Miehen käytös, normaalia?
Ollaan oltu miehen kanssa pian 3 vuotta yhdessä. Alussa oli ihanaa, unelmia, rakastamista.
Viimeinen vuosi on ollut mahtava, ollaan ostettu talo yms, mutta miehen piirteet kammottavat minua välillä ja koen olevani yksinäinen.
Miehelläni on herkkä taipumus suuttua, hän saa välillä riidan aikaiseksi pelkällä vainoharhallaan.
Hän ei ole onnellinen puolestani tai onnellinen muiden puolesta = katkera jostain, en vaan tiedä mistä!?. Nykyään on hieman tämä piirre vahvistunut.
Kun kerroin miehelleni, että vihdoin olen löytänyt oman alani ja teen kaiken, jotta pääsen sisään, niin miehen äänensävy, kaikki viestivät sellaista kateutta (?).
Olen voittanut peleissä rahaa, mies on siitäkin kateellinen.
Olen laihtunut, mies ei iloitse siitäkään vaan alkaa voivottelemaan itseään ja kilojaan.
Tänään kokkasin oikein onnistuneen aterian, täydellisen ja mies sanoo ensimmäisenä "päihitit minut, tämä on todella hyvää..". Ja ihan tosissaan.
Itse en ole kisaileva persoona, ainakaan parisuhteessa, työssäni olen kunnianhimoinen, siksi onkin pelko, että mitä on tullut tehtyä. Miksi joku haluaisi kisailla parisuhteen sisällä? Onko suhde muuttanut muotoaan?
Tuntuu, että elän hetki hetkeltä enemmän itselleni, ja menen kauemmas tuosta ihmisestä, joka ei selvästi jaa tiettyjä asioita kanssani.
Epäilen vahvasti hänen rakkauttaan minuun, kuinka joku, joka rakastaa voi olla toiselle kateellinen tai ei ole onnellinen edes minun puolestani? :O
Missä peleissä? Inhoan pelejä, joissa voi menettää omaisuutensa!