Upea lihava elämäni Frii kanavalla
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:17"]
En ole nähnyt kuin mainoksen. Mutta onko sillä siis PCO? Monirakkulaoireyhtymä? Minullakin on se, mutta olen silti normaalipainoinen. Joudun kyllä kovasti tekemään töitä sen eteen ja paino lähtee nousemaan todella helposti. Mutta kyllä tuo on vain tekosyy lihavuudelle! Varsinkiin noin sairalloisen suurelle.
[/quote]
Minulla on myös pco ja onnistuin vasta pari vuotta sitten laihduttamaan normaalipainon alarajoille. En tiennytkään että tuolla diagnoosilla olisi saanut olla lihava ihan luvan kanssa.
Mennyt muutenkin tämä läski-ihannointi reilusti yli, se on hienoa että on tuhteja naisia xl-mallistoissa mutta tuo Tess Holliday ja nämä Upeat Läskini-ohjelmat ovat kyllä todella huolestuttava ilmiö.
[/quote]
Samasta sairaudesta voi olla lieviä ja vakavampia muotoja. Minulla oli PCO ja lihoin vuodessa 28 kiloa. Tuosta vain. Ainoa hoitokeino oli munasarjojen ja kohdun poisto. Sen jälkeen laihduin normaalipainoon. Ilman leikkausta olisin jatkanut lihomista.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:26"]Jospa tuo ohjema saa ihmiset tajuamaan, että elämä on tässä ja nyt ja siitä siitä pitää NAUTTIA eikä "sitten, kun olen valmistunut yliopistosta" tai "sitten kun olen laihtunut 30 kg" tai "sitten kun lapset ovat koulussa" tms. Lihava ja liikkuva voi olla terveempi kuin laiha ja täysin liikuntaa harrastamaton ihminen. Jospa TV-ohjelman päähenkilö kuitenkin laihtuukin tanssin voimalla, koska onhan tuota painoa todella sairaasti. Varmasti jaksaisi vielä paremmin, jos saisi muutamia kymmeniä kiloja pois, hitaasti, tanssimalla. [/quote] Tää on hauska kommentti kun läskit toustelee kuinka elämästä pitää NAUTTIA! Ei käy sitten vissiin mielessä että nauttia voi liikunnasta, hyvästä ja terveellisestä ruoasta ja jopa herkuista. Se on juuri sitä elämänlaatua kun osaa kultaisen keskitien eikä tartte raivoisasti laihduttaa, pitää hetlkulakkoja ja väittää NAUTTIVANSA elämästä
[/quote]
Pitäisikö sen ylipainoisen ja painonsa kanssa todennäköisesti pitkäänkin kamppailleen ihmisen sitten olla onneton? Ei hätää: todennäköisesti moni ylipainoinen onkin, ehkä jopa ylipainonsa vuoksi. Tai siksi, että ponnisteluista huolimatta paino ei putoa.
Mutta miksi sinulle se on niin raivostuttava asia, että joku ylipainoinen todella sattuu nauttimaan elämästään? Tai ihminen, joka kokee olevansa hyvännäköinen ja tuntee olonsa hyväksi juuri sen kokoisena kuin on? Älä vetoa verorahoihin: veroja maksavat kaikki, ja toisekseen kukaan ylipainosta "huolestunut" ei ole oikeasti huolissaan verorahoista. Eikä muuten ylipainoisten nilkoista, sydämestä, verisuonista, mahahaavasta tai mistään muustakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:26"]Jospa tuo ohjema saa ihmiset tajuamaan, että elämä on tässä ja nyt ja siitä siitä pitää NAUTTIA eikä "sitten, kun olen valmistunut yliopistosta" tai "sitten kun olen laihtunut 30 kg" tai "sitten kun lapset ovat koulussa" tms. Lihava ja liikkuva voi olla terveempi kuin laiha ja täysin liikuntaa harrastamaton ihminen. Jospa TV-ohjelman päähenkilö kuitenkin laihtuukin tanssin voimalla, koska onhan tuota painoa todella sairaasti. Varmasti jaksaisi vielä paremmin, jos saisi muutamia kymmeniä kiloja pois, hitaasti, tanssimalla. [/quote] Tää on hauska kommentti kun läskit toustelee kuinka elämästä pitää NAUTTIA! Ei käy sitten vissiin mielessä että nauttia voi liikunnasta, hyvästä ja terveellisestä ruoasta ja jopa herkuista. Se on juuri sitä elämänlaatua kun osaa kultaisen keskitien eikä tartte raivoisasti laihduttaa, pitää hetlkulakkoja ja väittää NAUTTIVANSA elämästä
[/quote]
Pitäisikö sen ylipainoisen ja painonsa kanssa todennäköisesti pitkäänkin kamppailleen ihmisen sitten olla onneton? Ei hätää: todennäköisesti moni ylipainoinen onkin, ehkä jopa ylipainonsa vuoksi. Tai siksi, että ponnisteluista huolimatta paino ei putoa.
Mutta miksi sinulle se on niin raivostuttava asia, että joku ylipainoinen todella sattuu nauttimaan elämästään? Tai ihminen, joka kokee olevansa hyvännäköinen ja tuntee olonsa hyväksi juuri sen kokoisena kuin on? Älä vetoa verorahoihin: veroja maksavat kaikki, ja toisekseen kukaan ylipainosta "huolestunut" ei ole oikeasti huolissaan verorahoista. Eikä muuten ylipainoisten nilkoista, sydämestä, verisuonista, mahahaavasta tai mistään muustakaan.
[/quote]
No jos on sairaalloisen ylipainoinen eikä ole huolestunut terveydestään on yksinkertaisesti tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:49"]Jos oikein muistan oli 157cm
[/quote]
Ei juma! Siis onko noin lyhyt? 172 kg, pitäisi saada 120 kg pois!!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:04"]
No jos on sairaalloisen ylipainoinen eikä ole huolestunut terveydestään on yksinkertaisesti tyhmä.
[/quote]
Jos ihminen on syönyt itsensä todella sairaalloisen ylipainoiseksi, siinä on ehkä kyse muustakin kuin pelkästä tyhmyydestä tai toimivasta käden ja suun yhteistyöstä. Sen luulisi älykkään ihmisen ymmärtävän. :)
Ja toisekseen: jos ihminen on sairaalloisen ylipainoinen, ja koko elämä on kulutettu sen parissa kamppailuun, eikä edes lihavuusleikkaukset ole tuoneet tulosta... niin pitäisikö se loppuelämä sitten viettää kärsien ja itseään sättien? Oikeasti?
Menee samaan tirkistely- ja shokumenttisarjaan kuin muutkin "dokkarit" tai paskarealityt erilaisista sairauksien tms. runtelemista ihmisistä. Ärsyttää, että tuota ohjelmaa mainostetaan _koko ajan_.
Laihdutuskuurille toi mimmi pitäs alkaa.epäterveellistä tollasen läskimäärän kanssa elää.ihan sairasta koko homma.älkää nyt ihmiset alkako ihannoimaan tällaista potaskaa
Naisen joka painaa enemmän kuin pieni sarvikuono (160 kg) tulisi todellakin hävetä lihavuuttaan eikä esitellä läskejään tv:ssa ja odottaa sympatiaa. Eivät ne mäkkiateriat itsestään mene suuhun.
T kaiken epänormaalin korokkeelle nostamiseen kyllästynyt
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:09"]
Naisen joka painaa enemmän kuin pieni sarvikuono (160 kg) tulisi todellakin hävetä lihavuuttaan eikä esitellä läskejään tv:ssa ja odottaa sympatiaa. Eivät ne mäkkiateriat itsestään mene suuhun. T kaiken epänormaalin korokkeelle nostamiseen kyllästynyt
[/quote]
Miksi hänen pitäisi erityisemmin hävetä kokoaan? Ymmärrän, että hänen tulisi laihduttaa terveyden vuoksi (ai niin, eikös hän sitä tee) ja liikkua (taitaa tehdä sitäkin), mutta... miksi hävetä?
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 19:12"]
Laihdutuskuurille toi mimmi pitäs alkaa.epäterveellistä tollasen läskimäärän kanssa elää.ihan sairasta koko homma.älkää nyt ihmiset alkako ihannoimaan tällaista potaskaa
[/quote]
... Eikös hän tuossa ohjelmassa yritäkin laihduttaa, tai ainakin liikkua...?
Mutta eihän tuo nainen oikeasti treenaa siinä ohjelmassa. Jos treenaisi niin tuskin näyttäisi tuolta. Tuohon kuntoon pääseminen on vaatinut vuosien ahmimista, jossa ei ole mitään positiivista ylpeiltävää, kuten hän ohjelmassa väittää. No henkilökohtainen helvettinsähän se on kun kuolee tuohon alta 50 -kymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:26"]
Jospa tuo ohjema saa ihmiset tajuamaan, että elämä on tässä ja nyt ja siitä siitä pitää NAUTTIA eikä "sitten, kun olen valmistunut yliopistosta" tai "sitten kun olen laihtunut 30 kg" tai "sitten kun lapset ovat koulussa" tms.
Lihava ja liikkuva voi olla terveempi kuin laiha ja täysin liikuntaa harrastamaton ihminen. Jospa TV-ohjelman päähenkilö kuitenkin laihtuukin tanssin voimalla, koska onhan tuota painoa todella sairaasti. Varmasti jaksaisi vielä paremmin, jos saisi muutamia kymmeniä kiloja pois, hitaasti, tanssimalla.
[/quote] Tämä "lihava ja liikkuva" höpötys pätee niihin, joilla sitä ylipainoa on 10-15 kiloa. Ei päde näihin 150 kg ja 160cm palloihin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:45"]
Miksi ihmisen ihannepaino ei ole muuttunut, vaikka ravintoa on tarjolla enemmän kuin milloinkaan ja elämme kevyempää elämää kuin ikinä? Miksi ihmisen pitäisi silti painaa yhtä vähän kuin ennenkin. Outoa. Luonnollinen seuraus elämänmenon helpottumisesta on elopainon kasvu.
[/quote]
Johtuisiko siitä, että evoluutio ei ole ehtinyt tähän yltäkylläisyyteen mukaan sillä vauhdilla, että ihmiskeho pystyisi ylläpitämään terveyttä massiivisella ylipainolla. Sisäelimet eivät kasva ja vahvistu suhteessa ihmisen painoon, vaan ylipainoisen ihmisen elimistö joutuu ylimääräisen rasituksen alle. Esimerkiksi sydän ei ole sen vahvempi 160-kiloisella kuin 60-kiloisella, vaikka joutuukin tekemään huomattavasti suuremman työn ylläpitääkseen isomman kehon verenkiertoa.
Vittu unohdin sen saatanaaaaaa!!!!!!
Oho mä luin että Upea lihava emäntäni...:DD
Mielestäni ohjelman pointti on se että lihavuudesta huolimatta pitää ELÄÄ. Itse olen ylipainoinen ja monta vuotta ajattelin että teen sitä ja sitä ja sitä kun olen laihtunut 20 kg ja elämäni pyöri kilojen ympärillä. Sitten tajusin että elämä menee ohitseni että läskistä huolimatta haluan kokea asioita. Harrastan, bailaan, matkustan, käyn kylpylöissä (kauhistuttamassa muita), pidän hauskaa, olen hyvässä parisuhteessa ja kyllä yritän laihduttaa mutta silti elän tätä elämääni.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:14"]
Niin kaunis naama, että sillä saa paljon anteeksi!
[/quote] Eipä hän painolleen itse mitään mahda.Mutta ääliö, jos viitsi seurata sarjaa niin hän yrittää ja liikkuu enemmän kuin sinä ja moni muu laiha,,tanssi on tehokkaampaa liikuntaa kuin kävelyllä käyminen. Kauniit ovat kasvot ja ihanat hiukset ja todella ihanat rinnat.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:17"]
En ole nähnyt kuin mainoksen. Mutta onko sillä siis PCO? Monirakkulaoireyhtymä? Minullakin on se, mutta olen silti normaalipainoinen. Joudun kyllä kovasti tekemään töitä sen eteen ja paino lähtee nousemaan todella helposti. Mutta kyllä tuo on vain tekosyy lihavuudelle! Varsinkiin noin sairalloisen suurelle.
[/quote]JOS?Epäilen,,itse samasta sairaudesta kärsit,niin varmaan tiedät että se on yksilöllistä..toisen aineenvaihdunta hidastuu ihan olemattomiin,kun taas toisilla se jatkuu suh't normaalina että 5km lenkki riittää pitämään painon ok lukemissa. Toisilla taas saman ruokamäärän syömisen jälkeen ei edes 25km lenkki saa samaa aineenvaihduntaa aikaan kuin minkä toinen saavuttaa sillä 5km. Että tasan ei käy onnen lahjat.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 19:26"]Jospa tuo ohjema saa ihmiset tajuamaan, että elämä on tässä ja nyt ja siitä siitä pitää NAUTTIA eikä "sitten, kun olen valmistunut yliopistosta" tai "sitten kun olen laihtunut 30 kg" tai "sitten kun lapset ovat koulussa" tms.
Lihava ja liikkuva voi olla terveempi kuin laiha ja täysin liikuntaa harrastamaton ihminen. Jospa TV-ohjelman päähenkilö kuitenkin laihtuukin tanssin voimalla, koska onhan tuota painoa todella sairaasti. Varmasti jaksaisi vielä paremmin, jos saisi muutamia kymmeniä kiloja pois, hitaasti, tanssimalla.
[/quote]
Tää on hauska kommentti kun läskit toustelee kuinka elämästä pitää NAUTTIA! Ei käy sitten vissiin mielessä että nauttia voi liikunnasta, hyvästä ja terveellisestä ruoasta ja jopa herkuista. Se on juuri sitä elämänlaatua kun osaa kultaisen keskitien eikä tartte raivoisasti laihduttaa, pitää hetlkulakkoja ja väittää NAUTTIVANSA elämästä