Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Touhula-päiväkodit

Vierailija
15.08.2015 |

Onkohan kenelläkään mitään hyvää sanottavaa niistä? Koko ajan kuulee vain huonoa palautetta ja surkeita kokemuksia. Ei kai voi olla näin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenköhän tämän nyt kauniisti muotoilisi. Siinä on suoranaista p**aa paketoitu kauniilta näyttävään pakettiin. Ystäväni aloitti työt kyseisessä päiväkodissa ja sanoi että henkilökunnan tuli aloittaa työt puolivalmiissa päiväkodissa ja kaikenlisäksi uskotella vanhemmille, että henkilökuntaa olisi riitävästi vaikka todellisuudessa oli pahasti vajausta. Työvuoroja ei oltu tehty, päivät venyivät 10-11 tuntisiksi, sijaisia ei saanut ottaa, suunnittelupäivät olivat palkattomia jne. Yhdellä työntekijällä saattoi olla 10 alle 3v lasta. Huh huh sanon minä.

Vierailija
2/27 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia juttuja minäkin olen valitettavasti kuullut =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnilla huonoja kokemuksia? Omia lapsia olin ajatellut Kirkkonummen Touhulaan.

Vierailija
4/27 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhula-päiväkodit ovat täyttä kusetusta ja rahastusta. Lapset vain säilötään seinien sisään ja työntekijät poltetaan loppuun hetkessä

Vierailija
5/27 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvä tietää näistä Touhuloiden toimista. Uskomatonta toimintaa. Laitonta tuo väärän tiedon antaminen hk:n määrästä. Asettaa lasten turvallisuuden ja terveyden vaaraan. Tuokaa esille epäkohdat!

Vierailija
6/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti maailmassa kaupungin palvelut ovat parhaita.

Yksityisillä vähemmän resursseja ja ihan perus tarvikkeita. 

Vierailija
7/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ajatellut hyvinkäällä taidepainotteista päiväkotia, joka vasta myytiin touhulaketjuun.. meneeköhän koko päiväkoti nyt "pilalle"?

Vierailija
8/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä päiväkodit joissa painotetaan jotakin asiaa, taide, liikunta, media

Ihan saman verran kyseistä aihealuetta kuin tavallisessakin päiväkodissa jos ei vähemmän.

Vierailija
9/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo yksityiset polkee hintoja niin kauan, että muiden pienten yksityisten on pakko myydä toimintansa heille. Kun monopoli on saavutettu, hinnat nousee ja taso laskee. Lapsista tulee karjaa, ja ruoka muuttuu laastiksi.

Näin tulee käymään myös sote-uudistuksen kanssa. Aitoa kilpailua ei ole, kun isot jätit voivat tehdä tappiota vaikka kymmenen vuotta, koska kun pienet kuolee niin hillotolppa pulppuaa mannaa siitä eteenpäin ja ikuisuuteen. Pienillä ei ole varaa tähän "kilpailuun".

Sellainen maa tämä, onneksi itse muuttamassa pois.

Vierailija
10/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksissa tuntuu toistuvan tuo piirre, että henkilökunta on kohtuuttoman lujilla lasten lukumäärään, vastuuseen työnkuvaan ja palkkaan nähden?

Vierailija
11/27 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki käteen. Ilmaisia lounaita ei ole.

Jos yrityksen omistaja saa voiton, niin mistä luulette sen tulevan? Puuttuvista sijaishoitajista, nuorista ja vaihtuvista hoitajista, erityislastentarhanopettajan puutteesta, lapsista ylipaikoilla sairaslomien aikana, ei yhtä laajaa työterveydenhoitoa kuin kunnan päiväkodeissa.

Juurikin siitä. Ulospäin kaikki on kaunista ja markkinointilauseet toimivat, mutta totuus on juuri tuo. Yrityksen omistaja ei jää ilman voittoa, lapsilta ja työntekijöiltä se otetaan.

Pätee ihan jokaiseen yksityiseen laitokseen. Ilmaisia lounaita ei vaan ole, edelleenkään.

Vierailija
12/27 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta..

mihin voi ottaa yhteyttä jos haluaa tehdä toiminnasta ilmoituksen?

Vierailija
13/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijana kyseisessä päiväkodissa ja siellä työntekijät kiroilivat lasten kuullen.

Lapset pelokkaan oloisia eli heille tod.näk.huudettiin.

Vierailija
14/27 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskelijana kyseisessä päiväkodissa ja siellä työntekijät kiroilivat lasten kuullen.

Lapset pelokkaan oloisia eli heille tod.näk.huudettiin.

Voi ei.

Vierailija
15/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku "tarkkailija" voi hakeutua muka opiskelijana sinne ja raportoida asiasta ja epäkohdista?

On kaikenlaisia huomaamattomia kameroitakin olemassa, napeissa, kynissä ym.

Liian paljon negatiivista palautetta, jotain tulisi tehdä.

Vierailija
16/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityismaininta siitä, että otsikko oli oikein kirjoitettu. Kaikki Touhula- ja päiväkotiaiheiset aloitukset ovat täällä aina virhein varustettuja.

Vierailija
17/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti maailmassa kaupungin palvelut ovat parhaita.

Yksityisillä vähemmän resursseja ja ihan perus tarvikkeita. 

Ja olikohan täällä taas joku henkilökuntaan kuuluva, joka kirjoitti yhdyssanavirheineen tänne? Aina kaikissa päiväkotiaiheisissa ketjuissa tulee näitä päiväkodin tätejä, jotka kirjoittavat tunnetulla taidollaan.

Vierailija
18/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä ole ihan jo lastensuojelu asioiden piiriin kuuluvia juttuja ja syytöksiä.

On meidän velvollisuus puuttu asiaan, varsinkin me joiden lapsia ko.päiväkodeissa on.

Vierailija
19/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten että Teemu Selänne on Touhula päiväkotien kummi. Liekö käynyt yhdessäkään vai onko vain mainoskikka, mene ja tiedä.

Vierailija
20/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö muuten että Teemu Selänne on Touhula päiväkotien kummi. Liekö käynyt yhdessäkään vai onko vain mainoskikka, mene ja tiedä.

Lieneekö joku käynyt peruskoulua ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi