Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valokuvissa näyttää karmealta mutta peilissä hyvältä?

Vierailija
15.08.2015 |

Kumpi on oikeassa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:55"]Hehhe, ota sitten kuva peilikuvastasi. Kamerakuva voi kuitenkin vääristää kivasti, jos ottaa kuvan liian läheltä, eli pitäisi nyt vähintään 2 metrin päästä ottaa se kuva. Muuten esim. nenän pituus korostuu. Riippuu myös kameran polttovälistä. Valonlähteet ovat myös tärkeät. T. mies.
[/quote] Kylppärin peilistä vähän hankala ottaa kuva kahden metrin päästä. Missit ja julkkikset näyttävät hyviltä selfieissään ilman että heillä on kahden metrin kädet.

Vierailija
22/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin epäsymmetriset kasvot, etten oikein itseäni edes tunnista kuvista. Valokuvat näyttää ihan kummallisilta, kun suu on vähän vänkkyrässä enemmän toiseen suuntaan kuin peilissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi teoria on sellainen, että valokuva ottaa yhden ainoan ilmeen. Peilin edessä ehdit muutaman sekunnin aikana käymään läpi satoja erilaisia ilmeitä. Eli peilin edessä olet kauan, mutta valokuvassa vain yhden sadasosasekunnin ja sen sadasosasekunnin aikana pitäisi saada se edustavin ilme väännettyä naamalle. Ei mikään helppo tehtävä.

Vierailija
24/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:01"]

Niin, valo on yksi, joka vaikuttaa paljon. Peilissäkin näyttää kamalalta, jos on huono eli liian hyvä valaistus. 

[/quote]

Mä taas olen huomannut, että näytän peilissä ja kuvissa hyvältä kun on paljon luonnonvaloa. Keinovalot saa mut välillä ajattelemaan, että näytänpä karsealta, mutta sitten katson ulkona peiliin ja helpotuksekseni huomaan, että näytänkin oikeasti hyvältä.

[/quote]

Totta, mutta liika aurinko kyllä myös pilaa kuvat, koska tulee voimakkaat varjot ja joutuu siristelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän