Upea lihava elämäni Frii kanavalla
Kommentit (69)
Tuon hänen sairautensa aiheuttajiin kuuluu mm.ylipaino.Sitä hän ei ole tuonut esille,kumpi oli ensin muna vai kana??
Ihan höpönhöpöä koko ohjelma.
Kaikesta amerikkalaiset kehittävät oikein sarjan!
Suuresta rahasta näyttelee kuka vaan iloista ja hyvin voivaa,näköjään....
Näin viikonloppuna jakson ohjelmasta, josta olen aiemmin nähnyt vain mainoksia.
Kyseisellä naisella on ylipainoa SATA kiloa. Jutut olivat hänen ikäisensä tasoa eli varsin kypsymättömiä.
Ymmärrän, että sairaus aiheutti ylikilojen kertymisen. En todellakaan usko siihen, että kenellekään kertyy sata kiloa ylimääräistä minkään muun, kuin kaamean ruokavalion avulla.
Mullakin on monirakkulatauti, lihon äärettömän helposti. Se ei vaadi kuin yhtä, että myös syö äärettömän kurinalaisesti ja liikkuu paljon. Tai sitten on läski, mä en halua olla, koska läski on rumaa ja kertoo aina ihmusestä vain negatiivista.
Onhan hän kaunis, mutta ohjelma muuten on aika tylsä. Jotkut ihmiset kyllä kieltämättä kohtelevat häntä huonosti. Eihän sairaudelle mitään mahda. Ainakin hän yrittää liikkua.
Ei nyppinyt muistaakseni pois paprikaa vaan pepperoni-makkaraa
Oletteko katsoneet ohjelmaa yhtä jaksoa enempää? Minä olen, ja suoraan sanottuna en enää hirveästi kiinnitä huomiota hänen painoonsa. Minusta on hauska seurata hänen parisuhteidensa kehittymistä, tanssitunteja, kavereita, hassuttelua, naurunremakoita, silmien pyörittelyä yms. Hauska ihminen, ottaisin mielelläni kaveriksi.
Miten tätä kanavaa pystyy katsomaan? Friitä siis.
Katsoin juuri tuon dokumentin Pipsasta. Yritin etsiä myös tuota Whitneystä tehtyä sarjaa.
Onko kukaan muu huomannut miten taitava toi on keksimään tekosyitä miksi ei laihdu/laihduta? Esim. ruokakaupassa äitinsä osti keittoja ja tää muija sitten kritisoi kun ei äitinsä mitään muuta syö. No äiti kuitenkin 100kg kevyempi että ehkä niitä keittoja kannattais syödä...