Käykää katsomassa kuvaa pyöräilijän surmanneesta.
on peittänyt päänsä, mutta..... No nimi tulee ilmi ensi viikolla haluaa media sitä ei ei
Kommentit (33)
Ei hitto. Eilen vitsillä heitin että mamu ja aika ruskettunut on..
Ap. Sinä sopisit hyvin iltapäivälehden toimittajaksi. Otsikko ei vastaa sisältöä ollenkaan, mutta klikkauksia tulee hirveästi.
- vain kuva puuttuu
Tässä siis (naama sumennettu) kuva, josta ihonväri näkyy hyvin. Valkoinen mikä valkoinen. Huhujen mukaan ryssä. http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=102734.0;attach=44888;image
Oikea ihonväri näkyy hyvin kynsien alta.
Niin, sehän on tunnettu fakta, että suomalaisista ei löydy kusipäisiä kuskeja, kroonisia rattijuoppoja, itsemurhakuskeja, ym. Ihan sama minkänäköinen ja mistä on kuski alunperin kotoisin, toivottavasti saa kunnon rangaistuksen. Miksi saatana aina näissä asioissa nykyään puhutaan asian vierestä eikä itse asiasta, ihan sama kuka sen rikoksen tekee, Jorma vai Vladimir, kunnoitusta uhrille. Helevetti kun tällä palstalla käy urpoa sakkia nykyään.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:57"]Tuo pään peittäminen on kyllä niin noloa, ettei mitään rajaa. Ihmiset voi jakaa kahteen kastiin sen mukaan, kuinka toimivat tuollaisessa tilanteesa: yrittävätkö peitellä itseään (esim. Sirpa Laamanen) vai ottavatko tyynesti vastaan salamavalojen räiskeen pää pystyssä (Anneli Auer).
[/quote] Anneli Auer kiistää tappaneensa miehensä eikä syyllisyydestä ole varmuutta. Laamanen taas oli syyllinen ja istuu tuomiotaan.
Tällaisessa pitäs mennä ajo-oikeus lopullisesti. Ei enää koskaan korttia.
Onko jengi noin junttia ja vai koulut jääneet käymättä? Kuva on otettu vasta-aurinkoon, eli ikkunaan päin ja aurinko näyttää kuvanottohetkellä paistavan kohti, jolloin tietenkin tekee varjon, joka saa ihon näyttämään tummemmalta. Ja tekee näin ihan ilman mitään kuvankäsittelyä.
Mutta varmaan Persuilla jotenkin vaikeaa mamukiimassa tollaista edes kelata.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 16:08"]
Tällaisessa pitäs mennä ajo-oikeus lopullisesti. Ei enää koskaan korttia.
[/quote]
Mistä päättelit, onko korttia koskaan ollutkaan? Ei autoa kortilla ajeta ja autokin voi olla varastettu Saab.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 15:55"]
Tässä siis (naama sumennettu) kuva, josta ihonväri näkyy hyvin. Valkoinen mikä valkoinen. Huhujen mukaan ryssä. http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=102734.0;attach=44888;image
Oikea ihonväri näkyy hyvin kynsien alta.
[/quote]
Itseruskettavaa käsissä vai miten tollaiset rajat?
Ruskettunut nuori jantteri. Voihan se mamukin olla uskon että ei. Mitä väliä maahanmuuttokriittinen olen joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:41"]Minä en suoraan sanottuna ymmärrä, miksi noissa istunnoissa hyväksytään tuo kasvojen peittäminen. Ei tulisi hyväksyä. [/quote] Epäilty on syytön ennen kuin muuta todistetaan. Eihän itse tarkoitus ole lynkata syyttömiä vaan tuomittuja.
[/quote]
Epäilty on siis muka syytön...?
Sielläkö istuu siis nyt vangittuna syytön mies?
[/quote]
Sinulle ei selvästi ole selvillä oikeisvaltion idea. Kyseinen kaveri on syytön, kunnes hänet on tuomittu. Ja sitten jos tuomitaan, niin mistä; sekään ei ole selvää.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 12:57"]
Tuo pään peittäminen on kyllä niin noloa, ettei mitään rajaa. Ihmiset voi jakaa kahteen kastiin sen mukaan, kuinka toimivat tuollaisessa tilanteesa: yrittävätkö peitellä itseään (esim. Sirpa Laamanen) vai ottavatko tyynesti vastaan salamavalojen räiskeen pää pystyssä (Anneli Auer).
[/quote]
Paskat. Jos itse teen vakavan rikoksen niin hyväksyn vaikka kuolemantuomion rangaistuksena itselleni. Mutta haaska kuvaajat voi painua vittuun. Se näkyykö kasvoni jossain on täysin merkityksetöntä minkään kannalta.