Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella eri pari rinnat???

Vierailija
15.08.2015 |

Tuli tälläinen tapaus vastaan.. Mistä mahtaa johtua? Siis toinen roikkui alempana ja oli ihan eri muotoinenkin kuin toinen.

M25

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:45"]

Niin, että ap, katsohan sinne housuihisi ja ihmetelkää sitä kaveriporukassa...

t. m28

[/quote]Aloituksessa ei ollut mitään hyökkäävää, joten mitään näsäviisaita ja epäasiallisia nokkeluuksia ei ole tarpeellista kirjoitella.

Kivesten epäsymmetrialle on montakin funktionaalista syytä ja se on ihan normaalitila eli se ei voi olla esteettinen vika plastiikkakirurgian perspektiivistä. Huomattava rintojen erikokoisuus sen sijaan on plastiikkakirurgialla korjattava asia, jos henkilö korjausta haluaa, koska huomattava rintojen epäsymmetria ei ole mikään luonnonlaki.

Samanlaista epäsymmetriaa havaitaan toisinaan myös miehillä, joilla on gynekomastia. Koska miehillä on keskimäärin niin pieni rasvakerros rintalihaksen päällä tai ympärillä, ei tuollaisia eroja yleensä ole huomattavissa samalla tavalla kuin naisilla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:31"]

Naisilla on aina eri pari rinnat. Suurimmalla osalla on vasen suurempi kuin oikeanpuoleinen (itsestä katsottuna).

Kaikissa tiedeohjelmissa yms. väitetään että syytä ei tiedetä, mutta itse olen keksinyt: rinnat ovat lähtökohtaisesti samankokoisia suurimmalla osalla naisista (lukuun ottamatta joitakin poikkeuksia, tällaisen olet luultavasti kohdannut), mutta suurin osa naisista on oikeakätisiä ja kaikki asiat tehdään oikealla kädellä, joten oikeanpuolimmainen rinta kiinteytyy tämän vuoksi. Vasen rinta on siis "suurempi", koska se ei ole yhtä kiinteä kuin oikea. 

N25

[/quote]Tuossa menee sekaisin rintalihas ja se rasvakerros siinä päällä; oikeakätisillä ihmisillä oikea rintalihas on varmaan keskimäärin vähän kehittyneempi ja jos rinnan rasvakertymäkin on hormonaalisista syistä (tai muusta) erilainen eri puolilla rintakehää, niin se ylimääräinen lihas vielä korostaa vaikutelmaa, jos rasvakudosta on enemmän samalla puolella. Rasvaa eí voi kiinteyttää.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ei mene sekaisin, koska en erottanut rintalihasta sekä rasvakudosta toisistaan. Puhuin rinnasta/rinnoista, jotka siis koostuvat molemmista. Se, että oikealla kädellä teet kaikkea kiinteyttää rintalihasta, joka tekee itse rinnan näyttämään pienemmältä, vaikka rasvamäärä olisikin molemmissa likimain sama. Itse uskon vakaasti tähän teoriaani, mutta jokainen saa tehdä tietysti omat päätelmänsä. Itse en keksi muuta syytä miksi suurimmalla osalla vasen rinta olisi suurempi eikä evoluutiokaan tätä kykene selittämään.

t. nro 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
24/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:31"]

Naisilla on aina eri pari rinnat. Suurimmalla osalla on vasen suurempi kuin oikeanpuoleinen (itsestä katsottuna).

Kaikissa tiedeohjelmissa yms. väitetään että syytä ei tiedetä, mutta itse olen keksinyt: rinnat ovat lähtökohtaisesti samankokoisia suurimmalla osalla naisista (lukuun ottamatta joitakin poikkeuksia, tällaisen olet luultavasti kohdannut), mutta suurin osa naisista on oikeakätisiä ja kaikki asiat tehdään oikealla kädellä, joten oikeanpuolimmainen rinta kiinteytyy tämän vuoksi. Vasen rinta on siis "suurempi", koska se ei ole yhtä kiinteä kuin oikea. 

N25

[/quote]Tuossa menee sekaisin rintalihas ja se rasvakerros siinä päällä; oikeakätisillä ihmisillä oikea rintalihas on varmaan keskimäärin vähän kehittyneempi ja jos rinnan rasvakertymäkin on hormonaalisista syistä (tai muusta) erilainen eri puolilla rintakehää, niin se ylimääräinen lihas vielä korostaa vaikutelmaa, jos rasvakudosta on enemmän samalla puolella. Rasvaa eí voi kiinteyttää.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ei mene sekaisin, koska en erottanut rintalihasta sekä rasvakudosta toisistaan. Puhuin rinnasta/rinnoista, jotka siis koostuvat molemmista. Se, että oikealla kädellä teet kaikkea kiinteyttää rintalihasta, joka tekee itse rinnan näyttämään pienemmältä, vaikka rasvamäärä olisikin molemmissa likimain sama. Itse uskon vakaasti tähän teoriaani, mutta jokainen saa tehdä tietysti omat päätelmänsä. Itse en keksi muuta syytä miksi suurimmalla osalla vasen rinta olisi suurempi eikä evoluutiokaan tätä kykene selittämään.

t. nro 2
[/quote]

Siis tarkoitat että kun lihasta käyttää enemmän, niin se pienenee? Ei lihas "kiinteydy" vaan kokonaisuus, jos puhutaan esim.reisistä niin lihas kasvaa ja rasva vähenee -> kiinteytyy. Miten muuten ajattelet kiinteytymisen tapahtuvan? Eli teoriaasi seuraten vaikutus olisi tosiaan päinvastainen - oikea näyttäisi isommalta ellei rasvakerros pienenisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä