Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella eri pari rinnat???

Vierailija
15.08.2015 |

Tuli tälläinen tapaus vastaan.. Mistä mahtaa johtua? Siis toinen roikkui alempana ja oli ihan eri muotoinenkin kuin toinen.

M25

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina eri pari rinnat. Suurimmalla osalla on vasen suurempi kuin oikeanpuoleinen (itsestä katsottuna).

Kaikissa tiedeohjelmissa yms. väitetään että syytä ei tiedetä, mutta itse olen keksinyt: rinnat ovat lähtökohtaisesti samankokoisia suurimmalla osalla naisista (lukuun ottamatta joitakin poikkeuksia, tällaisen olet luultavasti kohdannut), mutta suurin osa naisista on oikeakätisiä ja kaikki asiat tehdään oikealla kädellä, joten oikeanpuolimmainen rinta kiinteytyy tämän vuoksi. Vasen rinta on siis "suurempi", koska se ei ole yhtä kiinteä kuin oikea. 

N25

Vierailija
2/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka. Olet aika vähän tissejä nähnyt. Paljastan nyt sinulle kamalan totuuden: ne ovat KAIKKI eri paria. Yhdelläkään naisella ei ole ihan symmetrisiä rintoja, ellei niitä ole raskaasti manipuloitu.

Paljastan myös toisen totuuden: tissejä ei ole suunniteltu sinulle, vaan vauvoille. Live with it. Ole mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:33"]

Miesparka. Olet aika vähän tissejä nähnyt. Paljastan nyt sinulle kamalan totuuden: ne ovat KAIKKI eri paria. Yhdelläkään naisella ei ole ihan symmetrisiä rintoja, ellei niitä ole raskaasti manipuloitu.

Paljastan myös toisen totuuden: tissejä ei ole suunniteltu sinulle, vaan vauvoille. Live with it. Ole mies.

[/quote]

Olet väärässä. Kaverinikin ihmettelivät kun näytin kuvaa niistä.

AP

Vierailija
4/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies kavereiden kanssa tisseistä puhuu.

Vierailija
5/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:33"]

[/quote]

Olet väärässä. Kaverinikin ihmettelivät kun näytin kuvaa niistä.

AP
[/quote]siis oot ottanu tytön rinnoista kuva ja nyt näyttelet niitä kaikille? Yyyyyööök! Oot ällöttävä tyyppi. Just tollasten takia naiset ei uskalla kohta enää sänkyyn miesten kanssa. Ties kelle kaikille sitte päätyy kuvamateriaalia

Vierailija
6/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:37"]

[/quote]

Niin ja naiset ei varmaan tyttöjen illoissa koskaan puhu miesten peniksistä?

AP

Vierailija
7/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:31"]

Naisilla on aina eri pari rinnat. Suurimmalla osalla on vasen suurempi kuin oikeanpuoleinen (itsestä katsottuna).

Kaikissa tiedeohjelmissa yms. väitetään että syytä ei tiedetä, mutta itse olen keksinyt: rinnat ovat lähtökohtaisesti samankokoisia suurimmalla osalla naisista (lukuun ottamatta joitakin poikkeuksia, tällaisen olet luultavasti kohdannut), mutta suurin osa naisista on oikeakätisiä ja kaikki asiat tehdään oikealla kädellä, joten oikeanpuolimmainen rinta kiinteytyy tämän vuoksi. Vasen rinta on siis "suurempi", koska se ei ole yhtä kiinteä kuin oikea. 

N25

[/quote]

Tässähän voi olla jotain perääkin. Nimittäin olen vasuri ja vasen rintani on hiukan pienempi.

Vierailija
8/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:37"]

[/quote]

AP

[/quote]

Ei juuri puhukaan.

Vierailija
9/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on poikkeuksetta eripariset kivekset. Eikä yksikään penis ole täysin symmetrinen.

t. m28

Vierailija
10/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että ap, katsohan sinne housuihisi ja ihmetelkää sitä kaveriporukassa...

t. m28

Vierailija
11/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:33"] Miesparka. Olet aika vähän tissejä nähnyt. Paljastan nyt sinulle kamalan totuuden: ne ovat KAIKKI eri paria. Yhdelläkään naisella ei ole ihan symmetrisiä rintoja, ellei niitä ole raskaasti manipuloitu. Paljastan myös toisen totuuden: tissejä ei ole suunniteltu sinulle, vaan vauvoille. Live with it. Ole mies. [/quote] Olet väärässä. Kaverinikin ihmettelivät kun näytin kuvaa niistä. AP [/quote]siis oot ottanu tytön rinnoista kuva ja nyt näyttelet niitä kaikille? Yyyyyööök! Oot ällöttävä tyyppi. Just tollasten takia naiset ei uskalla kohta enää sänkyyn miesten kanssa. Ties kelle kaikille sitte päätyy kuvamateriaalia

[/quote]

En kun muija itse lähetti mulle kuvan. Jos pelkäät tollasta niin älä ota kuvia, sillä sipuli.

AP

Vierailija
12/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa oikea ja/tai vasen kätiset kuvat tisseistä niin voidaan arvioida pitääkö teoria paikkansa,kuppi koko ja ikä liitteeksi.
t.tissitieteentohtori.

Vierailija
13/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:37"]

[/quote]

AP
[/quote]

En kyllä ole ikinä puhunut.

Vierailija
14/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:52"]Laittakaa oikea ja/tai vasen kätiset kuvat tisseistä niin voidaan arvioida pitääkö teoria paikkansa,kuppi koko ja ikä liitteeksi.
t.tissitieteentohtori.
[/quote]

No minulla on vasen pienempi, vaikka olen oikeakätinen. Kuvaa en kyllä laita

Vierailija
15/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:37"] Hieno mies kavereiden kanssa tisseistä puhuu. [/quote] Niin ja naiset ei varmaan tyttöjen illoissa koskaan puhu miesten peniksistä? AP [/quote] En kyllä ole ikinä puhunut.

[/quote]

En minäkään. Enkä kuullut muidenkaan puhuvan.

Vierailija
16/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:33"] Miesparka. Olet aika vähän tissejä nähnyt. Paljastan nyt sinulle kamalan totuuden: ne ovat KAIKKI eri paria. Yhdelläkään naisella ei ole ihan symmetrisiä rintoja, ellei niitä ole raskaasti manipuloitu. Paljastan myös toisen totuuden: tissejä ei ole suunniteltu sinulle, vaan vauvoille. Live with it. Ole mies. [/quote] Olet väärässä. Kaverinikin ihmettelivät kun näytin kuvaa niistä. AP [/quote]siis oot ottanu tytön rinnoista kuva ja nyt näyttelet niitä kaikille? Yyyyyööök! Oot ällöttävä tyyppi. Just tollasten takia naiset ei uskalla kohta enää sänkyyn miesten kanssa. Ties kelle kaikille sitte päätyy kuvamateriaalia

[/quote]

En kun muija itse lähetti mulle kuvan. Jos pelkäät tollasta niin älä ota kuvia, sillä sipuli.

AP
[/quote]ei kuiten varmasti tarkottanut että näytät sen kaikille

Vierailija
17/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin teorian mukaan vasen rinta on usein suurempi, sillä se on pystynyt kehittymään paremmin ollessaan sydämen läheisyydessä, eli verenkiertoelimistön vilkkaimman alueen kohdalla.

Vierailija
18/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.007b.com/breast_gallery.php

Sieltä kaikki kattokaa normaaleja rintoja :)

Vierailija
19/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset AP saattaa varmaan puhua, mutta niin on miesten toinen kives pussikin (vasen) pienenpi kun oikea normaalisti. Lähde: Wikipedia. Ja siellä sanotaan että normaalisti vasen on pienenpi. :D

Vierailija
20/24 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:31"]

N25

[/quote]Tuossa menee sekaisin rintalihas ja se rasvakerros siinä päällä; oikeakätisillä ihmisillä oikea rintalihas on varmaan keskimäärin vähän kehittyneempi ja jos rinnan rasvakertymäkin on hormonaalisista syistä (tai muusta) erilainen eri puolilla rintakehää, niin se ylimääräinen lihas vielä korostaa vaikutelmaa, jos rasvakudosta on enemmän samalla puolella. Rasvaa eí voi kiinteyttää.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme