Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: mitä mieltä olet naisen aknearvista?

Vierailija
12.03.2022 |

Tai muista ihon virheistä? Häiritseekö, inhottaako? Onko este suhteelle? Kuulisin mielelläni mielipiteitä. Itselläni on siis kyseinen ongelma, ja olen harkinnut plastiikkakirurgiaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Eikö omista epävarmuuksista saisi puhua, vai onko plastiikkakirurgian mainitseminen useimmille punainen vaate?

- ap

Minä alapeukutin siksi, koska minusta vaikuttaa siltä, että olet jo päättänyt että arvet ovat kauhistus kaikille tai useimmille, ja haet väkisin vahvistusta sille käsityksellesi, riippumatta siitä millaisia vastauksia todellisuudessa saat. Sinun tavallasi toimivan ihmisen kanssa keskusteleminen on todella turhauttavaa.

Vierailija
22/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ikää mutta ei ne ny haittaa tai vaikuta

Tasottuu iän myötä. Ehkä nuoria poikia voi haitata kun eivät osaa ajatella enemmin ja kuolaavat vaan sen yhen "täydellisen" perään

Unohda ja älä anna liikoja vaikuttaa minäkuvaasi vaan relaa ja ole ja elä niin kaikki menee niinkuin elämässä pitää

Mukavaa kevättä ja kesää!

M x4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä haittaa, mä näen aknenäppyjen läpi sinne sisälle.

Mä tykkään arvista, rypyistäkin.

Vierailija
24/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ikää mutta ei ne ny haittaa tai vaikuta

Tasottuu iän myötä. Ehkä nuoria poikia voi haitata kun eivät osaa ajatella enemmin ja kuolaavat vaan sen yhen "täydellisen" perään

Unohda ja älä anna liikoja vaikuttaa minäkuvaasi vaan relaa ja ole ja elä niin kaikki menee niinkuin elämässä pitää

Mukavaa kevättä ja kesää!

M x4

Kiitos samoin, tästä tuli hyvä mieli.

- ap

Vierailija
25/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa peittää, on muilta hyväihoisilta naisilta pois.

Vierailija
26/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on rumia ja kuvottavia

Vierailija
27/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Eikö omista epävarmuuksista saisi puhua, vai onko plastiikkakirurgian mainitseminen useimmille punainen vaate?

- ap

Minä alapeukutin siksi, koska minusta vaikuttaa siltä, että olet jo päättänyt että arvet ovat kauhistus kaikille tai useimmille, ja haet väkisin vahvistusta sille käsityksellesi, riippumatta siitä millaisia vastauksia todellisuudessa saat. Sinun tavallasi toimivan ihmisen kanssa keskusteleminen on todella turhauttavaa.

Kieltämättä aloituksestani välittyi ennakko-oletus, olisin voinut muotoilla kysymykseni toisella tavalla. On kuitenkin kiva kuulla, että miehiä tuo juttu ei välttämättä häiritsekään.

- ap

Vierailija
28/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuusi näkyvää vesirokkoarpea kasvoissani. Yksi mies on kysynyt, mistä ne ovat tulleet, eikä tuntunut olevan kynnyskysymys. Laserhiontaa ajattelin joskus, kun ei ole tärkeämpiä rahareikiä.

Eikö ole vähän junttimaista udella toiselta tämän arvista? Tai siis, eikö sinusta tuntunut ikävältä?

Vierailija
29/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne varsin epäesteettisiä ovat. En diggaa mitään arpia.

Vierailija
30/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Tyyppiä jota haittaa ton tyyppinen asia ei kannata edes harkita. Älä anna asia häiritä sinua, kulje pää pystyssä, Sinussa ei ole mitään vikaa, olet hyvä juuri itsenäsi. Tsemppiä!

Vierailija
31/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää millään muulla mitään väliä, kunhan kykenee näkemään länsipropagandan läpi rationaalisesti turvautumatta psykologisiin aseisiin, eikä ole feministi.

Vierailija
32/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua käy jotenkin sääliksi tuommoinen nainen ja vielä enemmän jos hän itse kokee sen ongelmaksi tai on huono itsetuntoinen. Pitäisi kaikkien vaan hyväksyä ihmiset sen näköisinä kuin on, eikä nöille agnejutuille itte oo voinu mitään. Enemmän ymmärrystä jos ihmisillä olisi, niin ei tuo mikään ongelma.

Olet varmaan huomannut että sitä ymmärrystä ei kaikilla ole. En lähtisi kauneusleikkauksiin sen takia ja jos sinusta joku mies kiinnostuu, niin ehkä se agne ei mikään ongelmakaan ole ja hyväksyy sinussa virheesikin. On siis aito rakkaus.

Vierailija
33/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua käy jotenkin sääliksi tuommoinen nainen ja vielä enemmän jos hän itse kokee sen ongelmaksi tai on huono itsetuntoinen. Pitäisi kaikkien vaan hyväksyä ihmiset sen näköisinä kuin on, eikä nöille agnejutuille itte oo voinu mitään. Enemmän ymmärrystä jos ihmisillä olisi, niin ei tuo mikään ongelma.

Olet varmaan huomannut että sitä ymmärrystä ei kaikilla ole. En lähtisi kauneusleikkauksiin sen takia ja jos sinusta joku mies kiinnostuu, niin ehkä se agne ei mikään ongelmakaan ole ja hyväksyy sinussa virheesikin. On siis aito rakkaus.

Itse en pidä "kauneusleikkausta" välttämättä huonona asiana, pikemminkin olen ajatellut että jokin pieni toimenpide voisi auttaa minua siirtymään eteenpäin. Vaikka arpeni eivät muita häiritsisikään, itse olen tuijotellut niitä jo pitkään eikä mikään psykologisointi ole auttanut. Eikä sen toimenpiteen tarvitsisi edes olla leikkaus, tietääkseni arpia on mahdollista hoitaa esim. täyteaineilla.

Kiitos viestistäsi.

- ap

Vierailija
34/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nuorena paha akne ja iho tulehtui, lopulta sain siihen lääkityksen mutta jättihän se jälkensä.

Mutta tällä hetkellä olen naimisissa komean miehen kanssa, jolla iho on täydellinen.

Luulin aikoinaan, että kyllä hän ne mun aknearvet on huomannut naamassani, mutta olin ihmeissäni kun hän kerran jotain mietti, onko mulla koskaan ollut finnejä nuorena...

Voihan olla että ne arvet ei enää niin selvästi näy, vaikka itse toki näen ne.

Vierailija
35/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan väittää, että mulla on huonompi iho kuin kellään muulla palstalaisella. Ainoa jota arvet ovat häirinneet olen minä. Saan miehiltä tarpeeksi huomiota, työskentelin pitkään kauneusalalla, ja yhtä pikkulasta lukuunottamatta kukaan ei ole koskaan kommentoinut ihoani. Ei pidä jäädä ihonsa vangiksi.

Vierailija
36/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa arvet jos nainen muuten mukava 👍

M35

Vierailija
37/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kerran vanha ja vieläpä uskova nainen puhui rumasti, en ymmärrä, miksi hän inhosi mua, vaikka ei edes tunnettu. Kävimme samassa seurakunnassa.

Olimme seurakunnan kirpputorilla, istuin toisen tytön vieressä kassalla ja tää mummo haukkui ihoani ja vertasi sitä siihen vieressä istuvaan tyttöön, kun hänellä oli niin hyvä iho.

Kyllä tuntui hyvältä.

Vierailija
38/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä, se muu ratkaisee.

-m, arpia monenkin edestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi