Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin me NATOa edes tarvitaan kun Venäjän armeija on niin heikko?

Vierailija
12.03.2022 |

Nyt kun on nähty että ovat häviämässä sodan paljon Suomea heikommalle vastustajalle. Löisimme helposti sellaisen amatööriporukan jolla vanhaa kalustoa ja huono johto.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa nöyristelyä vuosikymmenien ajan. Venäjää ei voi kutsua mitenkään sotilasmahdiksi enää. Ainut pelote on ydinase. Karjala takaisin!

Vierailija
2/5 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys hys , natolle massii ja eu yhteiseen velkakuppiin , sieltä Sulle mulle sulle mulle sulle mulle , koko valtion varat seuraavaksi aseisiin koko itäraja täyteen ydinaseita ni tulee turvallinen oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suo.esta tekee vahvan kun ollaan heti huutamassa natoa apuun ja kuljettu maski lärvissä 2 vuotta ja puolet kansasta eläkeläisiä ja työssäkäymättömiä ja osa makaa ajoteillä...

Vierailija
4/5 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän armeija ja sotakalusto on Ukrainan sodan jälkeen VAIN ONGELMAJÄTETTÄ.

Valtava läjä ONGELMAJÄTETTÄ.

Ja kun Venäjä tässä tilanteessa nyt oikeestaan ILMAN KUNNON ARMEIJAA.

Niin.

Niin jos mahdollinen sota syttyisi Venäjän ja Suomen välillä...minun SUOMI VOITTAISI VENÄJÄJÄN vaikka sotamiehinä olisi pelkästään joko parikymppisiä tai / joko pelkästään yli keski-ikäisiä ukkoja 😂 !

Eli Suomi voittaisi VENÄJÄN "VASEMMALLA KÄDELLÄ".

Vierailija
5/5 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natoseksi kirjoitti:

Mikä suo.esta tekee vahvan kun ollaan heti huutamassa natoa apuun ja kuljettu maski lärvissä 2 vuotta ja puolet kansasta eläkeläisiä ja työssäkäymättömiä ja osa makaa ajoteillä...

No esim juuri äsken tehtiin kaupat 64:stä monitoimihävittäjästä joilla on moninkertaisesti suurempi tuhovoima kuin koko Ukrainan armeijalla yhteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi