Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtee välillä järki kun monilla niin huono itsetunto

Vierailija
14.08.2015 |

Ei voi olla normaalissa vuorovaikutuksessa... Voisiko kaikki nyt vähän kasvattaa luonnettaan. Etenkin naiset. Eihän tästä mitään tule muuten. Kun sen saatte kuntoon niin sitten on paljon parempaa vuoropuhelua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää?

Vierailija
2/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleivän päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin niin totaalisesti palaa hermo ku kaikki asiat ei aina miellytä tana!!! Ei mua silleen haittaa se ku joku ajaa jonku päältä autolla, mutta se hemmetin kitinä mikä siitä allejääneestä kuuluu. Ehä sellasta jaksa!

Vierailija
4/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa eritellä mutta niin monessa asiassa kaikki on todella hankalaa tuon takia. Ja on kaiken maailman ongelmia joita ladotaan sitten muille. Ja ollaan ilkeitä ja kaikki on niin vaikeaa. Jos on hyvä itsetunto niin ongelmia ei ole läheskään niin paljon jolloin ihmisten kanssa on parempaa yhdessä oloa. Kasvattakaa luonnetta. Ja olen itsekin nainen. -ap

Vierailija
5/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväitsetuntoisen miehen seurassa on kyllä miellyttävää olla. Ne naiset jotka yltävät samaan, ovat myös vähintäänkin yhtä ihania. Moni nainen ei vaan yllä siihen, sillä ilmeisesti kanailu, piikittely ja nokkiminen on aina kivempaa, ei siinä tarvitse kasvaa, senkun ulkoistaa vaan pahan olon itsestään vanhoilla simppeleillä keinoilla.

Vierailija
6/6 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:30"]No en jaksa eritellä mutta niin monessa asiassa kaikki on todella hankalaa tuon takia. Ja on kaiken maailman ongelmia joita ladotaan sitten muille. Ja ollaan ilkeitä ja kaikki on niin vaikeaa. Jos on hyvä itsetunto niin ongelmia ei ole läheskään niin paljon jolloin ihmisten kanssa on parempaa yhdessä oloa. Kasvattakaa luonnetta. Ja olen itsekin nainen. -ap
[/quote] Niinpä ap,ei se yhdessä olo ole pelkästään välittämistä ja ongelmista puhumista....Mulla on sama ongelma kuin sulla ihmisten kanssa -nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme