Pettäminen johtuu
hellyyden puutteesta,
Ihminen on luotu saamaan hellyttä, seksiä ja ymmärrystä.
Sitä haetaan sieltä mistä sitä saa!
Kommentit (31)
Hellyyden sun muun hakeminen suhteen ulkopuolelta on pettämistä. Mikäli ei tyytyväinen parisuhteeseen, erotaan tai katsellaa yhdessä jotakin ratkaisua. Vasta sen jälkeen toisia ihmisiä.
Itse en hyväksy pettämistä ollenkaan, enkä voisi kuvitella koskaan itse pettäväni. Oli vaikka kuinka hienoja tilaisuuksia tahansa.
kun tatjaanan palveluja ostaa niin voisi kysäistä että paljonko maksaa 1/2h hellyyttä ja lämpöä.
Tai sitten kyse siitä yksinkertaisesta jutusta, että kun itse tekee vääryyden, se ei tunnu yhtään niin pahalta kuin jos toinen sen tekee. Sama pätee miehiin ja naisiin.
n33
ja lapsia vielä arkeen niin äkkiä kaikki muuttuu...
olet mennyt yhteen nykyisen miehesi kanssa. Oliko hän kenties joskus se kuunteleva ja hellä mies...
Vierailija kirjoitti:
hellyyden puutteesta,
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
minustakin tuntuu että nainen pettää todennäköisimmin juuri tuosta syystä. oma ukko ei pidä hyvänä eikä kehu.
Se aika oli raskasta :( Vaikka kuinka yritin sanoa exälle, että minun on paha olla, kun en saa hellyyttä, exää ei olisi voinut vähemmän kiinnostaa. Voi, miten minä heräsinkään eloon, kun toinen mies sitten halusikin seksiä minun kanssani, vaikka minua ei se mies edes kiinnostanut, vaan ainoastaan se, että joku haluaa minua. Ex ei ollut pitkään aikaan huomioinut minua. No, nyt se sitten onkin ex.
Täsmälleen sama kokemus. Oma mies sitten kiitteli, kun minusta on tullut villimpi ja trendikkäämpi. Kai nyt kun sydän oli toisen miehen toimesta herätetty eloon.
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden sun muun hakeminen suhteen ulkopuolelta on pettämistä. Mikäli ei tyytyväinen parisuhteeseen, erotaan tai katsellaa yhdessä jotakin ratkaisua. Vasta sen jälkeen toisia ihmisiä.
Itse en hyväksy pettämistä ollenkaan, enkä voisi kuvitella koskaan itse pettäväni. Oli vaikka kuinka hienoja tilaisuuksia tahansa.
No enpä voinut minäkään, kunnes Siperia sitten opetti. Kannattaa olla varovainen omahyväisyydessä.
Minulla on maailman ihanin mies, olen aivan hulluna häneen. Miksi siis petän ? Koska hän ei pysty minua seksuaalisesti tyydyttämään. Kyllä meillä seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa, ja se on ihan kivaa. Sanoisinko, että ihan ok.Mutta miehen vehkeet vain on liian pienet. Eksälläni oli valtava halkaisukirves, ja kun sellaiseen tottui, niin tuo nykyisen hädin tuskin keskiarvoon yltävä kapine ei oikein saa aikaan sellaista taivaita ravisuttavaa nautintoa johon pääsin tottumaan. Myös eksäni on uudessa suhteessa tahollaan, mutta aina silloin tällöin pidämme pari tuntia hauskaa yhdessä. Tiedän, että teen väärin, ja poden siitä hirvittävää syyllisyyttä joka kerta. Varsinkin, kuin tämä on juuri se syy, miksi eksäni on eksä. Olen 100% varma siitä, etten ole ainut, jonka kanssa hän vaimoaan pettää. Toisaalta, nyt minulla on kaikki hyvin, ihana mies, ja mahtavaa seksiä silloin tällöin.
En odotakaan, että joku toimintani hyväksyy, edes täällä.
Vierailija kirjoitti:
hellyyden puutteesta,
Niinkö meinaat ? Mun puoliso ei pidä läheisyydestä eikä hellyydes mikä lienee sama asia . Tunneköyhät/ kylmät mm mahdollisesti sortuvat pettämään , en yleistä mut näin ainakin meillä kävi. Seksi on pelkkää seksiä ilman tunteita, toiselle.
Hankala selittää mutta hellyyden puutteesta ei ainakaan meillä ollut kyse.
Tässä ketjussa: Nainen pettää hellyyden puutteessa - Hyväksyttävää
Toisessa ketjussa (käry kävi): Mies pettää seksin puutteessa - Ehdoton tuomio
Joistain aiheista tuntuu olevan turha keskustella naisten kanssa...