halaa ja hellii minua, soittaa ja tekstaa minulle, en ole vielä sänkyyn mennyt hänen kanssa, mutta kyllä se on niin lähellä että...

Kenen vika jos petän???

Vierailija
10/31 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika.

Hoida parisuhde ensin kuntoon tai sitten eroatte. Sen jälkeen ei tarvitse pettää.

Vierailija
11/31 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen elänyt pitkään huonossa suhteessa, joka tekee minut onnettomaksi, on tappanut itsetuntoni jne. Puhuttu on n. miljoona kertaa, ei tulosta. Vielä ei ole erottu, kun on pieni lapsi.

Oli aika hilkulla, etten pettänyt tässä hiljan, ja jonkin verran on tullut pidettyä yhteyttä yhteen mieheen, joka sain minut tajuamaan, että olen aika ihana nainen sittenkin. Jos nyt käy niin, että ajaudun punkkaan tuon miehen kanssa, en todellakaan syytä siitä pelkästään itseäni. Luulen, että fiilikseni olisivat selkeästi enemmän poitiivisen puolella, vaikka omatunto kolkuttaisikin kovaa. Mieheni saa puolestani myös tehdä mitä huvittaa, ei hetkauta minua.

Vierailija
12/31 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka huono suhde, se ei oikeuta pettämään. Jos suhteessa ei saa jotakin mikä on itselle elin tärkeä on asialle tehtävä jotakin. Jos asiaa ei pystytä korjaamaan on kaksi vaihtoehtoa, erotaan tai yhdessä sovitaan että sen puuttuvan asian voi hakea muualta. Luottamuksen rikkominen parisuhteessa on törkeää ja sitä ei pidä koskaan tehdä. Vaikka minä saan seksiä niin paljon kuin haluan niin silti on asioita joita en nykyisestä suhteesta saa. En silti ole miestäni jättämässä enkä pettämässä, vaan me yhdessä koitetaan ratkaista asiat. Ja koitetaan löytää keinoja joilla minun onnellisuus paranee.

Pettäjän on vain helppo syyttää sitä petettyä jotta ei tuntisi omaa oloaan niin huonoksi, tavallaan antaa siten itselleen luvan pettää. Silloin kannattaa miettiä miltä tuntuisi jos asia olisi toisin päin. Että jos kumppanisi ei saa jotain mitä haluaa ja hakisi sen muualta.

Vierailija
13/31 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa asia on juuri noin kuin sanoit, mutta käytäntö on minulle osoittanut, että juttu ei ole näin yksinkertainen. Erota pitäisi joo, mutta vielä hetki yritetään olla yhdessä, kun lapsi on kovin pieni eikä meillä ole pahoja riitoja kuitenkaan. Minun luottamukseni on petetty jo aikoja sitten, ilman pettämistäkin. Ja kuten sanottu, mieskin saa tehdä mitä huvittaa, ei tunnu missään.

Raadollista, kyllä. Mut elämä on.

Vierailija
14/31 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin myös ennen hyvinkin tuomitseva pettäjiä kohtaan. Sitten tuli itselle eteen se tilanne, että omasta suhteesta oli juuri viikkoa aiemmin mennyt luotto ja tuli tilaisuus pettää sen ainoan ihmisen kanssa, johon olin ihastunut. Opinpahan ainakin sen ettei kannata muodostaa kovin vahvoja mielipiteitä asioista, joita ei ole itse kokenut...

Vierailija
15/31 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei pakoteta pettämään, mutta omia valintoja voi perustella monin tavoin.

Vierailija
16/31 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hetken päästä tämäkin mies taas kyllästyy ja saat taas vaihtaa. Sellaisia me miehet olemme. Jos me kuuntelemme, halaamme hellimme ja pusuttelemme, meillä on vain yksi tavoite: päästä pukille. Kun pukille pääsy ei enää sytytä, loppuu hellyys ja suukottelut...

Vierailija:

Nyt on sitten mies jolla on aikaa minulle, joka kuuntelee minua, halaa ja hellii minua, soittaa ja tekstaa minulle

Vierailija
17/31 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoo homma tässä on vaan se, että en mä niiltä rakastajiltakaan hellyyttä hae vaan pelkkää seksiä... mieheltä sitten saan sekä että. että olenpas nyt sitten kummallinen. :)

Vierailija
18/31 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni se on mustavalkoista. Eli pettäminen (ei ole vain seksuaalista) on sitä että luottamus menee. Siis se voi olla että toinen valehtelee vaikka taloudelliseen tilanteeseen vaikuttavista asioista. Se että toinen valehtelee on jo minulle pettämistä (en nyt puhu valkoisista valheista). Mutta oli pettäminen mitä hyvänsä se syy on aina pettäjässä. Eli jos minä valehtelen miehelleni, niin minun se syy on. Voi olla että valehtelen jotta mies ei suuttuisi (vaikka että ostin itselleni turkin vaikka rahat on tiukilla), tai siksi etten loukkaisi toista (sanon olleeni Mrikulla vaikka olinkin kahvilla Pekan kanssa). Kumpikin valinta on kuitenkin lopulta minun ja siksi todellinen syy minun. On eri asia keskustella syitä jotka johtavat huonoon liittoon, mutta mikään syy ei oikeuta pettämiseen. Ja itsekin olen pettänyt, mutta vaikka suhde olikin huono ja mies pettänyt minua jo aiemmin, niin silti minä tein väärin ja vain itseäni voin syyttää. Minun olisi pitänyt lopettaa suhde heti kun luottamus meni, ja viimeistään silloin kun tapasin tämän uuden miehen. Mutta ihan itseni vuoksi pitkitin ratkaisua, olli helpompi lähteä kun oli jo valmiina olkapää johon itkeä. Mutta opin tästä kokemuksesta sen että enää minä en petä. Mutta opin myös sen että luottamus pitää säilyttää ja kaikesta pitää voida avoimesti puhua suhteessa. Jos siis ollaan yhdessä lasten takia niin tehdään selväksi että ollaan yhdessä lasten takia ja molemmilla vapaus muuten. Jos jotain en saa nykyisestä suhteesta, niin sitten puhutaan ja puhutaan kunnes ratkaisu löytyy, mutta muualta sitä en hae. Minuun ainakin jäi niin syvät arvet kaikesta siitä pahasta jota ex:n kanssa toisillemme teimme ja molemmat jouduimme turvautumaan ammatti-ihmisiin jotta saimme solmut auki. Pettäminen (oli sitten mitä vain) on toisen tunteilla leikkimistä ja se tekee aina pahaa jälkeä.

Vierailija
19/31 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidin seksin- ja jännityksenpuutetta huorissa käymällä, kunnes oivalsin elävänikin ilman edelläkin mainittua hellyyttä, arvonantoa ja ymmärrystä. Tällähetkellä en tiedä millä vaivaani hoitaisin. En tule eroamaan puolisostani, joten harkinnassa on tällähetkellä seksin ja rakkauden nälästä aiheutuvan patoutuman purkaminen rahaa ja töitä tekemällä. Jos kuolen katkerana vanhana äijänä, niin kuolempahan ainakin rikkaana sellaisena.

Vierailija
20/31 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUN!

sinähän se petät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi