Muuttuuko Venäjällä olevat länsi lentokoneet romuraudaksi?
Tietääkseni huoltohistoria pitää olla moitteeton, että voi lentää.
Kommentit (17)
Jossain aikamäärässä kyllä. Varaosia on varmaan vähän turha kysellä.
Yleensä kaikki muuttuu romuksi venäjällä. Se on vähän niinku perinne.
Takuu ei ole voimassa jos ei käytetä määräaikaishuolloissa.
Lentokonealumiini tuskin muuttuu raudaksi.
Minä en ainakaan haluaisi lentää lentokoneella jonka määräaikaishuollot ja osien uusimiset on laiminlyöty. Jossain päin netissä väitettiin, ettei Venäjällä edes ole huoltokeskusta missä pystyisi tekemään koneisiin kaikkia tarvittavia huoltoja. Vaikka niillä olisi osaavia tekijöitä ja varaosia. Joten hyvin nopeasti koneet on poissa käytöstä, ellei siellä tehdä turvamääräyksiin pikku hienosäätöä.
Eivät saa enää varaosia niin joutuvat purkamaan huonoimpia lentokoneita mistä sitten ottavat tarvittavat osat. Tavallinen Igor ei tiedä minkälaisella pommilla lentää Pietarista Vladivostokkiin!
Myydään pala palalta, kunnes Vladimir Lastenteurastaja haluaakin yllättäen ottaa lentomatkan.
Joutunevat myös korvaamaan omistajille ne romuttuvat koneet.
Ryccän mallin mukaan kaikki romut jätetään niille sijoilleen homehtumaan. Ei ne osaa siivota ja hyötykäyttää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Myydään pala palalta, kunnes Vladimir Lastenteurastaja haluaakin yllättäen ottaa lentomatkan.
Lastenteurastajan yksityiskoneetta aletaan kohta korjaamaan rautalangalla ja venäläisellä pakkausteipillä.
koneiden sosialisointi siirtää venäjän hetkessä neukku aikaan. tuhosvat vahinkossa mailman suurimmankin kuljetus koneensa. ilmoittivat putelle että koneita tuhottu kukahan uskalsi kertoa että samalla meni tuokin ylpeys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydään pala palalta, kunnes Vladimir Lastenteurastaja haluaakin yllättäen ottaa lentomatkan.
Lastenteurastajan yksityiskoneetta aletaan kohta korjaamaan rautalangalla ja venäläisellä pakkausteipillä.
Sillä on neljä identtistä konetta, eiköhän niistä riitä jonkin aikaa toisilleen varaosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kroatian pääkaupunki Zagrebiin putosi eilen miehittämätön tiedustelukone, 14 metrinen osui parkkipaikkaan ja tuhosi autoja. Sattumalta ei ihmisiä. Lensi kolmen NATO maan alueella, Romania, Unkari, Kroatia,eikä kukaan huomannut mitään ennenkuin putosi.
Ja tämä liittyy aloitukseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Lentokonealumiini tuskin muuttuu raudaksi.
Minä en ainakaan haluaisi lentää lentokoneella jonka määräaikaishuollot ja osien uusimiset on laiminlyöty. Jossain päin netissä väitettiin, ettei Venäjällä edes ole huoltokeskusta missä pystyisi tekemään koneisiin kaikkia tarvittavia huoltoja. Vaikka niillä olisi osaavia tekijöitä ja varaosia. Joten hyvin nopeasti koneet on poissa käytöstä, ellei siellä tehdä turvamääräyksiin pikku hienosäätöä.
Esimerkiksi Aeroflot siirsi "länsimaistuttuaan" huoltonsa Saksaan ja vastaavanlainen tilanne on varmasti muillakin.
Ne laittavat joku 100 lentoa päivässä Moskovan ja Tseljabinskin välille ja kysyntää riittää, koska ei se oma ilmatorjunta kovin usein vahingossa tiputtele matkustajakoneita.
jos venäjä päättää kansallistaa koneet, niin eiköhän koneiden omistajat tule huolehtimaan siitä ettei koneilla pysty menemään sellaisin maihin jotka tekevät yhteistyötä länsimaiden kanssa. kone voidaan takavarikoita kun laskeutuu väärälle kentälle.
Riippuu siitä haluaako Venäjä ampua omaan jalkaasa vielä lisää.